Facebook Twitter Google+ Les dernières actualités
vendredi 26 avril 2024
Antananarivo | 18h45
 

Politique

Attaque au chef d’Eglise

Lala Rasendrahasina rappelle le cas du roi Jéroboam Ier

mercredi 2 mars 2011 |  4739 visites  | Rakotoarilala Ninaivo

Le pasteur Lala Rasendrahasina, président de l’église FJKM et président en exercice du FFKM, s’est posé en victime ce mardi 1er mars 2011 lors d’une conférence de presse tenue au siège de la FJKM à Analakely. Le pasteur Lala Rasendrahasina s’est défendu par rapport à sa prétendue implication dans l’installation d’une radio pirate dans l’un des établissements appartenant à la FJKM. Et le pasteur n’a pas fait que se défendre. En sa qualité de ministre de culte, il a fait usage de son titre pour mettre en garde et convaincre en même temps le régime actuel, pour le laisser en paix. Le président de la FJKM a rappelé l’histoire de Jéroboam, roi biblique cité dans l’Ancien Testament, au 1er livre des Rois. Selon le pasteur Lala Rasendrahasina, Jéroboam avait insulté un représentant de Dieu, et ce dernier l’a puni.

HAT-Jéroboam

Ainsi, le pasteur Lala Rasendrahasina a comparé à Jéroboam le régime de la Haute Autorité de la Transition (HAT). Et l’affaire de « Radion’ny Gasy » n’a été que la goutte qui a fait déborder le vase. Dans un communiqué en date du lundi 28 février dernier, la Direction de la sécurité territoriale (DST), rattachée à la présidence de la HAT, a affirmé qu’un des suspects, une dénommée Tantely (Tantely Rakotoarivony selon la précision donnée devant la presse et volontairement par le président de la FJKM), a fini par avouer, « circonstances détaillées à l’appui », que ce fut le pasteur Lala Rasendrahasina qui lui a téléphoné pour l’enjoindre à accepter l’installation de la « Radion’ny Gasy » dans lesdits locaux.

Le pasteur Lala Rasendrahasina a nié son implication dans l’affaire « Radion’ny Gasy » et a par la même occasion laissé toute seule face à la DST, la dénommée Tantely. « Elle est la seule responsable des ses actes ». C’est la phrase la plus simple pour résumer la position du pasteur Lala Rasendrahasina. Ce dernier affirme que son dernier contact avec la dénommée Tantely date du 22 décembre 2010, et qu’il était en Suisse du 16 au 22 février dernier et à Toamasina du 23 au 27 février.

Donc Tantely a décidé toute seule d’installer une radio pirate dans un établissement de la FJKM. Et le président de la FJKM a précisé ce mardi 1er mars 2011, que la FJKM condamne les radios pirates. Malgré ces faits, la FJKM a suggéré le service de son avocat habituel, pour assurer la défense de Tantely. Ces faits ont été confirmés par le pasteur Lala Rasendrahasina lors de sa conférence de presse au siège de la FJKM.

52 commentaires

Vos commentaires

  • 2 mars 2011 à 08:03 | namanatol (#5321)

    Pas à moi de juger qui que ce soit ;je remercie le pasteur L.R. pour avoir (enfin !) usé de sa qualité d’ homme d’Eglise pour dire la Vérité à ceux-là !! et que la Tantely ait été forcée de le citer ne m’étonnerait pas outre mesure,sachant l’animosité non cachée de ceux-là !!
    merci aussi d’avoir mis un avocat à la défense de Tantely:quoi de plus chrétien que de venir en aide à son prochain ? BIEN FAIRE ET LAISSER DIRE.
    Que la FJKM passe par cette période de ,je dirais REFLEXION, devrait etre bénéfique pour chacun:revoyez donc votre dogme (ou doctrine) car je pense que le temps est venu pour vous de changer ce qui n’est pas dit (voire contraire) dans l’évangile de Jésus Christ !!
    que peut faire de sain(t) des gens de régime putschiste,en fait ?on devait prier pour la Miséricorde pour eux pendant deux ans ! à mon sens,le temps est écoulé !

    • 2 mars 2011 à 08:31 | damantsoa (#5139) répond à namanatol

      Qui s’excuse : s’accuse !

    • 2 mars 2011 à 10:26 | malagasy34 (#5283) répond à damantsoa

      Reviser l’histoire de Madagascar. Tous (presque) les dirigeants qui ont été victimes de la colonisation étaient protestants ; ce sont des vrais patriotes et c’est toujours valable jusqu’à nos jours (sauf qq exceptions).
      Le cas OMAR n’est que la confirmation de la complicité de l’église catholique avec les néo-colonisateurs (les français) et ce sera toujours le cas (malgré le pseudo-excuse de l’église catholique= chasser le naturel, il revient au galop !!!!!!).
      Peuple Malgache, levez-vouz !!!!Dia ho ambakan’ny libiana sy ny toniziana ve isika ??

    • 2 mars 2011 à 10:27 | kakilay (#2022) répond à damantsoa

      Bien sûr :

      comme qui ne dit mot consent !

      Aussi simple que ... le mora

      mais pas de penser et comme réfléchir !

