Facebook Twitter Google+ Les dernières actualités
samedi 28 mai 2022
Antananarivo | 11h12
 

Coopération

Coopération internationale

Les Arabes sont là

lundi 4 mai 2009

Attendu en milieu de semaine, les investisseurs arabes ne sont arrivés dans le pays que dans la matinée du samedi 2 mai. Accueillie à l’aéroport d’Ivato par le ministre de la Haute Autorité de Transition (HAT), Ny Hasina Andriamanjato, la délégation est forte de cinq (5) membres. Elle est conduite par Nasser Abdullah Al Mushaghey, président de l’Union des investisseurs saoudiens disent les uns, des émirats arabes disent les autres. Quoi qu’il en soit, cette délégation qui séjourne en prospection représente quelques deux milliards de dollars d’investissement. Le pouvoir en place a cinq (5) jours pour convaincre et signer des contrats.

Portfolio

32 commentaires

Vos commentaires

  • 4 mai 2009 à 08:09 | FeoIray (#341)

    Qu’est ce qui les font courir ces bande de voleurs de a HAT pour ne disposer que de cinq jours seulement ?

    Quelles en seraient les contreparties parce que des investissement dans l’agro alimentaire de la part des investisseurs d’un pays du desert me parait beaucoup suspect ?
    A moins que c’est une nouvelle version du project DAEWOO !!!!!

    Vu que Andriamanjato fils etait venu à l’aeroport d’Ivato, cela me fait rappeler l’histoire de location de parcelle de terrain pour deverser de dechets toxiques, durant le periode Zafy/Andriamanjato pere, 91-93. Heureusement ce "projet" a eté devoilé bien avant par la presse et n’a pas abouti !!!

    Et, une question qui n’est pas moindre,
    est-ce que construction de mosqués figurent dans ce projet d’investissement ?
    Je doute que Seigneur Odon Razanakolona a de mots à dire plus tard !

  • 4 mai 2009 à 08:25 | Tsitapenambava (#1757)

    La question qui se pose est de savoir si l’Etat est à cours d’argent. Cela parait probable si l’on croit à la suspension des aides budgétaires en provenance des bailleurs de fonds traditionnels qui assurent presque le 3/4 du budget de l’Etat. Comme les dirigeants de cette transition n’arrivent pas à convaincre la communauté internationale, ils ont cherché d’autre alternative pour pouvoir compenser le vide. C’est le recours à d’autres sources de financement et la venue de ces arabes n’est pas un hasard. Mais il est difficile de croire qu’ils sont venus investir dans un pays en profonde crise politique, sociale et économique et où les conditions d’investissement sont loin d’être propices. Alors, vont-ils financer le pays ? et quelle serait la contrepartie malgache ?
    Si tel serait le cas, les problèmes évoqués sur les "financements parallèles" (flamco, BTM) ne tarderaient pas à refaire surface pour terminer à un nouveau scandale politico-financier.
    Mais qui sont ces arabes ? déjà on ne sait pas s’ils sont saoudiens ou ceux des émirats unis ! il y a une manque de transparence dans cette affaire.
    Enfin, il faut retenir que depuis l’annonce de la crise alimentaire mondiale, beaucoup d’investisseurs cherchent des terrains vastes dans les pays pauvres pour réaliser d’immenses projets d’agriculture et parmi eux figurent des sud coréens mais aussi des milliardaires du golfe arabique dont certains sont proches du mouvement terroriste de Ben Laden et sont très actifs dans le domaine du blanchissement d’argent sale. S’ils sont ici ces arabes, sont-ils des vrais investisseurs ou de gros prédateurs ?
    Wait and see.

    • 4 mai 2009 à 08:38 | ton ami (#480) répond à Tsitapenambava

      IO le vola maloto fa manomboka ampiasaina,
      efa fantatra mantsy fa tsisy sosy tsony ny HAT de antsoina ny arabo mpanadio vola maloto.

      Ho hita eo ny tohiny

    • 4 mai 2009 à 09:44 | Basile RAMAHEFARISOA (#417) répond à Tsitapenambava

      Tsitapenambava !!!!Saoudiens,tout de suite,proches de Ben Laden.Ce dernier n’a pas éxisté s’il n’y a pas la famille "B"(U.S.A.).Basile RAMAHEFARISOA

  • 4 mai 2009 à 09:33 | rabenaivo (#1816)

    Un ministre des affaires étarngères qui ne comprend pas l’anglais hihihihihiiiii

    • 4 mai 2009 à 09:49 | Basile RAMAHEFARISOA (#417) répond à rabenaivo

      Comprendre l’anglais , une condition nécessaire pour représenter un pays ???Je déteste la langue anglaise mais cela ne m’a pas empêché de défendre les intérêts malgaches dans une ONG américaine.
      Basile RAMAHEFARISOA

    • 4 mai 2009 à 09:56 | ton ami (#480) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      O ! Basile,

      Vous avez jugé Pr Ravalomanana qu’il ne sais pas parler couramment le français comme Rajoelina.

