Facebook Twitter Google+ Les dernières actualités
mardi 3 août 2021
Antananarivo | 22h47
 

Politique

Politique

Les partis de l’opposition vont tenir un congrès à partir de vendredi

mercredi 21 juillet | Mandimbisoa R.

Le congrès de la plateforme des partis de l’opposition se tiendra à Antananarivo à partir du vendredi 23 juillet, ont annoncé hier les ténors du RMDM. Le congrès durera deux jours et verra la participation des différents partis de l’opposition, issus des régions et provinces de Madagascar, a confié le Pasteur Édouard Tsarame lors d’une conférence de presse.

Le chef de l’opposition serait ainsi désigné lors de ce congrès comme l’a affirmé, l’ancien président, Marc Ravalomanana, tout comme les nouveaux membres du bureau politique de cette coalition de l’opposition.

Cette réunion des partis de l’opposition devrait ainsi consolider la solidarité entre les opposants dont les apparitions en public se faisaient rares ces derniers temps, à l’exception des interventions des députés Tiako i Madagasikara (TIM) sur l’émission radiophonique « Miara Manonja » ou encore la récente manifestation à Paris de la branche européenne de la plateforme de l’opposition, dirigée par la juriste et ex-candidate à la présidentielle, Fanirisoa Ernaivo.

28 commentaires

Vos commentaires

  • 21 juillet à 09:48 | Isandra (#7070)

    J’espère que ce congrès fera changer la manière dont cette entité fait la politique, pour que l’opposition soit une force de proposition, et d’alternance crédible, mais non pas, force de contestation à la CGT, et de mpiady an-tsena,...Je ne rêve pas.

    Pendant que le régime continue sa route et renforce la crédibilité et la confiance auprès de nos partenaires finnaciers :

    "La confiance règne encore et toujours. L’Etat malagasy continue de bénéficier du soutien des bailleurs de fonds internationaux. D’ailleurs, un grand évènement qui marque une nouvelle preuve de ces relations au beau fixe avec les partenaires financiers, la Banque mondiale en l’occurrence, aura lieu ce jour.

    En effet, la signature d’un accord de financement pour l’exécution de quatre projets structurants à Madagascar se fera entre l’Etat malagasy via le Président de la République Andry Rajoelina et la Banque mondiale à travers sa représentante résidente, au Palais présidentiel d’Iavoloha. Lesdits projets touchent notamment le secteur de la santé, l’économie, le secteur routier et enfin l’agriculture. A priori, le déblocage de ce financement conséquent permettra au régime actuel de poursuivre la concrétisation des « Velirano » présidentiels.

    Etant donné l’importance d’une telle signature, cet acte se fera en présence des chefs d’Institution à savoir les présidents du Sénat, de la Haute Cour constitutionnelle, le Premier ministre, la présidente de l’Assemblée nationale. A eux s’ajouteront d’autres officiels comme les membres du Gouvernement, des gouverneurs et des parlementaires.

    Les accusations de l’opposition battues en brèche

    Cette nouvelle signature marque un nouveau tournant dans le processus de développement engagé par le Président Andry Rajoelina depuis le début de son mandat en janvier 2019. En outre, cet évènement dément de manière claire et sans ambigüité les affirmations gratuites des membres de l’Opposition. En effet, ces derniers ne cessent de véhiculer dans leurs interventions médiatiques que le régime a perdu la confiance des bailleurs de fonds. Accusant les dirigeants de tous les torts, allant de mauvaise gouvernance, détournements jusqu’au manque de transparence dans la gestion des fonds publics, l’Opposition se voit ainsi son argumentation tomber en ruine. Il faut dire que les accusations des détracteurs du régime sont avancées sans le moindre fondement.

    De plus, obtenir un financement des grandes institutions financières comme la Banque mondiale n’est pas chose facile. Outre les procédures que cela implique, il faut avant tout des dossiers de demande en béton du côté demandeur. D’aucuns n’ignorent également que, pour sa part, la Banque mondiale ne manque pas de mener des enquêtes afin de s’assurer que les fonds débloqués soient utilisés de manière correcte et transparente.

