Facebook Twitter Google+ Les dernières actualités
mardi 15 juin 2021
Antananarivo | 15h35
 

Divers

Conférence nationale

Un peu plus d’ordre

mercredi 15 septembre 2010

Les travaux de la conférence nationale ont continué ce mardi au Centre de conférences internationales d’Ivato, et la liste des participants a finalement été figée à 4600 personnes. Les organisateurs expliquent l’affluence par l’adhésion de groupements autres que ceux ayant participé aux Dinika santatra, comme les ex-CSRAN et certains partis politiques proches de l’Escopol. Il était impossible aux raiamandreny mijoro et au groupement Finona de se limiter aux 3000 personnes initialement estimées, car la conférence se voulait la plus inclusive possible, et bon nombre des participants non anticipés venaient des provinces.

De ce fait, l’organisation a dû s’adapter. D’un point de vue logistique, on n’a plus assisté hier aux scènes de ruées sur une nourriture et des boissons insuffisantes ou trop longues à venir. Le plus difficile pour les organisateurs a été l’édition de kits de travail supplémentaires pour les participants. Ces kits contiennent des recommandations des raiamandreny mijoro, les compte-rendus des dinika santatra, un glossaire...

Autre conséquence de l’affluence, le nombre et la composition des commissions a évolué. Ce sont finalement 11 commissions regroupant des effectifs assez variés qui ont été mises en place : les commissions Constitution et Amnistie sont les plus courues, et l’on note que les partis politiques y ont envoyé le maximum de leurs délégués, apparemment pour éviter une remise en cause trop en profondeur des accords d’Ivato. Peu de monde a afflué par contre à la commission en charge de la communication et de la culture.

L’organisation a également changé pour les séances plénières qui doivent avoir lieu à partir de Jeudi. Elles auront finalement lieu à Ivato même, sous un grand chapiteau. Il n’est pas exclure que les considérations de sécurité aient joué un rôle dans cette décision, les organisateurs semblant continuer à prendre au sérieux les risques de perturbation venant de certains opposants.

Recueilli par Yann

38 commentaires

Vos commentaires

  • 15 septembre 2010 à 08:22 | Bena (#2721)

    la bouffe, l’hébergement gratuit à Tana sont gratuit, c’est une aubaine même si on sait que cela ne mène nulle part. ny vola misy !!

    • 15 septembre 2010 à 08:39 | elena (#3066) répond à Bena

      La grande bouffe,la Foire,la fête de l’Huma sans merguez mais avec saosisy gasy et maskita,un bon moment à passer en attendant la kermesse héroïque.

      Allez c’est toujours ça de gagné pour ceux qui participent:c’est ce qu’on appelle la démocratie participative,non ?

      J’attends de pouvoir voter.

      Va-s-y RR !! Continue sur ta lancée, on est derrière toi.

    • 15 septembre 2010 à 09:01 | elena (#3066) répond à elena

      Aujourd’hui 15 septembre : Journée Internationale de la Démocratie.

      A Madagascar,nous sommes 20 millions à vouloir nous exprimer et les quelques 4000 personnes sont loin de représenter toute la nation.

      Je rappelle qu’il y a un type qui s’est imposé par la force(episcopat et capsat) qui pense(c’est un bien grand mot) à la place des malgaches(et d’ailleurs pour les copains d’abord).

    • 15 septembre 2010 à 09:11 | Basile RAMAHEFARISOA (#417) répond à elena

      elena

      annonce la couleur:Raymond RANJEVA,l’épouvantail pour effrayer Andry RAJOELINA.-

      Basile RAMAHEFARISOA

      b.ramahefarisoa@gmail.com

    • 15 septembre 2010 à 09:37 | elena (#3066) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      Heureusement qu’il y a Basile !!!sinon, personne n’aurait jamais trouvé !!!
      Il a droit à une médaille (en chocolat Robert)

    • 15 septembre 2010 à 10:43 | Basile RAMAHEFARISOA (#417) répond à Bena

      Bena

      un peu de modestie !!

      par rapport à :

      01-Maputo,marché des dupes,

      02-des réunions chez Carlton,bien sûr l’Etat malgache actionnaire minoritaire,

      03-Addis,du tourisme à l’Africaine,

      04-Prétoria,réunion pour arrondir les différents entre deux personnes,par crainte de perdre leur part de gâteau,d’autres intrus s’en mêlent.

      05-Réunion dans ....par CNOSC ???? qui a encaissé l’argent ????

      etc....

      Un peu de respect pour nos représentants des Régions/districts.

      Bena "NON" BEMA,l’HOMME SAGE de Madagascar.

      Basile RAMAHEFARISOA

      b.ramahefarisoa@gmail.com

    • 15 septembre 2010 à 11:17 | che taranaka (#99) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      Basile on sait que vous roulez pour l’aveugle...qui espère comme en 97 revenir au pouvoir !