    • 2 mars 2011 à 10:46 | mpitily (#1212) répond à malagasy34

      hahaha, ianao ve aloha mba mipetraka aty Mada sa iray @ ireo GTT be vava nefa tsy haninona tsy haninona fotsiny ?

      Raha eto ianao dia mandehana mitolona eny @ Magro e, ataoko ity malalaka ny fidirana eny ? Dia andraso mafy ao i Paoly hamaly ny antsonao.

    • 2 mars 2011 à 14:58 | malagasy34 (#5283) répond à mpitily

      O ry mpitily a !! Ny anarana mba mpitily ihany fa farahidiny loatra izay mana-maso nefa tsy mahita izay mitranga sy iainan’ny Malagasy. Tsy misy resaka magro sy tsy magro fa ny olona faly amin’izay mitranga eto Dago dia tsy misy afatsy izay mahazo tombotsoa ami’io fitondrana io dia ny mpangalatra sy ny tontakely fa mba miakanjo tsara sy manao cravate.
      MPITILY JAMBA !!!!!!!!

    • 2 mars 2011 à 16:19 | wiwi (#4969) répond à mpitily

      phrase entendue quelque part et qui m`a fait éclater de rire « la rumeur c`est comme les bites, on ne les trouve que dans la bouche des putes ». force est de constater que depuis pas mal de temps ce gouvernement en use et en abuse !! de la a dire ce qu`ils ne sont pas ...ou ce qu`ils sont c`est un pas que l`on oserait pas franchir, sinon...

  • 2 mars 2011 à 08:08 | N.R. (#2958)

    Ela nitoratorahana i Lala ka nahavoa masom-poza... lol
    Efa tratra izao fa nampiantrano ilay radio piraty dia mbola mandainga ihany.
    Ny loza dia ny FJKM no nanakarama avocat izay nasainy nanao kolikoly tany @ DST. Tendakanina loatra anefa ity mpisoloky vava ity ka mbola nohoriny ihany koa ialy directrice hatrany @ raiamandreniny.

    Maninona anefa raha mijoro @ maha lehilahy azy ity pseudo pasitera mpanao politika ity, toa izay mamita tena sy mamita-bahoaka toa ny amboadia anaty valan’ondry ?

    • 2 mars 2011 à 09:05 | ZOZORO (#5338) répond à N.R.

      Bravo les gars, vous montrez un bel exemple de réconciliation et de pardon dès 8H du matin. Y en a qui s’énervent dès qu’on parle un peu du catholicisme et de Razanakolona mais vous ne mâchez pas vos mots quand il s’agit de Rasendrahasina.

      Laissez passer, c’est une manœuvre de diversion encore une fois pour décrédibiliser les anti-HAT et c’est tout.

      Et si on commençait la réconciliation tout en bas de l’échelle. Vous êtes foza et nous, nous sommes des anti-HAT. Mais on est dans la même galère.

      Alors arrêtez de dira n’importe quoi

    • 2 mars 2011 à 09:05 | rakoto.r (#3296) répond à N.R.

      pfff...« Ny loza dia ny FJKM no nanakarama avocat izay nasainy nanao kolikoly tany @ DST », tena miteniteny fôna ity N. R. ity. Tsy dia mahagaga, fisainana mirefarefa @ tany ! Izay vé no mba fahatakaranao farany @ hoe maka vocat ???

    • 2 mars 2011 à 09:17 | N.R. (#2958) répond à rakoto.r

      Araho ny tantara r’ity rakoto.r ity a...

    • 2 mars 2011 à 12:38 | olon-tsotra (#5214) répond à N.R.

      « masom-poza » . . . hi ! hi ! hi ! Ary tena mety aminareo le hoe FOZA an !
      Ny fomba firesakao de tonga de amakiana be ny paozinao sy ny fomba fisainanao, olona Président-n’ny FFKM amin’izao fotoana izao ve de antsoinao amin’ny prénom-ny ohatry ny zazakely 5 taona ? (« Lala »)
      Mahagaga ihany nge nareo foza tony e ! rehefa officiers supérieurs 2 (Colonel Charles sy Général Noël) no manao aveux tsy nisy faneriterena d lazainareo fa mpandainga izy ireo, nefa rehefa vehivavy iray no miteny ao anatin’ny fanerena (satria natao enquête izy) de tonga de mihinana am-bolony daholo nareo.
      Mahaontsa ahy mihitsy ny mieritreritra anareo, te-hanjaka mafy nefa . . . e ! e ! e !

    • 2 mars 2011 à 13:16 | Beryclo (#5372) répond à ZOZORO

      Si on est des « foza », vous êtes des « kankana ». Pourquoi ? Vous parasitez le désir de changement de nombreux Malgaches, tels des ascaris et des oxyures, dans le vain espoir de faire revenir votre incroyable dada, lequel bouleverse tout avec ses milliards mal acquis.

    • 2 mars 2011 à 13:28 | mpitily (#1212) répond à Beryclo

      sady ny kankana tokoa tena mankahala foza an ! nefa ange ny foza tsy mihinana kankana fa mihinana ny trondro izay mpihinana ny kankana fa e e e tsy tiany fotsiny izao satria nihinana ny trondro e !