    Ce financement de la Banque mondiale ne sera surement pas le dernier puisque récemment, le Président malagasy s’est aussi associé à ses homologues du continent africain dans le cadre de la réunion IDA20 en Abidjan, Côte d’Ivoire, en vue de solliciter la mobilisation de fonds pour soutenir la relance économique post – Covid-19 en Afrique." Laverité

    • 21 juillet à 11:27 | Ngeda (#10235) répond à Isandra

      - FITROSANA ve noho Ataonareo REHAREHA ? Vereza any aminy Antsana faran’izay Lalina indrindra noho OZONA hapetrakay aminareo, ny Zafi-Kitronay noho Hibaby ny Fana-botrihana sy ny Alatra napetrakareo eto amin’ity Firenena ity. Tsarovy tsara faha efa Vohatsara ianareo eto An-Tany faha ny Any Ankaotra any dia mbola ho Mafy tokoa ny Miandry anareo. Soyez tous Maudits.

    • 21 juillet à 15:06 | lé kopé (#10607) répond à Isandra

      Nous aurait on menti ? Vous êtes actuellement devant le fait accompli !!! (ce n’est pas une poésie , loin de là). Qui a péroré que ce pouvoir fera en cinq années , ce que les autres Dirigeants n’ont pas pu faire en 60 Ans . Qui a dit que tant que l’on s’appuiera sur les aides Internationales , le Pays ne se développera jamais , que ce soit en 2030 ,ou 2050. Tout cela est dans les archives , et le peuple est témoin de ces déclarations durant la propagande du Filou Hajaïna , mamimbahoaka . Et la route qui ne se mange pas est le problème de toute un Pays qui n’arrive plus à se déplacer , avec les produits agricoles (et d’autres PPN), en plus de l’Insécurité qui sévit. Bref , des promesses à l’emporte pièces , et comme dirait l’adage , les promesses n’engagent que ceux qui y croient .En attendant , le peuple se meurt dans une indifférence totale , alors que les Dirigeants s’empiffrent jusqu’à éclater comme la grenouille qui voulait être plus grosse que le... Bœuf . En tout cas , certains pensent que ce n’est pas notre rôle de parler de tout ça, mais être complice de cette gabegie est aussi répréhensible que les coupables en question .

    • 21 juillet à 15:41 | purgatoire (#11152) répond à Isandra

      ISANDRA je suis toujours effaré et effrayé quand je lis vos commentaires … moi qui suis un étranger mais qui aime votre pays autant que j’aime le mien je me demande si réellement vous habitez à Madagascar ? Ce n’est pas possible d’être aveugle à ce point et de annihiler une grande partie de la population malgache … Pour vous tout va bien alors que je côtoie au quotidien un peuple qui souffre … j’entends bien que tout n’est pas parfait que le président part de loin etc etc tous les commentaires que vous sortez à chaque instant … mais franchement vous êtes fière de ce qui se passe actuellement dans « votre » pays ? Ce n’est pas possible il ne peut être votre pays pour en parler comme vous le faites ! Des gens souffrent des gens meurent et vous ? vous vous satisfaisez de cette situation ? Ce n’est pas possible vous devez avoir un problème à quelque part pour vous comportez de la sorte … dès que les frontières rouvriront (enfin si le Président en est d’accord … venez me voir à tamatave et je vous emmènerai une journée avec moi pour vous montrer dans quelles conditions des milliers de malgaches vivent …
      Nos billets d’avion sont reportés chaque mois avec air austral car a priori air Madagascar n’existe plus … nos avoirs sur cette compagnie ont été supprimés … nous arrivons en principe début septembre à tamatave je peux vous donner mon numéro de téléphone sur votre mail que vous me donnerez et vous viendrez distribuer avec nous des médicaments du sucre de l’huile du riz le minimum d’effets scolaires et vous pourrez vous rendre compte de visu des résultats de la politique de votre Président … ne craignez rien vous n’aurez rien à porter depuis des années nous nous en chargeons

  • 21 juillet à 10:06 | Isandra (#7070)

    Le titre d’un article de Midi :

    Opposition : Consensus difficile à trouver entre Ravalomanana et Rajaonarimampianina

    http://www.midi-madagasikara.mg/politique/2021/07/21/opposition-consensus-difficile-a-trouver-entre-ravalomanana-et-rajaonarimampianina/

    Il a raison R.O, il est difficile d’associer deux narcissiques, l’un veut tout s’accaparer, l’autre veut se faire une place ou une espace, pour être devant.