      Vous êtes l’épouvantail de Deba qui "applaude" le Boay kely tout en lui déroulant un tapis de peaux de bananes !

      Comme votre excellence vous êtes veule et aveugle .Touriste parisien kéké de surcroit qui fera reculer le pays au Moyen-âge !

      Ressaisissez vous jeune homme le boky mena est terminé . Ne restez pas dedans le terminus est passé.

  • 15 septembre 2010 à 09:57 | Basile RAMAHEFARISOA (#417)

    elena

    message reçu

    Je ne suis pas contre "X" et "Y",mais je déplore les "coups bas" contre Monsieur Andry RAJOELINA.Ce dernier,je l’ai rencontré une fois dans ma vie (vers 1997/1998 aux Esselières à Villejuif) et son entrée à la Ville de TANANARIVE,avec la continuité de la politique de coopération décentralisée initiée par l’ancien Maire- Président Marc RAVALOMANANA,"IL"m’a fasciné.Durant sa lutte contre certains Ministres Du Gouvernement du Général Charles RABEMANANJARA,mon estime est doublé pour ce "jeune leader" Malgache,Andry RAJOELINA.

    Je juge l’Homme par sa valeur personnelle et non par la longueur de son C.V. ’(universitaire).

    Pour mon feu père,j’ai beaucoup de respect pour la famille "RANJEVA".

    Basile RAMAHEFARISOA

    b.ramahefarisoa@gmail.com

    • 15 septembre 2010 à 10:16 | elena (#3066) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      Cher Basile,c’est tout à votre honneur.

      Mais la valeur personnelle de Rajoel est encore à démontrer:on sait qu’il n’agit pas seul,je parle au jour d’aujourd’hui comme votre poulain aime dire.Quant à la longueur de son CV(universitaire),effectivement,elle est inexistante.

      Son challenger,c’est une information que je vous donne,il fait son chemin et sa popularité commence à s’étendre.Son avantage c’est qu’il peut cristalliser le ras-le-bol qui règne à Tana en ce moment,son atout c’est qu’il est au dessus de la mêlée et qu’il élève le débat en ayant un projet.

      Ce n’est pas un homme de terrain, lui reproche t-on,où était-il pendant tout ce temps, qu’importe !ce qui compte c’est que des gens commencent à voir en lui,une issue pour sortir de cette crise.Homme providentiel ? On ne veut plus entendre ce mot,et alors !

      Il faudra bien sortir de cette crise et pour le bien de tout le monde le plus rapidement possible et dans la paix.

    • 15 septembre 2010 à 11:02 | Basile RAMAHEFARISOA (#417) répond à elena

      elena

      être loin du Pays ne veut rien dire pour MOI,Basile RAMAHEFARISOA.

      Beaucoup d’entre-nous ont vécu loin du Pays mais,en toute franchise,nous avons suivi ,au jour le jour, tout ce qui se passe dans notre PAYS.

      J’ai quitté Madagascar durant la Première République mais je n’ai jamais perdu de vue tout ce qui se passe.

      en 1972,un conseiller militaire français a demandé,à un ami responsable provincial,à Madagascar de m’encourager pour rentrer en FRANCE parce que je "pourrais" créer de la M.E.R.D.E. dans l’armée malgache.

      J’ai une seule règle :"RESPECT DE TOUS LES DIRIGEANTS SUCCESSIFS à MADAGASCAR".Pas de critique de mon pays devant un étranger.

      Pendant la crise mondiale,j’ai même demandé d’instaurer un POUVOIR EXCEPTIONNEL pour appeler tous les opposants à se mettre autour de la table,en particulier, le Professeur Albert ZAFY,l’éternel opposant du Régime Marc RAVALOMANANA.

      Mais Didier RATSIRAKA tire la "ficelle" de PARIS.

      et patatra !!!ALLIANCE Didier RATISIRAKA-Albert ZAFY-Marc RAVALOMANANA pour "noyauter" le jeune leader patriote Andry RAJOELINA.

      Amicalement,

      Basile RAMAHEFARISOA

      b.ramahefarisoa@gmail.com

    • 15 septembre 2010 à 11:38 | che taranaka (#99) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      Basile peut foutre la M.E.R.D.E dans l’armée ?.

      Il doit être milliardaire en € alors ? ou il s’appelle général Fidy...malheureusement il n’est que kéké de la région parisienne qui voyage en tong au frais de CARE pendant la première république !

      Arrêtez Basile ça devient pathétique M’sieur le Professeur je vous dis plus haut que l’ère du boky mena écervelé est terminée.

      Arrêtez de faire salamalek jeune homme !....franchement ceci devient pathétique..ridicule..en se faisant vous n’aurez pas plus de pension retraite ..si vous pouvez en avoir de vos ONG américaines ou de Deba ou de vos excellences en général !????