      Hahaha iiihh ! sangisangy zary tenany mba hihomehezana kely re ny ahy iny e !

      Tsy levon’ny vavonin’ireo CONS loatra mantsy ny naharesy ny favori-ny izay noheveriny ho mafy be sy invincible ka hany heriny dia lazainy fa foza ireo PROS (HAT) ! azonareo ? nefa tsy fantany fa ny maro an’isa dia sady tsy CONS no tsy PROS !

    • 2 mars 2011 à 20:17 | namanatol (#5321) répond à Beryclo

      que peut-on faire avec des BERYCLO ?? soupirer et s’adresser au Bon Dieu !

  • 2 mars 2011 à 08:55 | Dandeen (#458)

    Adidin’ny Kristianina sisa no mitondra ambavaka ireo mpitondra fiangonana sy ny mpitondra firenena na ry Jerôboama io na ry Nebokadnezara fa samy tsy misy hoafa-maina eo anatrehan’Andriamanitra izany fa izay afafiny ihany no hojinjainy.

  • 2 mars 2011 à 10:07 | ErnRAZ (#5140)

    Efa tenenina foana fa eh eh eh !
    Combien de fois les a-t-on prévenus que ce sont les sous-fiffres qui vont toujours trinquer tandis que les commanditeurs se disculpent facilement par des pirouettes ! Ne croyez surtout pas que vos supérieurs vous protègeront. Ils vous considèrent pour des fusibles et pas plus !

    • 2 mars 2011 à 10:40 | Safidy (#4694) répond à ErnRAZ

      Voahosopotaka mihintsy ny fg FJKM aminareo Mpitondra fivavahana FJKM ireto.
      Manomboka amin’i Pastera Lala izany sy ireo Mpitandrina namany.
      Aoka re mba ny fitoriana filazantsara ihany no ataonareo fa tsy hiditra amin’ny resaka politika mihintsy ianareo na @ toriteny na amin’ny zavatra lazainareo na amin’ny asanareo.
      Fantatrareo tsara fa ao @ FJKM misy ny mpomba an’i RAVALOMANANA misy ny mpomba an’i RATSIRAKA , misy ny mpomba an’i RAJOELINA sy ny sisa ka aoka re mba hitandrina ianareo amin’ny asa ataonareo sy ny teny alokan’ny vavanareo fa afabaraka mihintsy ny fiangonana.
      Mitoria ny filazantsara , jereo ny ataon’i MARTHE Herve io mba ianaro io tsy miresaka politika mihintsy izy amin’ny asa fitoriana ataony , na aiza alehany na aiza alehany . Ary na ny radio ampiasainy aza tsy misy resaka politika .ianareo anefa de sahy mandefa resaka politika ao amin’ny radio fahazavana .
      Aoka ajanona izany fa maha menatra.
      Tsy hiady hevitra soratra masina eto aho fa dinio ny tenareo fa olon’Atra ianareo.

    • 2 mars 2011 à 12:02 | Rabe (#3378) répond à Safidy

      ny FJKM dia tsy voahosopotaka izany ry Safidy a...

      ny FJKM dia mijoro hatrany araka ny fampianaran’i Jesoa Kristy

      @ izao fanjakan’i baroa/dj izao no tena ilana ny kristiana, ka hijoro fa tsy sanatria ho mpiray tsikombakomba
      raha araka ny fampianarana kristiana voarainao hatry ny fony kely ve dia hangina ianao ry Safidy manoloana izao fahaverezana faobe izao ?

      Tsia tsia tsia

      noho izany dia tsy afa-misaraka ny fivavahana sy ny politika satria lasa manao izay danin’ny kibony ireo mpanao politika
      efa natao teto ny hoe « leo politika » mba tsy handraisanao anjara @ resaka politika ka ahafana misoavaly anao hatrany...
      izahay kosa dia miantso ny tsirairay mba hanao adihevitra politika (tsy voatery hiditra antoko) satria tsy maintsy ny politika ihany no hitondra, noho izany dia tsy maintsy fantarina hoe IZA AVY IZY IREO ?
      - inona no foto-kevitra ijoroany ?
      - iza no mpivarotra tanindrazana ?
      - iza no mpanao ronono an-tavy ?
      - iza avy ireo saribakoly ?
      - iza no afaka hanavotra an’i Manankasintsara ?
      ....

    • 2 mars 2011 à 12:27 | Haritiana (#1899) répond à Safidy

      Tena marina ny teninao ry Safidy fa ny mpiangona rehetra ao @ fiangonana iray dia samy manana ny firehana misy azy avy ka tsy tokony hampidirana resaka politika izany ao anaty fiangonana fa mampizarazara ny samy mpino. « tongo-bakivaky moa izy ty ka sady maharary no mahamenatra » fa isika FJKM no mora voasarika @ lalao ratsin’ny mpanao politika. Koa aoka isika samy hiambina fa efa tafiditra ao anaty fiangonana ny virus ratsy (mba tsy ilazako hoe ny devoly) entin’ny mpanao politika. « Fa miambena ka mivavaha mandrakariva, mba hahery hianareo ka handositra izany zavatra ho avy rehetra izany ary hitsangana eo anatrehan’ny Zanak’olona ». (LIOKA 21 : 36)

    • 2 mars 2011 à 13:13 | mpitily (#1212) répond à Rabe

      Rabe agamba vao haingana vao nanaraka vaovao sy forums teto @ MT ô ? Tena tsy à la page mihitsy mantsy ianao momba an’i dadanao.