      Maintenant votre ministre ne sache pas s’exprimer en Anglais comme Ravalomanana et vous dites que cette langue n’est pas une condition nécessaire pour représenter un pays.

      Je te signale que la langue anglaise est la première langue internationale Basile a !

    • 4 mai 2009 à 10:26 | Basile RAMAHEFARISOA (#417) répond à ton ami

      ton ami !!!!vous ne me connaissez pas du tout.Je vous lance un défi pour me montrer à quel moment "AI-JE JUGE Monsieur RAVALOMANANA qu’il ne sais pas parler couramment le Français comme RAJOELINA ???"MOI-MEME,je ne maitrise pas bien le français et j’ai fait un aveu public que je ne maîtrise pas ma langue maternelle.Pour votre histoire de première langue internationale,je n’ai rien à dire.Ma langue de communication,je me contente du "français".Basile RAMAHEFARISOA

    • 4 mai 2009 à 15:22 | fandresena (#299) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      Oui merci Basile la connaissance de la langue française aussi .
      Mais une question se pose : Est ce que tout les Malagasy sont d’accords pour l’Islamisation de Madagascar ?
      Je pose cette question car pour les Arabes leur priorité c’est ça !
      Merci Ny Hasina ! merci Rajakoba ! Merci à tout les Chrétiens qui o,t cautionné pour HAT !

    • 4 mai 2009 à 15:47 | rabenaivo (#1816) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      Il ne comprend rien de l’anglais c’est pour cela qu’il ne cesse de mentir. hihihihihi

  • 4 mai 2009 à 09:35 | Fanoro (#1962)

    Alors vaut mieux être acheté et colonisé par les français, les américains, les chinois, les coréens ou les arabes ???? Madagascar est une belle manne pour tous ces investisseurs étrangers et nous, quel que soit le régime, on est prêt à vendre notre pays aux uns ou aux autres pour quelques dollars ou euros qu’ils mettront dans les poches de nos dirigeants. Pendant ce temps, on fait se disputer la population malgache pour faire diversion, et les contrats sont signés tranquillement...

    • 4 mai 2009 à 10:10 | ton ami (#480) répond à Fanoro

      Nareo mihitsy le tena mpivaotra tanindrazana ry FANORO A !

      Mba aiza ho aiza @ fandrosoana kay ny zanatany Frantsy raha ampitahaina @ zanatany Anglisy ? toa andry Maurice, Inde .... de sahinao ve ny milaza fa aleo zanatany Frantsay sa milay be le ampiadi’ny frantsya lava eto ?

      Tena mba hafa koa ny analysenareo zany an ! be fahalalana loatra tena TGV marina (FA MIHEMOTRA )

  • 4 mai 2009 à 09:51 | RAVELO (#802)

    C’est vraiment bizarre !!! dans des sujets très graves comme celui-là,on ne voit pas grand monde du coté des TGV !!(je veux dire dans ce forum)
    Les bandits de la HAT veulent céder aux chantages de ces terroristes d’arabes et signer un accord en cinq jours !!!!!
    ILs n’en ont rien à faire car ,je le répéte toujours que MADAGASCAR n’a jamais été leur souci !!
    J’éspére de tout coeur qu’ils ne nous engage pas là-dedans !!!!

  • 4 mai 2009 à 10:25 | nofy (#668)

    Alerte ! il ne manquait plus que ça, les arabes à Madagascar ! donc ça risque de s’empirer le terrorrisme que la HAT fait, oups ! que ce qu’on a pas droit à avoir et entendre avec la HAT ! les enfants apprendront bientot l’arabe à l’école, et peut etre meme l’islam pour tous ! ( obligatoire )

  • 4 mai 2009 à 10:32 | mdhary (#1580)

    Nous voici de nouveau partis pour des financements parallèles. En tant que journalistes, vous devriez nous faire un portrait de ces messieurs. Qu’ont-ils fait jusqu’à présent ? La recherche sur internet ne me donne aucune information. Or je suppose que si un "ministre" se donne la peine de se déplacer pour aller les chercher à l’aéroport c’est que ces messieurs en valent la peine, non ?.