    • 15 septembre 2010 à 12:00 | MILAMINA (#4588) répond à elena

      Elena,

      Ne perdez pas votre temps à répondre un Basile qui parle pour ne rien dire. Nous savons que c’est lui tire les ficelles sur ce forum mais pas Didier Ratsiraka. Il ne respecte même pas ses principes "...ne pas critiquez les dirigents Malgaches devant un étranger..." alors que la plupart des commentaires de ce Basile sont toujours en français. Ce n’est pas surpenant, il a la même mentalité que ce DJ putchiste qui ne respecte pas non plus ce qu’il a signé.

      Ce dernier entouré de Ratsirahonana, Zazah, Lahiniriko, Roland, Rambo, Alain Jeneraly, Dolin, Vital....ne vaut pas un clou. 19 mois qu’on tourne autour du pot sans qu’on trouve de solutions. Pourtant certains d’entre eux prétendent aussi avoir des CV costauds....

    • 15 septembre 2010 à 12:21 | vuze (#918) répond à MILAMINA

      Ça se voit que vous n’avez plus rien à dire que de taper toujours sur la même personne... Certains devraient avoir un peu plus de respect pour leurs anciens... La liberté d’expression vous dérange peut-être ? Ah oui, c’est vrai l’ère du voleur/menteur vous manque peut-être ?

      En attendant, pendant que vous vous morfondez en posant des bombinettes par ci par là, les travaux de la conférence avancent... Au vu de la forte représentativité (consensuelle et inclusive), cela m’étonnerait que cela finisse samedi...

      Il est certain que parmi les 4600 participants, une bonne partie n’est là que pour faire acte de présence et profiter de l’hospitalité...

    • 15 septembre 2010 à 12:55 | Basile RAMAHEFARISOA (#417) répond à che taranaka

      che taranaka

      boky mena,connais pas

    • 15 septembre 2010 à 15:40 | Tsisdinika (#3548) répond à vuze

      Heu m’sieu, y a comme qui dirait une p’tite contradiction.

      Vous dites : "parmi les 4600 participants, une bonne partie n’est là que pour faire acte de présence et profiter de l’hospitalité", mais en même temps ils sont une "forte représentativité (consensuelle et inclusive)" ??!

      Cela confirme l’appelation de "Kaoferansina shagnana".

    • 15 septembre 2010 à 16:00 | vuze (#918) répond à Tsisdinika

      3000 auraient suffi, comme prévu...

    • 15 septembre 2010 à 16:39 | da fily (#2745) répond à Tsisdinika

      Je ne dirai que ceci :" en ce jour consacré à la démocratie, ce gros mot tantôt dans la bouche de certains, mensonge éhonté au bout de la langue des autres, prétexte fallacieux et bourre-pif pour d’autres claqueurs de bottes, avenir radieux dans le discours de walkyrie au ton ravageur, grossière manoeuvre dans la posture des costards-cravates engoncés déja par la filouterie..."

      Je ne dirai que cela peut bien durer, durer et perdurer encore, d’en haut celui qui rit se gausse bien des turpitudes de cette progéniture turbulente, tantôt engence, tantôt victime qui concourt durablement à la perdition générale, à la ronde sans fin du capharnaum céleste et du télescopage des contradictions bien humaines ! je resterait avec mon regard bovin, dans cette idée contemplative et amorphe sur les états-d’âmes du reste d’humanité disponible en magasin, cataplasme anodin sur les maux du moribond que nous sommes tous !

    • 15 septembre 2010 à 17:54 | mahery (#2468) répond à vuze

      3000 ou 4000 omby mijery florà ne dites rien contre les 30 000 personnes d’Ambohijatovo lors de l’attaque à main armée des soient disant EMMOREG en moi de mai dernier(2009), ces bon à rien des "marchands de poisson" ne valent pas contre les (20 000 000 - 4000-109 )des malgaches du SUD sans EAUX et KERE .

      Pourquoi le Dr Mandridake est toujours recherché par la FORCE A RETORDRE du PM Vital ???nous ne sommes pas d’accord avec les "kôkôty sy sopiera".Tagnalana et Vezo sont tous des Malgaches, Seuls les 109 sont des Voy ous !!!ATTENTION !!!!!Les races ne sont pas des partis politiques qu’on peut diviser !!!!!!!!!!

      4 600 personnes payés 100 000 fmg pendant une semaine pour DIRE NON A L’AMNISTIE GENERALE alors que les 109 +X s’enrichissent de temps en temps de l’argent du BOIS DE ROSE et celui des PALISSANDRES ?????

      Sans les 3 mouvances, la HAT ne vaut rien, Andry rajoelina ne sera jamais président légal de la Transition.Et si la CNOSC continue à exercer, il faut que rajoelina annule d’abord ses bêtises , qu’il se montre comme des hommes civilisés.