      Tsy iadian-kevitra intsony eto ary efa noporofoin’i Ndimby hatr@ vao nanomboka ny krizy 2009 fa nanaonao foana Ravalo ary tsy nandala ny démocratie ka izay no tena nitarika ny fianjerany. Rajoelina izany fitaovana kely fotsiny, la goutte d’eau qui a fait déborder le vase.

      Ka tsy ny putschiste ihany no hoe tsy manara-dalàna sy tsy manao ny rariny fa na ny présidents élus ohatra an-dRavalo sy Ben Ali sy Moubarak koa aza.

      Noho izany, raha mitombona ny teninao dia taiza ny FJKM sy i P Lala no tsy nijoro nanohitra ny hadalan-dRavalo t@ 2008 sy 2009 ? Ny niandany fahatany taminy aza no nataony ! nanakiana ireo nandeha teny Ambohitsirohitra, niantso ny olona hiasa rehefa niantso fitokonana ny mpanohitra, ... Tsy izany ve no nahatonga an’i P Lala nitondra faisana teny @ Falda e ? aza odiana adinoina hoy izaho izay tsy mety aminareo ! Tsy ny Pdt FJKM no naharomotra an’i Charles fa ilay mpanolo-tsaiana manokan’i Ravalo sady mpiaro no mpanasoaso azy !...

    • 2 mars 2011 à 13:20 | mpitily (#1212) répond à Safidy

      indrisy tokoa mantsy ry Safidy, sahin’izy ireo tsotra izao ny nanafoana ny fandaharana ara-pilazantsara nandeha t@ 8 ora alina dia nosoloiny an’ilay ampenjika an ! sahy zavatra an ! aiza no tsy ireny no niafarany ?

      Agamba koa aza noroahina ny tena mpiasan’ny R Fahazavana dia nosoloina an’ireo mpiasa mpanao politika tao @ Radio Mada sy MBS ô ?

      Mampalaelo fa dia eo izy. Aleoko mihitsy aloha tsy mandeha ny R Fahazavana toy injay hiaino ny apenjika isa-kariva sy ny fandaharana politika hafa tao.

    • 2 mars 2011 à 13:36 | Dandeen (#458) répond à Safidy

      Na ny FJKM na ny Katôlika dia samy mivoana @ niantsoan’Atra azy avokoa ny filohany eto Madagasikara ankehitriny ka samy voaloton’ity fanaovana pôlitika motraka sy maimbo ity.Tsy ny ondry no tandremany fa ilaozandry zareo misolelaka olona eo @ fitondrana.FFKM n’inona ?

    • 2 mars 2011 à 13:36 | Rabe (#3378) répond à mpitily

      izahay dia manaraka ny filma rehetra ry mpitily a

      - ny nanakatonana ny viva
      - ny fampanantenana vary 500ar, menaka 200ar, siramamy 300ar, lasantsy1000ar...
      - ny nandehanana naka sosy ny toky tany @ renik
      - ny nandorana an’antananarivo sy ny rnm
      - ny fahaverezan’asa marobe
      - ny nandosiran’i dj tany @ masoivohon’i renik
      - ny namonoana olona teny ambohitsirohitra
      - ny ranomasomboay nanaraka avy eo
      - ny nakana ankeriny ny fahefana 16/03/09
      - ny « antsoy prezidà za » no nanaraka an’io
      - ny tsy famelana ny kianja demokrasia hidiran’ny tsy manaiky ny fanonganampanjakana
      - ny fanakatonana ny radio tsy momba ny fat
      - ny halatra bois de rose
      - ny sonia tsy misy vidiny no tohiny...ary mbola mitohy
      - zao ndray de hoe soniavo... soniavo
      - zao ndray de hoe omeo tsodrano ny tanora...kanefa hita fa zaza maditra mpanongampanjakana, zaza maditra mitsipadoha laka nitana... zaza mpangalatra... zaza mpamingavinga... zaza tsisy valerany eee=fako

      Fa voasoratra hoe :« Hajao ny Ray aman-dReninao mba ho ela velona ianao »

    • 2 mars 2011 à 13:59 | mpitily (#1212) répond à Rabe

      Mba vakio aloha ity édito an’i Ndimby ity vao misendaotra e :

      http://www.madagascar-tribune.com/Marc-Ravalomanana-affaibli-par-ses,11329.html

      Ary aza manao conclusion hâtive, izaho angaha miteny hoe tanora = Andry na = TGV ? odoie !

    • 2 mars 2011 à 14:29 | mpitily (#1212) répond à Dandeen

      ary i Dandeen izany toa ohatra ny mitovy firehana amiko an ! Mouvance an’iza kay ianao ? Izaho mouvance Jesoa Kristy avy any Nazareta ! :-)

    • 2 mars 2011 à 14:48 | ZOZORO (#5338) répond à mpitily

      Mba asio « classe » ihany rehefa miteny ry mpitily fa manjary tonga dia hita be hoe foza.
      zany ?