  • 4 mai 2009 à 11:14 | nyaina (#950)

    Amidio amin’ny Arabo ny tanindrazana eh !!

    mbola ao anie ilay terrain eh ! tsy voatery atao katsaka fa ataovy hoe pétrole indray !!
    tonga dia intéresseé be ny arabo amin’izay !

    Hay ve ka mila investissements directs étrangers ny HAT eh !

    mandà ankolaka ny reconnaissance internationale nefa mila vahiny hampidimbola !

    izao anefa : ny vahoaka malagasy ihany no tena hitango ny voka-dratsin’ny financement parallèle ! Tsy eken’ny BM sy ny FMI sy MULTILATERAL io ! Misy ny fifanarahana efa natao t@ mpamatsy vola hatrizay t@ Ma/scar ! Ny tsy fanarahana ny fepetra taloha dia mitarika sazy mafimafy ho an’ny vahoaka !
    Toy ny tsy hisian’ny fanalefahana trosa ohatra ! Ny eo tsy voahilika ny hafa ampidirina ihany !

    Misy dikany anie matoa manameloka ny coup d’etat ny CI eh !be dia be ny conséquences directs et indirects vokatry ny COUP d’ETAT .. et dans toutes ces conséquences .. elles ne sont que négatives pour le développement du pays !

  • 4 mai 2009 à 12:08 | ny marina (#1585)

    ny tena mampanahy ahy de ny hoe hivadika ho lasa silamo daholo koa izany ny gasy atsy ho atsy ?ireto malagasy efa tsy hitany intsony ze hitondrany ny tenany ! izaho akory tsy hoe contre ny islamisme fa hoy kosa aho hoe ce n’est pas mieux ry reto a !!!merci

  • 4 mai 2009 à 14:08 | RAVELO (#802)

    La HAT n’a que 5 jours pour décider !
    Ben voyons !!!! elle a mis presque 2 mois pour élaborer son fameux AMPAMOAKA,qui soit dit en passant,n’a eu aucun effet !!! et ces terroristes ne leur donnent que 5 jours pour conclure ?
    TGVendrana nous prend pour qui ? pour basile et xena peut etre ?

  • 4 mai 2009 à 14:54 | redhill34 (#2344)

    C’est pas grave : on a déjà les jours de la semaine et le papier pour signer les contrats !!!
    Plus sérieusement, lançons une souscription internationale pour surenchérir sur le prix des tonton-macoutes du CAPSAT : sans eux le roi serai nu . Je provisionne 100€.
    Leur prix serait de 50 000 000 $.
    Plus le retour de Ra8 sera reporté, plus il sera difficile et plus le peuple souffrira : alors, qu’attend-t-on ?

  • 4 mai 2009 à 15:51 | Boto (#1954)