  • 15 septembre 2010 à 11:08 | hafatra (#1895)

    Ny tatitra hita etsy sy eroa , nataon’ny mpanao gazety tsy mitovy fironan-kevitra ,ary koa ireo olon-tsotra, dia manambara fa maro tokoa ny olona te-handray anjara amin’ny fivoriambe.

    Tsy milaza anefa izany fa mankatoa ny FAT daholo ny mpivory , maro ireo olona no efa leo sy tofoka amin’ny toe-draharaha politika ka mitady hevitra sy fomba hirosoana haingana amin’ny vaha-olana politika .

    Porofo izany fa efa niohatra ny fefin’ny ankolafy rehetra ny raharaha , niova endrika ny tolona rehetra ho an’ny ankolafiny isankarazany.

    Ny fiziriziriana dia efa manomboka mankaleo ny olona , satria sady tsy manome vaha-olana no vao maika manasarotra zavatra.

    Na dia fitondrana tsy ara-dalána aza no mikarakara ity fivoriana ity , ny olona tonga ao kosa dia olona ara-dalána daholo , ary mangetaheta vaha-olana .

    • 15 septembre 2010 à 12:05 | Riana (#4696) répond à hafatra

      Miarahaba !
      Te hamaly anao aho ry Hafatra
      Heveriko fa havi-diso na koa fanamarinan-tena amin`ny zavatra ataonareo ny teninao satria mandray anjara ao izany ianao matoa miteny toy io "...ny olona ao ara-dalana avokoa..."
      Hevi-diso satria ny olona rehetra tonga ao dia mitovy hevitra avokoa fa mody mampiseho fahasamihafana fotsiny Porofo tsy misy resaka mihitsy ny mikasika ny olona mitarika ny transition fa avy hatrany dia i Andry R Satria nahoana no izy ary raha hilaza ianao fa izy no nomen`ny miaramila ny fahefana dia hoy aho aminao hoe fa nahoana no nomen`ny miaramila azy fa tsy ianao na izaho na X
      Tsy nifanarahan`ny rehetra izany, izaho koa tsy nifanaraka
      Ny Praiministra no mody ovaovana eo fa nahoana no novaina i Monja roindefo nefa i Andry tsy azo ovana ???Lazao ny antony
      Izany rehetra izany dia milaza fa tsy olona samihafa ianareo no mivory eny fa olona mitovy avokoa fa mody mitafy akanjo samihafa fotsiny
      Ilay hoe mitady hevitra indray dia izao hitanao ve ny mahasamihafa io zavatra atao eny io sy izay efa niseho teny taloha moa tsy mitovy ihany koa nahoana ilay taloha no tsy nahomby amin`ny zava-kinendry ???
      Satria olona mitovy daholo no tao fa mody manao akanjo samihafa
      Mbola averiko ihany fa io FANAOVANA BE MARENINA IO NO NAHAVOA AN`IREO MPITONDRA REHETRA TEO ARY EFA MANAO AN`IO KOA NY HAT Mihevitra izy ireo fa azy ny miaramila dia miziriziry sy manao tsinontsinona ny FIFANARAHANA EFA NOSONIAVINA NIARAKA
      Izaho dia mahatoky fa efa akaiky ny fotoana hialan`ny FAT eo.Izahay vahoaka efa leo anareo rehetra ireo ary aza mihevitra fa samihafa ianareo sy tarik`i Ravalomanana fa mitovy ihany mISY FETRANY NY ZAVA-DREHETRA
      TSY MAHAVAHA OLANA IO ZAVATRA ATAONAREO IO KOA NAHOANA NO MBOLA MIKIRY BIBY IHANY IANAREO
      TOLO-KEVITRA
      Miala daholo ianareo ary omeo an`i Eric RAKOTOARISOA ohatra(ialako tsiny manonona anarana) ny fitantanana tsy mila Marc R, Andry R, Didier R, Zafy A, Ranjeva, sy idia ho hitanao fa hivaha ny olana
      ny fahamaroanareo mivory eny dia tetikadin`ny TGV avokoa
      Jereo fa ao amin`ny Sampana lalam-panorenana avokoa no be misy dikany io samy ahita eo
      Samia tsara

    • 15 septembre 2010 à 12:25 | hafatra (#1895) répond à Riana

      Riana,

      Misaotra anao aloha namaly .Manaporofo izany fa olona tena liana sy manaraka akaiky ny teo-draharaha ianao.

      Tsy manana fironana manokana aho fa mba mpitazana fotsiny ka noho izany tonga dia esory ao an-tsainao ilay hoe "IANAREO" ....

      Ny hevitra dia mety ho diso kanefa izany no antony hisian’ny ady hevitra hitadiavana ny marimaritra iraisana.