    • 2 mars 2011 à 15:48 | mpitily (#1212) répond à ZOZORO

      « classe » angaha ? hahaha

      aza miseho snob eo ry Zozoro a, hiran’i Nanahary ange izany odoie izany e ? Ianareo moa miseho milay ka mety tsy mahalala ny tarika Nanahary koa ?

      Tsy misy zavatra ratsy ho azy izany fa ny fisainana no mety ho ratsy.

    • 2 mars 2011 à 16:05 | mpitily (#1212) répond à Rabe

      mba valio koa azafady ny tohin’ny post-ko fa tsy ny 1er paragraphe ihany. Dia ahoana hono ?

      Tadidio fa i Jesoa t@ tonga tety antany dia tsy niraika t@ politikanao izany fa ny hamonjy ny very @ fanjakan’ny lanitra no nahatery azy. Nihevitra tokoa mantsy ny jiosy hoe izany Mesia izany dia hanafaka azy t@ romana kinanjo... sa tsy izany ry P Lala sy ny namany ?

    • 2 mars 2011 à 17:05 | Rasamy (#1319) répond à Rabe

      Ny tena mampiomehy ary mampalahelo anireto TGV ireto dia : Tsy afaka aminy ry zareo ireto mihitsy ny mandainga sy manalabaraka olona toy ny Pasitera RASENDRAHASINA, tsy mbola ampy any ry zareo foana vé ireny nataony taminy 2009 ireny é.Tandremo ange fa misy farany ange ny ratsy atao indrindra ny manoso-potaka. Sa tadiaviny ry zareo ho gadraina indray i Pasitera, ary hita mihitsy ry zalahy ireto fa tafiditry ny devoly ao anatiny ao, torakizany koa i SOBIKA izay tenenina foana hoe : mba censurer ny teny ratsy nefa mbola avelany ry zareo hanoratra teny ratsy foana ireo manao forum, nefa hianao raha vao mandefa afatra avy aminy ATOA RAVALOMANANA dia tonga dia censurer ry zareo, midika izany fa maka parti pris i SOBIKA ka toko ovaina « HARONA » ary tena marina mihitsy izany ka iza ny voalohany ny teny ratsy sa ny mandefa afatra avy aminy ATOA RAVALOMANANA, tsy hita fa mampalahelo ilay toe-tsaina é

    • 3 mars 2011 à 10:55 | hafatra (#1895) répond à mpitily

      Fampatsiahivana kely ho an’Ingahy mpitily :

      1- Nisy tokoa ny hadisoana sy tsy fahampiana nitranga nandritra ny fitondrana Ravalomanana : fanamafisana ny fanjakana tan-dalàna,ny tsy fisian’ny faritra mazava eo amin’ny raharaha manokana sy ny an’ny fanjakana, ny fampifangaroana ny fiangonana-ny orinasa-repoblika, ny fomba fijery sy fampiharana ny demokrasia.....

      Nisy ary mitombona daholo izany , maro ny tsy faly sy manohitra azy , ara-dalàna koa izany , fomban-javatra eto an-tany no tsy mitovy hevitra.

      Ny indro kely anefa dia izao : filoha voafidy ara-pomba ara-dalàna Atoa Ravalomanana , ny vahoaka (izay tompon’ny fahefana)no nanome fitokisana azy . Ny tsy fahafalian’ny mpanohitra na ny hetsika ataon’ny antokon’olona eny an-dalam-be dia tsy manome azy ireo alalana hanongana fanjakana izay voafidin’ny maro an’isa ka haka an-keriny ny fitondrana.

      Roa taona hoy ianao no lasa , marina izany , saingy raha narahina sy nohajaina ary notandrovana ny lalàm-panjakana ,izay tsy inona fa fananam-bahoaka ihany koa , ary fitaovana eo amin’ny repoblika entina mandamina ny serasera eo amin’ny rehetra , dia efa tokony akaiky ny fifidianana manaraka , ary efa afaka nanorina tetika maty paika ny mpanohitra entina misedra izany fifidianana ara-dalàna izany.

      Ny ady ho an’ny ara-dalàna dia tsy roa na telo taona fa isanandro , na aiza na aiza misy ny serasera eo amin’ny samy teratany malagasy miara-monina , sy mifanerasera amin’ny fitondrana.

      Ny HAT dia fitondrana tsy nahazo izany fitokisam-bahoaka izany , tsy ara-dalàna, tsy manan-jo mampihatra lalàna , ny « radion’ny gasy » angamba radio piraty fa ny fitondrana HAT koa dia piraty .

    • 3 mars 2011 à 11:41 | mpitily (#1212) répond à hafatra

      Soloy hoe Ben Ali na Moubarak ny Ravalomanana eo @ ireo paragraphes voalohany ireo dia hohitanao fa mitombona koa, saingy nahoana ianao no mankato ny nataon’ny mpanohitra tany Tunisie sy Egypte ? angaha tsy lanim-bahoaka koa i Ben Ali sy Moubarak ? sady ny any Egypte efa prévu t@ ity taona ity ny fifidianana ?