    Le toe-tsaina Merina hoaho miavaka ihany. rehefa ngita volo tsy azo alaina vady. rehefa tsy miteny Merina dia toy ny tsy gasy. dia izao lazaina fa terroristes indray ny silamo. dia ahoana izany izahay avy any Antsiranana ??????????? Silamo ray Silamo reny nefa dia avahanareo ary lazainareo hoe terroristes. dia misy miteny hoe," ho lasa Silamo daholo indray izany ny gasy." izany fomba fiteny izany dia mampiseho fa RATSY AMINAREO ny SILAMO ka matahotra sao dia ho lasa Silamo daholo ny gasy. izaho dia MAMPITANDRINA anao hitarintsika lavitra be izay fomba fijerinao sy fomba fitsaranao anay Silamo izay. olona nianatra ve ianao dia manana toe-tsaina hoatran’izany ???? na ny vahoaka Silamo aty Atazonia efa mihoatra ny isan’ny vahoaka gasy ny isany nefa ny Amerikanina tsy manana olana amin’izy ireo fa miara-monina tsara.
    Minisitry ny raharaham-bahiny tsy mahay teny Anglisy. fa misy lalana ve hoe tsy maintsy mahay teny Anglisy vao tokony ho minisitry ny raharaham-bahiny ? DIA TOKONY TSY HO GASY KOA IZANY RAHA TSY MAHAY FITENY GASY OFISIALY, sa ahoana ? satria tena tokony ho mahamenatra mihitsy raha toa ka gasy nefa tsy mahay ny fiteny gasy ofisialy. 75% ny gasy tsy mahay fiteny gasy ofisialy, 99,9999% ny Merina tsy mahazo ny fiteninay Antakarana. ka inona no tokony hampiasa loha voalohany, ny Minisitra tsy mahay miteny Anglisy sa ny 70% ny mpiray tanindrazana aminao izay monina any antanindranao tsy mahay ny teny gasy ?????????????????????????/
    Farany ny fampandrosoana firenena tompoko dia tsy voatery ho fiankinan-doha lava amin’ny vondrona Eoropeanina, na ny Amerikanina. izany no niteraka izao korontana lava misy amin’ny firenena izao. satria hain’izy ireo fa ry zareo no mamelona ny firenenao dia afaka mitondra anao amin’ny sanganao izy.
    zaho dia midera manokana ny ezaka nataon’ny HAT amin’ny fitadiavana fiaraha-miasa amin’ny Arabo. rehefa vola dia mitovy fa tsy hoe rehefa volan’ny Arabo dia maloto fa raha vola euro na USD dia madio. manomeza porofo amin’ny manaraka rehefa hitanao fa vola maloto ny nampiasain’ny Arabo fa aza malaky manambany olona toa an’io ianao izay gasy kely mba nahita hirika kely amin’ny fiainana. tadidio fa ny fomba fiteninao milaza fa ny Silamo dia terroristes sy ny hoe Ho lasa silamo daholo izany ny gasy, dia mampiseho fa manana toe-tsaina manavakavaka ianao, hadinonao sahady fa tsy ny Merina irery akory ny gasy fa mbola misy anay Tanindrana sns, hadinonao sahady fa tsy ny fiteny Merina irery akory no teny gasy, ka raha te hiseho fa tena gasy marina ianao dia mba mianara fitenim-paritra iray farafaharatsiny.hadinonao na odianao hadino na ianao mihitsy no tsy mivaky loha fa ny ankamaroanay Antakarana sy Sakalava dia Silamo izay lazainao fa terroristes. esory ao Dago izahay dia ianareo irery sisa no tompony e !!!!!!!!!!!!
    Ialako tsiny amin’izay tsy mahazo ny resako fa izaho mitodika amin’ireo olona nanoratra etsy ambony izay manambany anay Silamo. fantatro fa tsy ny gasy na ny merina rehetra akory no manana toe-tsaina alika tia manambany olona hoatran’io.
    Sahinao ny milaza fa ny Silamo terroristes nefa tsy hainao fa ny ankamaroanay aavy any avaratra Silamo !!!! averiko farany hoe roasy tao izahay raha manelingelina ny fiainanareo e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 4 mai 2009 à 16:03 | Mandimbisoa (#2104) répond à Boto

      miarahaba ,
      miala tsiny raha manoratra ,tsy hoe akory hoe tsy tia ny tanindrana silamo ny tena raha hiteny hoe izahay tsy mila arabo,fantatra fa ny gasy silamo nahay niaraniaina tam ny hafa ,ny tokony ho tsinjovinao(andefasana eritreritra alavitra) dia ny fomba fidiran’izy reo "hanjanaka ny tany am alalan’io religion io...

    • 4 mai 2009 à 16:50 | ton ami (#480) répond à Mandimbisoa

      Boto a !

      Ny fanatray aloha de Slamo i Benladen na oaiza enao na oaiza tsy kristiana iny na indos na .......

    • 4 mai 2009 à 17:17 | ny marina (#1585) répond à Boto

      edrey !ento mora ry boto a ! moramora ihany fa sao de ianao no tsy mahay mitondra tena ity ianao manalikalika ny merina sy ny hafa ! fa ianao no tena marina ?!ny silamo ve noena hendry ?tsia hoy izahay !!!! mba samy manana ny fomba fijeriny fa rehefa tsy metimety aminao de mandehana miala ny tanàna e !

    • 5 mai 2009 à 13:31 | mimi (#426) répond à Boto

      @ ny maha silamo anao tsy tokony ho fantatrao ve ny atao hoe extrêmisme islamique.
      Ary fa maninona kay ianareo avy any @ la côte ihany no mahatsiaro ho voadona sy halana ho malagasy e !Efa toe-tsaina volena @ nareo mihintsy angamba izany fa ny merina foana no lazaina fa racistes ary ianareo ve anefa manaja ny tena maha-malagasy raha ty hiteny afatsy ny fanaovana azalambo ireo merina tao diégo.
      Mba tandremo ity vava fa sady mahatezitra no hahitan-doza e !
      Efa tsy ampy angamba ny zava-doza mitranga @ izao no mbola ampiana adi-poko koa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 4 mai 2009 à 16:23 | Raneny (#122)

    D’où qu’ils viennent, si Nasser Abdullah Al Mushagey est vraiment "président" de l’Union des investisseurs, il doit être connu. Or, les recherches ne donnent rien, inconnu au bataillon. Ils sont tellement riches que n’importe qui peut s’inventer un titre de n’importe quoi. Entre les gens non reconnus et non fréquentables, on peut s’entraider non ? Mais à quel prix ?