      Ny olana mahazo anao dia ilay ianao tsy afaka mijery ivelan’ny boribory izay nofaritanao samy irery . Na dia marina aza ny zavatra voalazanao dia indrisy tsy ampy izany enti-mamaha ny olana .Mila hevitra vaoavao, fotoana vaovao , avy amin’ny rehetra ny fanalana ny olana.

      Raha samy hiziriziry hilafika amin’ny hevitra taloha dia ny FAT sy ny forongony no hahazo tombon-tsoa .Maivana aminy izany fikambanana iraisam-pirenena izany , velona foana izy ireo na misy mankatoa na tsia.Saingy ilay vahoaka ara-dalána no mahita faisana.

      Koa amin’ny anaran’io vahoaka ara-dalána io indrindra no tokony hanovana ny tetika sy paika hamahana ny olana ary hitondrana ny feon’ireo izay mana-kolazaina rehetra .

    • 15 septembre 2010 à 12:56 | che taranaka (#99) répond à Riana

      Maty RATSIMANDRAVA..ho vonoin’ireo tsivalahara i Eric RAKOTOARISOA...

      Fa angaha ny sitrapon’ny vahoaka no atao eto antany(drazana) !?

      Hoy aho hoe MILA miova tanteraka ny fitondrana fa tsy ny role teo aloha no manenjika bandy aty afara dia mivadika role dia lasa bandy !

      BANDY sy ROLE ny fitondrana firenena !?

      tsy 20.0000 personnes place de 13 mai akory no VAHOAKA ,tsy 4600 personnes ao Ivato akory no vahoaka..

      Ary raha mbola tsy tonga saina ny vahoaka dia mitohy ny sorona...io vahoaka io ihany anie no mitondra faisana e !. Fa "Ry zareo" manao veloma mangina ry saidomara rehefa rendrika ny sambo !.Ary rehefa miverina ny salopy dia "Inty aho Virijiny-Mpamonjy anareo !"

      Ny miaramila no manome ny fitondrana satria ny miaramila no vahoaka sa ny miaramila no voavidy amin’ny vola halatra ny volam-bahoaka ?.

      MISY FARANY DAHOLO NY ZAVATRA REHETRA hoy ny havana etsy ambony eny na dia ny FOLOALINDAHY aza !

      Raha izaho no manimpikevitra an-dRakotoarisoa dia izao no lazaiko azy "Misy fotoanany daholo ny zavatra rehetra .Marina fa efa andoalika ny ranom-bara kanefa ny aina tokana ka tsy mendrika ny atao sorina amin’ny tsy antony".

      Io MIARAMILA io dia mila MIARAMISARAKA ary efa manomboka ny processus.

      Betsaka ny olona tahaka an-dRakotoarisoa eto antanindrazana ary andriamanitra tsy andrin’ny sasany andrinay ihany fa tsy ny vola foana akory no hanjaka mandidy fa eo koa ny TANINDRAZANA masin’io !

    • 15 septembre 2010 à 13:19 | Riana (#4696) répond à hafatra

      Misaotra anao
      Fa tsy azonao ve ny tiako hambara
      Izaho tsy manao nainona na inona fa tsy manaiky koa ny fandambolambon`ny FAT ka ho ataony FANISAKA(pion)amin`ny hevi-dratsiny izay tsy hitondra FILAMINANA MARINA SY TENA FANDROSOANA ho an`ny firenena ka ndeha hanampy azy ireo hanatanteraka izany ary izany no dikan`ny fandehanana eny.
      Izaho mahatoky fa maro tokoa na isika izao aza no manana hevitra tsara sy azo tanterahina amin`ny zavatra tahaka izany saingy noho io antony voalazako io dia tsy mandeha eny ny olona
      RAHA TE HANANA TANANA MADIO IANAO TSY MAINTSY ESORINA AVOKOA NY FAKO SY NY LOBOLOBO REHETRA
      ARY IZAHO TE HANANA IZANY NA DIA TSY HANDROSO LAVITRA AKORY AZA FA MBA MADIO SY MILAMINA TOY IZANY KOA NY FIRENENKO SY IZAHAY VAHOAKA MADINIKA AO AMINY
      Mankasitraka

    • 15 septembre 2010 à 14:20 | hafatra (#1895) répond à Riana

      Riana,

      Ny tiako voizina dia tsotra , tsy ny fandehanana mamonjy fivoriana eny Ivato akory no hany fikarohana vaha-olana ,saingy araka ireo tatitra nataon’ireo haino aman-jery rehetra tsy misy an-kanavaka no mampieritreritra ary mahatonga ny mpandinika hilaza fa mbola liana ny malagasy mitady izay fomba rehetra hahitana ny ala-olana.