      Manahirana be ny miady hevitra aminareo manao maso be tsy mahita ireto.

  • 2 mars 2011 à 10:50 | da fily (#2745)

    izao fotsiny no mba mariako :

    inona ny antony anakatonana ny ilay Radion’ny gasy ? Izay ihany no fanontaniana, satria raha izay toiny, dia efa fantatra fa ny ampiady no tena tanjona,

    Tsy misy hevitra hafa tsy ny an’ny Hat ve no azo tenenina sy voizina ? Raha toa ka hafa ny hevitrao, dia mihomàma fa any am-ponja mangiana no mety aminao.

    Voa sembasemban’ny radio sy ny gazety ve ry zareo eo @ fitondràna ? Ataoko fa tsia, ary miariary ny fanararaotana isan-karazany, ko maninona no gejaina ny fampielezana vaovao ? Ary tsy izany ihany ve ry HATIFS isany no nahatonga an’ity korontana mampididoza tsy misy fiafaràna ity ?

    • 2 mars 2011 à 14:36 | mpitily (#1212) répond à da fily

      ka sady tsy ara-dalàna (piraty) no manely tsaho no mandranitra ady anatiny tsinona ka !

      Tsy hita intsony ange izay atao aminareo e, rehefa mandray ny andraikiny ny fitondrana dia mbola tsikeraina ihany.

    • 2 mars 2011 à 15:53 | da fily (#2745) répond à mpitily

      Dia manakory izato ranamana milaza fà tsy « ara-dalàna », tena mitombona ve izany voalazan’i mpitily izany ? Tena misy fiheverana ve izany fanambaràna izany, sa « rangitra » amin’ny teny, dia manao valimboraingina fotsiny ?

      Ny mpiazo ny azo-boboky ny hat indray ve no manamafy ny tsy « ara-dalàna » eto ? Mahatalanjona tanteraka !

    • 2 mars 2011 à 17:11 | mpitily (#1212) répond à da fily

      Efa ho 2 taona izao ianareo no be adivarotra sy adihevitra @ izany resaka ara-dalàna izany nefa aiza izao ny vokany ? Mandany andro fotsiny tssssss.

      Iza izao no filohan’i Mada ? Rajoelina ! Iza no PM ? Vital ! na faly ianao na tsy faly dia izay eo @ fitondrana no manana ny fahefana ka izy no mamaritra ny ara-dalàna fa tsy Ravalo voaongana akory.

      Koa miandrasa fifidianana ry légalistes mahafatra-po raha te haka ny fahefana indray a, donnez l’exemple ! dia mba olona hafa ankoatra an-dRavalo tendrena fa aza maty ankazo tokana.

    • 2 mars 2011 à 17:20 | mpitily (#1212) répond à da fily

      Ka avoahy àry ny taratasy fahazoan-dalan’io radio anareo io e, izay ihany no mamaritra ny maha ara-dalàna azy na tsia fa tsy resaka politika mandany andronao.

      Mihevitra ve ianao fa ara-dalàna ny fanjakana romana t@ nahatongavan’i Jesoa teto an-tany ? ka maninona i Jesoa no namporisika ny olona hanaja ny mpitondra t@ izany ka handoa ny hetra ho an’i Kaisara ?

      Romana 13:1 « Aoka ny olona rehetra samy hanaiky ny fahefana lehibe. Fa tsy misy fahefana afa-tsy izay avy amin’Andriamanitra ; fa izay misy dia voatendrin’Andriamanitra. »

  • 2 mars 2011 à 12:05 | Mihaino (#1437)

    Dès l’annonce de cette affaire hier, j’ai tenu à dire que dans un état de droit , la présomption d’innocence doit être respectée avant de porter tout jugement sur le présumé coupable . Pour les besoins de l’enquête , des diverses investigations et des recoupements des preuves , la Direction de la comm. de la HAT , les responsables de la DST, des RG et tous les enquêteurs auraient du GARDER LE SILENCE . La JUSTICE devrait être sereine, indépendante et travailler sans influence ni pression . Comme le verdict est tjrs annoncé au nom du peuple , nos juges , nos procureurs auront la confiance du peuple s’ils respectent leur SERMENT. Je reconnais que leur travail est délicat et difficile mais c’était leur choix à assumer jusqu’au bout et surtout à appliquer la loi ( en faisant très attention aux 2 poids, 2 mesures).

    Par ailleurs,toute religion ne doit s’immiscer en aucun cas dans la politique car l’état est laïc . Une religion n’est ni un parti politique ni une société industrielle et/ou commerciale où les actionnaires ne cherchent que leur profit .A mon humble avis , tous les responsables religieux ( catholiques , protestants, musulmans ...) ont le devoir de prêcher les BONNES PAROLES de DIEU , défendre la justice et la paix entre les hommes sans aider de près ou de loin les Dirigeants au pouvoir . Je suis catho mais je n’ai jamais compris les comportements & gestes de notre Cardinal SEM Odon Marie Razanakolona qui souriait lors de l’arrestation du Pasteur Lala Rasendrahasina à FALDA Antanimena en 2009 puis à la même année l’évêque d’Antsirabe Mgr Ramananarivo qui s’agenouillait devant Andry TGV à l’Hôtel des thermes à Antsirabe ???!!! Eux seuls peuvent expliquer ces situations burlesques ?