  • 4 mai 2009 à 16:51 | mia lisoa (#1694)

    • 4 mai 2009 à 22:35 | holy (#2059) répond à mia lisoa

      mia lisoa,

      vous avez mis le doigt sur le vrai problème de Madagascar.

      C’est pour ça que "Madagascar naturellement" était tout un programme !

      Qu’en fera TGV ? Qu’en feront les gens d’Arabie ?

      Merci pour ce partage.

  • 4 mai 2009 à 16:57 | mia lisoa (#1694)

    Et Bien, un lien interssant à mediter
    chercher sur google : 20 millions d hectares sur le marché -le nouvel observateur.

  • 4 mai 2009 à 21:08 | rabenaivo (#1816)

    Taiza no mbola nisy sheikh tsy hita amin’ny internet na google trhefa atao recherche raha tsy sheikh sandoka ?

  • 5 mai 2009 à 07:29 | dany (#479)

    Marina tokoa ny zavatra voalazano ry Silamo etsy ambony. Zaho manoratra dia merina 100% ary tena tofoka amin ny toetran ny merina sasany @ io fanakavahana io. Somary gaga ihany aho t@ ny zavatra voalazan ireto mpanohana Ravalomanana eto ireto. Zaho aloha na dia tsy TGV aza dia faly nahare fa afaka manampy antsika ny Arabo indrindra amin izao andro sarotra izao. Ny zavatra tsy fantatry ny sasany dia ny fanavakavahana sy ny fampihorohorana dia avy amin ny amerikanina izay tompony sy indraindrainy io . Mihaina ao anatin izany ny tenanay. Ary tsy manome tsiny ny olona manerana an izao tontolo izao aho raha tsy tia azy ireo satria vokatry ny fitondrany olona ihany no hankahalan ny olona azy. Ny arabo moa aty dia voahilika amin ny fomba maro isankarazany fa ny vavan ny amerikanina no tsy miteny direct fotsiny. Miseho amin ny lafiny rehetra io fanavakavahana io, ary tena mampiteny ny moana. Mbola tsy nahita aho aloha anefa hatreto hoe arabo manavakava na manilika olona indirect. Ka mila misokatra ny mason-tsika Malagasy fa tsy rehefa hoe amerikanina dia tsara fa rehefa Arabo dia ratsy. Manampy ny zavatra lazain I Basil tery ambony aho hoe, tsy nisy ny 9/11 raha tsy nanavakavaka ankolaka ny amerikanina, tsy nisy ny fitifitifirana tany Virginia tech iny raha tsy nanavakavaka ny amerikanina. Tsy entina handrangitana anareo akory izany mba tsy hitia Amerikanina, fa mila hampahafantarina anareo ny zava-misy sy marina mba hisokafan ny masonareo. Ka mba aoka mihitsy re tompoko ity fomba ratsy mitsaratsara olona tsy fantatra ity, fa sady mitory fahambanian-tsaina.

  • 5 mai 2009 à 08:00 | ndrtsa (#2364)

    Kely sisa dia ho republique islamique de Madagascar,nisy fotoana saika hanome vola koa ny arabo ka ny takalony voalohany dia hanaovana mosqué goavana eo amin’ny toeran’ny kianjan’i Mahamasina

  • 5 mai 2009 à 14:25 | SNUTILE (#1543)

    Déjà écrire aujourd’hui "les arabes sont là" c’est maladroit. C’est comme écrire "Les européens sont là" ou "les chinois sont là".
    C’est vaste ces mots.
    Bref l’argent du pétrole bien souvent est prêté avec la ferveur des Musulmans dans le pays et pas le contraire.

    En plus avec les USA aux aguets !! :))

    Deux milliard à Madagascar peut fabriquer combien de Mosquets et d’ailleurs pour qui déjà ? la Capitale peut-être ??

    Mais ailleurs il y en a déjà par rapport à manger bien.

    Quand la majorité du monde a abandonné les prières à Dieu ?
    Vaut-mieux rêver les pétroDollars que s’entretuer dans la pauvreté ? merci.

Publicité




Publicité

Newsletter

Les actus du jour directement dans votre boîte email

Suivez-nous

Madagascar-Tribune sur FACEBOOK  Madagascar-Tribune sur TWITTER  Madagascar-Tribune sur GOOGLE +  Madagascar-Tribune RSS