      Hisy foana ny tsy mitovy hevitra , hisy foana ny fanararaotana sy ny famahanan-dalitra , hisy foana ny fitaka sy ny fiaka maloto rehetra ; kanefa mbola ao anatin’ny haizina daholo isika , mbola ao an-davaka daholo, ka samy mikaroka hevitra hivoahana eny amin’ny hazavana.

      Ny fanadiovana koa matetika dia manomboka eo amin’ny tokotanin’ny tena aloha.

    • 15 septembre 2010 à 14:54 | MILAMINA (#4588) répond à hafatra

      Misy hevitra tazoniko amin’ny hoe tsy ny fandehanan’ireo olona 4500 amin’io conférence nationale io akory no hamaha ny olana. Olona notendrena ireo fa tsy olomboafidy ka tsy ahasolo ny olona isaky ny distrika. Eo ampiandohana dia efa misy sahady ny fitongilanana, indrindra moa fa ny votoatin’ny dinika izay efa miandry tsangan-tanana fotsiny...Ho ahy ny fanambaran’i Raharinaivo dia midika fa tsy misy ady hevitra ao satria "...raha 90 no tokony ao amin’ny commission misy azy dia 900 izy izao, ke ferana ho 2mn30 ny anjara fitenenana ary fidina ny olona miteny ary tsy mahazo miverina miteny intsony..." dikany, tsy misy ady hevitra hipoitra ao fa efa voasoritra mialoha ny resaka.

      Raharinaovo izay efa notsipahin’ny TIM ny fandehanany ao amin’io conférence io fa mitondra ny anarany manokana, dia tokony manangana ny antokony dia ho hita eo raha mba misy manaraka fa mbola mialokaloka amin’ilay anarana TIM foana....fa eh eh !!! Tsy lasa...

  • 15 septembre 2010 à 12:00 | che taranaka (#99)

    hafatra,

    Marina dia marina ny teninao....

    Ny VAHOAKA anie ara-dàlana foana e ! .
    Ary ny vahoaka koa SORONA foana raha mitohy tahaka izao ny toetrantsika.Tsy sanatria akory mila kisa sy mila fanditra ny tenako fa fomba ahoana moa no hanaganana ity tanindrazana ity ao anatiny ny FAHAMARINANA sy FAHAMASINANA raha ny VAOHAKA ARA-DALANA foana no SORONA ????....

    Ny mpanao ampimamba sy mpamono ve dia dia ho ekena hinedinedina eo amin’ny fitondrana ? Ary dia isika indray no hanompo ireo tsivalahary mamono sy mangalatra ny firenena ?.

    Izaho tsy tahaka an’i Basile, ny ahy dia vakiko batsilina rehefa meloka .Vandana dia kary na dia raiamandreny aza io !

    Ny fanajana ny Raiamandreny dia satria loharano nahitana sy kibo nifonisana..fa raha "Raiamdreny manaikitra nono " tompoko miala tsiny amin’ny fantana aho...

    Misavorovoro ny tany sy ny fanjakana ao ny antony...ary fantantsika daholo ny zava miseho eto amin’ny firenena...

    Tsy ny fanaovana putsch akory no hampilanto sy hanova izao OLANA izao..indrisy na ireo fiangonana sy mpitondra fivavahana izay milaza ho mitandro an’Andriamanitra antampon’ny loha aza toa zarazara .Tsy ampy viravirain’ireto Jiolahiboto mpanao PILITIKA sy AFERISTA !

  • 15 septembre 2010 à 12:09 | MILAMINA (#4588)

    Io indray Richard Bombe fa mipoitra, efa tsy mahagaga intsony fa raha vao misy zavatra foronin’ny FAT eto dia tsy maintsy mahita hio lazaina foana i Richard Bomba. Eny @ Lycée technique indray hono izany no nahitany izany ary tena fantany hatramin’ny antony nametrahana io bomba io...Cinéma efa niverina impiry izany. Sady mba miseho télé miseho rôle foana...

    Sady ilay nomelohana mpametraka bombe ihany koa anie efa eny Ivato izao, Raharinaovo kely io...ka asa iza indray izany re no hampangain’i Richard bombe nametraka izany ê ?...

    • 15 septembre 2010 à 19:03 | mahery (#2468) répond à MILAMINA

      i Richard ve ? ilay AKOHO GASY n’i zandrikely ?

      Mila mitady ARGUMENT(s) tsara hono nedala vao azo hasandratra ho GENERAL, ka izany no mampitapitapy azy io.Ilay fanenjehana olona teny an-tanimbary hono tsy ampy fa mila midina eny @ MAGRO behoririka nedala misambotr’olona ao vao mety ho tafa, io indray anefa mila fitandremana satria kendrena mba hisy HANDOTO rano vao mahazo mijabaka ao.Mampalahelo NEDALA !

      Ny olona MADRAHONA PASTERA fotsiny dia mody misambotra olona eny @ CARLTON miaraka @ CAMERA dia lasa JENERALY.