    Enfin, évitons les polémiques stériles entre nous et prions le ZANAHARY POUR LA PAIX , LA LIBERTE et LE DEVELOPPEMENT de NOTRE PAYS !!

    Wait and see ...

    • 2 mars 2011 à 13:27 | Beryclo (#5372) répond à Mihaino

      Bien dit, camarade. Merci !

    • 2 mars 2011 à 15:03 | gasy tsotrizao (#3859) répond à Mihaino

      En effet, il y a beaucoup matières à réflexion dans la situation présente :
      - Où est passé le secret de l’instruction, procédure obligatoire pour toute enquête ! J’aimerai beaucoup que notre ami Basile qui a semble-t-il beaucoup de connaissance sur le droit (voir ses commentaires sur contumax etc.) vienne nous éclairer un peu la situation !
      - « les aveux circonstanciés » ont-ils été obtenus avant ou après l’inculpation de l’avocat ?
      - Pourquoi la DST (encore un nom bien français de barbouzes pas très clairs !) a fait cette communication en donnant le nom du Pasteur qui n’est que cité par une personne arrêté (pas encore accusée) dans des aveux circonstanciés mais pas les noms des accusateurs ?
      - Est-ce que les aveux du Cl Charles et du Gl Noel n’étaient pas « circonstanciés », car pour ces aveux (oral et écrit) la Ministre de la justice de la fat a déclaré que c’étaient irrecevables car leur santé mentale devaient être « vérifiés » !
      - Pourquoi la communication à la hat trouve toujours quelque chose lorsqu’il y a des discussions nécessitant un dialogue (désolé du pléonasme) ? Autrement dit est-ce que la DST est en train de suppléer le petit prénom devenu célèbre et les autres fis ?

    • 2 mars 2011 à 15:11 | ZOZORO (#5338) répond à gasy tsotrizao

      Basile me manque aussi

      Mais il a fait une promesse qu’il doit tenir. Mais je suis sur qu’il est devant l’écran en ce moment.

      C’est un peu fade quand il n’écrit pas. On n’a droit qu’a un « mpitily » qui n’a pas bcp de neurones apparement !

    • 2 mars 2011 à 15:57 | mpitily (#1212) répond à ZOZORO

      angaha ? hahaha ! odoie !

      Iza io mivonto orona io ?

      Ny hevitra ampiadiana ry anona fa aza ny vava no atao betsaka a ! Ny olona tsy mahita avaly ohatra anao no malaky mamokona totohondry sy manompa ! dryyyyyy !

    • 2 mars 2011 à 17:16 | Mihaino (#1437) répond à mpitily

      Azafady Rtoa/Atoa Mpitily fa raha nilaza t@nao aho hoe :Mpitily rivotra ianao dia marina izany ankehitriny. Maninona moa ianao no sahy milaza fa ny olona tsy mahita avaly no malaky mamokona totohondry sy manompa ??

      Eto @« clavier ny ordi » ange ka sarotra ihany ny mamokona totohondry e ??!! Ny manompa dia mahasosotra sy mahamenatra ary hoy ny Malagasy hoe : « Ny hompa tsy mivaly, miverina @ tenany ihany » !!

      Fantatro tsara fa mahay ary manoratra teny frantsay i Mpitily ka mamela ahy hanohy ny hevitro :

      Le régime démocratique à la HAT peut-il en réalité s’accomoder à l’existence et aux exigences de ces partis politiques qui ont comme seul objectif : BRIGUER DES SIEGES et AVOIR DU FRIC ???Signer une , deux, trois ....feuilles de route à la hâte et à tgv ( très grande vitesse). TOUS CES PARTIS sont RIDICULES à mes yeux.

      Enfin, je pense que notre cher adage ci-après demeure valable au XXIè siècle :
      « NY ANDANINY TSY TIA MAHAMAY, NY ANKILANY TSY TIA MANGATSIAKA : ka ATAOVY MARIMARITRA HIRAISANA ».

      DRYYYYY ! Enga anie ho tanteraka izany ....

    • 2 mars 2011 à 17:29 | mpitily (#1212) répond à Mihaino

      Cool Mihaino a, inona no mampisendaotra anao eo e ?

      Vakio tsara ireo postes etsy ambony : iza no nanompa ? izaho sa i Zozoro ? mba mahay teny frantsay ihany aho ka mahazo ny dikan’ny hoe neurones.

      E koa ianao dia manao déclaration gratuite hoe mpitily rivotra ! inona izany ? ompa mihaja sa ??? Mazava ?

      Pour ce qui est de nos politicards, je suis 100% d’accord avec vous ! d’où mon adhésion au TSZRRR.

      Quant au marimaritra iraisana, c’est de l’utopie, pure perte de temps que de le chercher !