    Pendant, ce temps, les propositions crédibles sont loin d’être leur préoccupation dans l’immédiat.

  • 21 juillet à 11:33 | Vohitra (#7654)

    Miarahaba Tompoko,

    Ny manohitra sy ny mpanohitra dia ireo rehetra izay tsy mitovy hevitra intsony amin’ny fomba fitantanana ny Firenena ankehitriny, ary ireo mihevitra fa latsaka anaty kizo lalina tsy ahitana mitsinjo ny fiainampirenena sy ny maha olona.

    52 % amin’ny mpifidy voasoratra anarana tamin’ny 2018 no nisafidy ny tsy haneho hevitra satria tsy misy mety amin’ny safidiny ireo anankiroa mpilatsaka nifaninana tamin’ny fiodinana faharoa…ary ny 20 % amin’ny mpifidy voasoratra anarana no nanohana ary nisafidy ny mpitarika ny antoko mpanohitra ankehitriny…roa taona mahery ato afara…lavo tanteraka ny Firenena :

    « (1) Bokantrosa, (2) ianjadian’ny mosary sy tsy fanjariantsakafo mahery vaika, (3) vesaran’ny fahantrana ny mponina, (4) manjaka ny tsy filaminana, (5) mihombo ny herisetra amin’ny endriny maro, (6) miroborobo ny kolikoly, (7) miseho lany ny fanodinana mivantana sy ankolaka ny volampanjakana, (8) mitombo hatrany ny hantsana ara-tsaranga eo amin’ny fiarahamonina, (9) tsy lavorary sy marefo ny fahasalamambahoaka, (10) tsy azo antoka intsony ny fanabeazampirenena, (11) voahosy sy novetavetaina ny fomban’olona sy ny fombantany, (12) feno lainga sy hosoka ary fitaka ny vaovao ofisialy sy kabarimpanjakana, (13) mamono sy mandripaka ary misakana ny fanehoankevitra imasombahoaka ny fanjakana !

    Ireo 13 ireo no heloka mamoafady sy voina nampitondrain’ilay nisalotra ny laharana faha-13 tamin’ny fifidianana, ary ny vokany ankehitriny dia fadiranovana sy tsy manana fanantenana ary resy tanteraka anaty fahasahiranana ny maroanisa amin’ny vahoaka Malagasy !

    Vokatr’izany, dia heverina fa efa mihoatra lavitra ny 70 % amin’ny mpifidy no efa manohitra tanteraka ankehitriny ary mitaky sy mila fiovana tanteraka amin’ny rafitra sy ny fitantanana ny Firenena.

    Ravalomanana Marc no mpitarika ny antoko mpanohitra ara-drafitra satria izy no manana solombavambahoaka mpanohitra maro ao amin’ny Antenimiera, ary izy rahateo no niatrika ny fiodinana faharoa nanohitra ny fitondrana politika mijoro ankehitriny, tsy azo lavina sy tsy azo ifandirana izany !

    Fa izao : (i) misy ny mpanohitra ara-drafitra anaty andrimpanjakana, (ii) ary misy ny mpanohitra anaty vahoaka sy fiarahamonina fa tsy anaty antoko politika sy tsy anaty rafitra fikambanana, ary farany, (iii) misy ny mpanohitra anaty antoko politika fa kosa tsy anaty rafitra andrimpanjakana.

    Mizara telo (3) izany ankehitriny ny sokajy eo anivon’ny mpanohitra sy ny fanoherana.

    Aleo avy hatrany dia hotsorina ny olana fototra : Ravalomanana Marc sy i Rajaonarimampianina Hery, dia samy mihevitra ny mbola hilatsaka hofidiana ary hisalotra ny fisoloantena eo amin’ny mpanohitra sy ny fanoherana amin’ny fifidianana manaraka. Marobe sy sesehena nefa ny vahoaka sy ny mpifidy no tsy mankasitraka intsony ny mbola hilatsahan’izy anankiroa ireo amin’ny fifidianana manaraka noho ny antony anankiroa mazava be dia :