  • 15 septembre 2010 à 16:14 | Ramanana (#3969)

    Ho an’i Bazile !

    Mahay fanoron-tsivy moa Bazy ?

    Ka izao ary :

    13/05 (13 mai 1972 io)
    10/08 (10 août teny Iavoloha io)
    07/02 (2 février teny Ambohitsorohitra io)

    Raha atambatra ny isa tsirairay avy dia manome 9 avokoa (13+5, 10+08, 7+2)... Ary ny elanelan’andro dia miiba 3 (13, 10, 7.

    Ny manaraka izany ry Bazile dia @ 04/05/2011... Sa ahoana hoy ianao ??? Mampiomehy ve ?

    • 15 septembre 2010 à 18:27 | mahery (#2468) répond à Ramanana

      Ranamana, i Basile ve no resahanao fanoron-tsivy ?

      Raha ny tena marina dia tsy ary nanao an’izany izy, eo ambody ordinatera milalao pin ball sy manasa vangy @ fiarovana an-drajoelina no tena andaniany ny androny.Hilaza indray izao izy hoe :" Ranamana, tsy ampy ahy ianao raha hilalao an’io", "izaho anie tany an’anona nisolo-tena an’i Madagascar mikasika an’io e !"," mahafantatra an’i anona aho", sy ny hoe"mpanjaka izao sy izao no tena nilalao an’io".

      Raha tsy izany tsy atao hoe : Basile ramahefarisoa, gasy tsy mahay teny gasy(HIC), misy karana tsy mahay teny karana ve ? sa frantsay tsy mahay miteny francais ?, FA izy dia GAIGY raha handainga sy hisolelaka a !(monja/andry/regions/districts/force à retordre) sy ilay hoe :"gouvernement solidaire de Vital" f’angaha moa nisy tetezamita ireharehana izany ??MILATSAHA HO HITAM-BAHOAKA dia AOKA HILATSAKA KOA NY HAFA !!!!!

      Avelako eo iny fa adinonareo angaha fa A=1 N=11 D=4 R=18 Y=26 .....

      dia atambaro ny ANDRY TGV fa manome 666 , fa nahoana ny hoe RAVALOMANANA TIM tsy manome an’io ? toy izany koa ny RATSIRAKA AREMA sy ZAFY UNDD ?? mampihomehy koa ve ??
      Any @ 04/05/2011 ve ny 666 vao ho potika ??? dia ahoana ireto RAIAMANDRENY mahantra hampiditra ny zanany hianatra ??TSISY VOLA ???TSISY VARY !!FENO VALALA ! FENO DAHALO !!FENO LAINGA HAT !!!

    • 15 septembre 2010 à 19:48 | Basile RAMAHEFARISOA (#417) répond à mahery

      dîtes-vous,Basile RAMAHEFARISOA,tsy mahay teny "gasy".

      Désolez pour vous contredire :"Basile RAMAHEFARISOA ne maîtrise pas l’écrit,en Malgache".

      Par respect des interlocuteurs,je préfère écrire en français.Point barre !!!

      Basile RAMAHEFARISOA

      b ;ramahefarisoa@gmail.com

    • 15 septembre 2010 à 20:16 | che taranaka (#99) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      Kay moa ramahefarisoa ity vazaha !

      Izao vao takatro nahoana no tsy mitovy ny lokanga sy ny tady !

      Ary hono hoa bazily rehefa nanao " tourisma" tany aminay ianao inona no takatrao amin’ireo fahorian’ny Gasy ?

      Ianao aloha anisan’ireo eksepera milay hahavaha olana amin’ireto litania -nao ireto ?

      Hay moa....vazaha rangaha !

    • 15 septembre 2010 à 22:57 | che taranaka (#99) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      Basile....mon ami,

      Jai relu mes posts et finalement je regrette (il fallait pas me chercher..Basilou).

      Car vous avez peut-être beaucoup de défauts ( moi aussi hein !) mais vous avez une qualité qui est très rare de nos jours..LA FRANCHISE.. (pas la villa !)

      Et vous voyez cette qualité là je vous assure peu de gens à qui vous adressez vos louanges l’ont !

      Moi je n’ai qu’un parti pris c’est mon pays !

      Si nos dirigeants,leurs successeurs ou ceux qui aspirent à le diriger n’ont que comme SEUL PARTI son pays je pense que ce pays s’ en sortira mieux !

      Un clan qui remplace l’autre,un bandy qui poursuit un role ou un role qui poursuit un bandy et de gouvernement en gouvernement de régime en régime ils s’excellent plutôt dans la manière de voler le pays que de le développer.

      Je vais m’arrêter là et je vous présente encore mes excuses car votre franchise est plus fort,plus important que vos défauts d’autant que j’en ai beaucoup aussi...