    • 2 mars 2011 à 23:05 | Mihaino (#1437) répond à mpitily

      « COOL foana aho ry MPITILY ARY TSY SENDAOTRA satria NY HEVITRA NO MIADY FA TSY ISIKA .. »

      Mpitily rivotra dia ny valinteniko t@ afakomaly rehefa mitily lava ny lasa ianao . Azafady vakio daholo ny teninao sy ny teniko !

      Quant au« marimaritra iraisana » , je persiste et je signe que c’est la solution réaliste et réalisable pour sortir de cette crise et non une utopie !

  • 2 mars 2011 à 17:03 | che taranaka (#99)

    Marina ny tenin’i Daddeen ...tsy misy eo amin’ny toerany intsony ny zavatra rehetra...

    Very ny firenena...

    Ranavalona masika nilaza hoe « poizina ho antsika ny Kristianisme ! »

    Ataon’ireo jiolahiboto fitaovana rahateo io fivavahana io !!!!

    Basile ne me manque pas ..laissons-le se reposer..il a perdu un ami très proche..!!!

    • 2 mars 2011 à 17:15 | gasy tsotrizao (#3859) répond à che taranaka

      Basile ne me manque pas ...

      En fait, il est plus intéressant de lire les élucubrations de Basile que les inepties des « odoie », car lui au moins on constate qu’il a une certaine cohérence envers lui-même.

    • 2 mars 2011 à 17:39 | mpitily (#1212) répond à gasy tsotrizao

      iza koa io mivonto orona anankiray io ?

      Décidément, mes odoie ne plaisent pas à tout le monde, pourtant ct très usité pendant ma jeunesse, cela dénote une certaine insolence sans plus, c l’équivalent du « va voir si j’y suis » ou du « mon oeil » ! et alors ? est-ce pire qu’une insulte ou qu’une bassesse d’esprit ? je ne le pense pas.

      Allez à demain va pour d’autres od... si vous le voulez bien !

  • 2 mars 2011 à 22:32 | IMPART (#3287)

    Pour le bien de tout le monde,Rajoelina doit partir comme Khadafi !

    • 2 mars 2011 à 22:51 | Mihaino (#1437) répond à IMPART

      Bien dit et " BREF, CLAIR & PRECIS !

    • 3 mars 2011 à 08:12 | mpitily (#1212) répond à IMPART

      Pour le bien des Libyens, Kadhafi devrait partir et prendre exemple sur son ami Ratsiraka (mandefitra manana ny rariny) mais point sur son acolyte Ravalomanana (rancunier, revanchard, persiste dans ses erreurs).

      PS : L’installation de l’ambassade de Libye ne date pas d’hier non ? et elle n’a jamais été fermée depuis ! rappel pour les hypocrites à la mémoire courte.

  • 3 mars 2011 à 10:57 | hafatra (#1895)

    Fampatsiahivana kely ho an’Ingahy mpitily :

    1- Nisy tokoa ny hadisoana sy tsy fahampiana nitranga nandritra ny fitondrana Ravalomanana : fanamafisana ny fanjakana tan-dalàna,ny tsy fisian’ny faritra mazava eo amin’ny raharaha manokana sy ny an’ny fanjakana, ny fampifangaroana ny fiangonana-ny orinasa-repoblika, ny fomba fijery sy fampiharana ny demokrasia.....

    Nisy ary mitombona daholo izany , maro ny tsy faly sy manohitra azy , ara-dalàna koa izany , fomban-javatra eto an-tany no tsy mitovy hevitra.

    Ny indro kely anefa dia izao : filoha voafidy ara-pomba ara-dalàna Atoa Ravalomanana , ny vahoaka (izay tompon’ny fahefana)no nanome fitokisana azy . Ny tsy fahafalian’ny mpanohitra na ny hetsika ataon’ny antokon’olona eny an-dalam-be dia tsy manome azy ireo alalana hanongana fanjakana izay voafidin’ny maro an’isa ka haka an-keriny ny fitondrana.

    Roa taona hoy ianao no lasa , marina izany , saingy raha narahina sy nohajaina ary notandrovana ny lalàm-panjakana ,izay tsy inona fa fananam-bahoaka ihany koa , ary fitaovana eo amin’ny repoblika entina mandamina ny serasera eo amin’ny rehetra , dia efa tokony akaiky ny fifidianana manaraka , ary efa afaka nanorina tetika maty paika ny mpanohitra entina misedra izany fifidianana ara-dalàna izany.

    Ny ady ho an’ny ara-dalàna dia tsy roa na telo taona fa isanandro , na aiza na aiza misy ny serasera eo amin’ny samy teratany malagasy miara-monina , sy mifanerasera amin’ny fitondrana.

    Ny HAT dia fitondrana tsy nahazo izany fitokisam-bahoaka izany , tsy ara-dalàna, tsy manan-jo mampihatra lalàna , ny « radion’ny gasy » angamba radio piraty fa ny fitondrana HAT koa dia piraty .

    Répondre à ce commentaire

Publicité




Newsletter

[ Flux RSS ]

Suivez-nous

Madagascar-Tribune sur FACEBOOK  Madagascar-Tribune sur TWITTER  Madagascar-Tribune sur GOOGLE +  Madagascar-Tribune RSS