     Ny fahalemena, ny antemaka, ny fitavozavozana, ny fahadisoam-pitantanana, fony izy ireo nitondra ny Firenena no nisehoana sy nipoiran’ity jiolahy ankehitriny mitondra tena ho mpanjaka sy tena tsy maty manota ity
     Izy roalahy ireo dia samy tsy nametraka ny fifidianana madio sy ny fitsinjarana fahefana tena izy ho antoka hirosoana any amin’ny fivoaran’ny fiainampirenena

    Ny olana faharoa dia izao : tsy misy sori-dàlana mazava voafaritra ny zotra sy ny tanjona apetraky ny mpanohitra…ho ringana sy ho torovana amin’ny halabato sy fanodinana safidy ny mpilatsaka ho fidiana raha toa ka izao rafitra izao no mbola hitantana izay fifidianana manaraka atao eto.

    Mazava amiko no tokony ataon’ny mpanohitra sy ny fanoherana :

    1- manambara i Ravalomanana sy i Rajaonarimampianina fa tsy hilatsaka hofidiana intsony ho Filohampirenena

    2- miara-miasa ny RMDM sy ny Groupe Panorama mba hamaritra ny dingana sy sori-dàlana hizoran’ny mpanohitra sy ny fanoherana eto amin’ny Firenena

    3- takiana tsy mihambahamba ny fanovana ny CENI sy ny HCC izay efa tsy azo antoka intsony sy efa tsy ipetrahan’ny fahatokisana intsony vokatry ny fiandaniana politika sy ny fahadisoana efa nataon’izy ireo

    4- takiana ampahibemaso ny tatitra antsipiriany mikasika ny fandaniambola, ny loharanombola, izay nampiasan’ny Filoha sy ny antoko nanohana azy tamin’ny 2018

    5- takiana ny fahafahana maneho hevitra ankalamanjana ao anatin’ny fahalalahana sy ny fanajana ny lalàna velona ary ny lalampanorenana manerana ny tanin’ny Repobilika

    6- takiana ny mangarahara tanteraka mikasika ny fampidirana fitaovampiadiana mahery vaika ny taona 2018 sy ny fampiasana ny volampanjakana nandritry ny taona 2019-2020-2021

    7- takiana ny fanafoanana ny rafitra sy ny fanendrena olona izay mifanohitra sy mifanipaka ary manosy ny lalampanorenana manankery.

    Rehefa izorana sy ilofosana ireo dingana ireo, heveriko fa tsy haharitra ary tsy ho tafatoetra intsony ny asanjiolahy sy fisolokiana ho mpanjaka tsy refesimandidy ankehitriny ! Ary mizotra mankany amin’ny fanarenana ny Firenena ny mpanohitra sy ny fanoherana !

    Rehefa tsy tontosa sy tsy misy dingana mahafa-po ao anatin’ny roa volana ireo zotra ireo, dia avy hatrany dia miroso tsy misy fepetra amin’ny fanoherana mivantana ankitsirano andalambe, mitarika amin’ny tsy fandoavana hetra sy tataonketra, mitarika amin’ny fifanandrinana mivantana sy fampikatsoana ankitsirano ny raharahambahoaka !

    Mankasitraka Tompoko

    • 21 juillet à 12:01 | Isandra (#7070) répond à Vohitra

      Vohitra,

      Raha fanaovana politika ndry Ingahindriana ireto, dia mbola ny fanaovana politika tranainy ihany no mbola hoentin’ny mpanohitra :

      Aza ampifangaroina ilay zavatra :

      Tsy fikambanana ho mpitaky na sedikaly anie ny mpanohitra politika fa hery mpanolotra hevitra sy hompandimby any aoriana any raha mety ny atao :

      Ka noho izany, tsy tokony hoe "takiana izao" no vombolana hampiasainy, fa tokony kosa hoe "raha izahay teo, na raha tonga eo izahay".

      Fa sarotra ny miala ny mahazatra, vao misy zavatra kely dia mitaky sy midina an-dalambe. misalovana ny asan’ny sasany.

    • 21 juillet à 12:15 | Vohitra (#7654) répond à Vohitra

      Efa vaky henatra sy osa tanteraka mihintsy ity Betsileo isandra anankiray ity !

      Ireo no loza sy heloka 13 vitan’ilay mpikapoka mpively rano ka mbola inona indray no mbola azo antenaina sy handrasana aminy intsony !

      Vendrana sy midontsana be mihintsy ity bestileo isandra ity !