      Le pays je pense a besoin de toutes bonnes volontés pour résoudre ses problèmes qu’on parle malgache ou pas !

    • 16 septembre 2010 à 13:49 | Riana (#4696) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      Basile R
      Miarahaba anao !
      Tsory fotsiny hoe tsy mahay teny Malagasy aho hoe TSORAKA vita.
      Hainao ny teny frantsay ny manoratra sy mamaky fa ny Teny Malagasy izay Misy Hoe RAMAHEFARISOA tsy hainao ny manoratra azy MAMPALAHELO.
      Aloe iny ho any fa izao no tiako horesahana aminao raha toa ka hainao ny mamaky azy
      milaza ianao fa mahay teny malagasy (mamaky izany )amiko ianao tsy mahay satria tsy izany ihany ny fahaizana teny Malagasy
      Toy izany koa ny HAT tohananao milaza izy fa mahay mitondra sy mamaha olana FIRY VOLANA IZAY NO LASA AIZA ISIKA IZAO MOA MISY TANTERAKA NA VOAVAHA VE NY OLANA TETO ATOA RAVALOMANANA NO OMENA TSINY LAVA ETO NEFA IZY TSY ETO MADAGASIKARA FA ANY IVELANY
      Aza adino fa Atoa Didier R tsy teto fa tany ivelany ary tsy nanaiky an-dRavalomanana fa nahavita izay tokony nataony izy
      Midika izany fa tsy mahay sy tsy mahavita izy ireo
      Tsy ekenao ve ?
      Mankasitraka

  • 15 septembre 2010 à 16:29 | Tanindrazana (#3224)

    A quoi aboutira cette conference nationale ?

    Vous verrez qu’a la fin elle re representera qu’une ambition deplacee ’d’une petite partie de la population malgache. En tout cas, elle n’est que l’image meme de ce que Rajoelina et Ratsirahonana veulent faire de notre pays. Un pays a leur merci et manipule par un groupe restreint de gens malintentiones et de politiciens sans envergure. Cette ultime reunion ne sera qu’un autre faux pas de ce pouvoir qui cherche par tous les moyens a y rester. Quelle honte que de voir ce Ratsirahonana proteger son poulain en disant que Rajoelina n’a pas du tout deposer aucune proposition de constitution. En fait, qu’il propose ou non, leur constitution sera taillee profondement au souhait de leurs maitres. Escopol, Raiamandreny mijoro et toute cette populace qui remplissent les chaises a Ivato ne seront que des marionnettes manipulees a distance. Pensant a une vraie IV Republique, je dirai que ce qui se passe a Ivato n’est qu’un semblant de changement et n’apportera rien d’autre qu’un semblant de solution. Si tout le monde, de quel bords qu’il soit, veut un avenir nouveau et prospere a notre pays, la seule solution c’est la participation de tous sans distinction a la mise en place de cette vraie IV eme republique. On doit surpasser toutes idees de conflits, de differences et de mesententes. Sinon, on partira sur une nouvelle base instable et incertaine qui risquerait de se desintegrer tres vite au moindre mouvement tectonique provoque par nos politiciens ou par la misere de nos compatriotes. Les futures 50 annees s’averent encore plus mouvementees qu’on pense. ....

    • 15 septembre 2010 à 21:19 | che taranaka (#99) répond à Tanindrazana

      Méfiez vous des marionnettes Tanindrazana.Là elles ont profité de l’aubaine (elles ont raison efa ho lany ihany ny paiso ankady !)

      Mais ce sont les mêmes marionnettes qui vont les dégommer plus tard...et elles ont raison...non tout celà ne présage rien de bon...

      J’ai déjà annoncé ma vision des choses par ailleurs.

      Il faut appeler un chat un chat et mettre le point sur les "i" pour pouvoir avancer.Mais....les aferista et les pilitika trouvent leur compte dans ce brouhaha ....ceci leur permet de faire leur bizna en toute quiètude n’est-ce pas ?

  • 15 septembre 2010 à 19:41 | nandrianina1 (#1939)

    Raha nasain’ny CNOSC teny Vontovorona ny miaramila sy ny Tafika Malagasy tamin’ireny fanelanelanana ireny dia nanda mafy tsy namonjy izany, omaly, kanefa tonga mavitrika ireo be galona raha nasain’ny raiamandreny mijoro.Tamin’izany no nilazan’ny Jly Rabarison Ranto, Cmdn fa : manantena ny miaramila mba hahita vahaolana amin’ny krizy, mandray anjara feno izahay indrindra amin’ny vaomieran’ny lalam-panorenana, hoy izy

Publicité




Publicité

Newsletter

Les actus du jour directement dans votre boîte email

Suivez-nous

Madagascar-Tribune sur FACEBOOK  Madagascar-Tribune sur TWITTER  Madagascar-Tribune sur GOOGLE +  Madagascar-Tribune RSS