      Fa angaha asan’ny mpanohitra sy ny fanoherana ny manolotra hevitra ny fitondrana ?

      Mitsikera sy mampibaribary ny lesoka, ny fahotana, ny fahavoazana, ny fahadisoana, ny heloka, vitan’ny fitondrana mijoro no andraikiny !

      Sady tsy olokendry, no tsy olomarina, no tsy mitrotro traikefa no tsy misy fahaizana sy fahalalana, koa inona no mbola ilana azy hijoro hisoloky fahefana eo ?

      Tsy manana fanetrentena mihintsy hoe « tsy hainy sy tsy vitany « ny mitondra Firenena !

      Mpivarotena sy mpivarotra fanahy anaty fisolokiana, tranondainga, donendrina toa an’ity isandra ity no mba manohana sy manolotra hevitra ilay fitondrana koa aiza moa no hisy zavatra manjary ny raharahambahoaka !

      Ahoana no moa no mbola hamelana ny jiolahy sy tontakely hamotika ny Firenena sy hamono ny vahoaka Malagasy ?

    • 21 juillet à 12:20 | Isandra (#7070) répond à Vohitra

      Vohitra,

      Ny olona feno fankahalana hoatranao tsy azo antenaina mahita zavatra tsara izany, maizina ny tontolo hoatr’izany koa ireo mporitra te hitondra, indrindra moa mahita n’ity vola mirotsaka ity.

      Adala angamba ireto mpamatsy vola ireto tsy mahita ny hitan’ny mpamasoka..., zavatra tsy misy mandeha mbola vatsiana vola ihany...?

      F’angaha ten ela izany 2 taona sy sasany izany, sady amin’izay mbola any ambadik’i Sahondra avy eo ?

    • 21 juillet à 12:42 | Isandra (#7070) répond à Vohitra

      Vohitra,

      Ity ingahindriana ity te hanao dégagisme fotsiny eto amin’ny tanana, rehefa tsy mahovoka mandresy lahatra amin’ny soratra lavareny.

      Avelao hirotsaka izay hirotsaka, fa man’inona no tadiavinao hijanona fotsiny izao ny olona manana mpanohana matanjaka tahaka-dry Ravalo sy Rajao,...
      - Ny iray te hanarina ny votsitra,
      - Ny faharoa hamafa ny felaka,

    • 21 juillet à 12:57 | Vohitra (#7654) répond à Vohitra

      Mandahana maiverina manovo fahalalana aloha rehefa donendrina toy io fa aza miteniteny foana eto ry isandra a !

      Vola mitosaka hoy isandra !

      Any amin’ny 2024 any vao misy décaissement io vola IDA tany Abidjan io, mbola reconstution des fonds ange izao no resaka manahirana ny IDA raha tsy fantatrao e ! izay no tena lohahevitra nobanjinina tany, dia rehefa vita izay vao mihevitra ny antsoina hoe repartition des crédits !

      Donendrina be mihintsy ianao !

      Ary fa angaha heverinao hoy toy ny « biriky atsipy fotsiny avy antanimbary na toy ny taoka gasy tovozina fotsiny amin’ny zinga » ny vola avy amin’ny IDA ?

      Vola trosaina io dia mitaky hetra sy tataonketra miakatra ho tambiny amin’ny famerenana azy ! dia mitombo ihany ny fahantrana sy fahavoazana raha olona donendrina sy votsa no omena azy !

      Izaho aloha dia mankahala ny jiolahy sy ny tontakely fa aleo hotsorina mihintsy e !

      Maizina amin’ny fankahalana ho ianao, tsy maninona izany e ! fa ianao aloha izao no hita mihintsy fa « mazava alina » sy « code » !

    • 21 juillet à 13:42 | Isandra (#7070) répond à Vohitra

      Vohitra,

      "En effet, la Banque mondiale, à travers le fonds IDA a accordé un engagement d’1,1 milliard de dollars pour la Grande île pour faire face aux répercussions de la pandémie de la COVID-19, mais aussi pour accompagner le pays dans les efforts mis en place d’assurer la croissance inclusive et durable. C’est la première fois que le pays bénéficie d’un tel financement. Cette décision prouve la confiance que les bailleurs de fonds accordent au gouvernement malagasy. Il convient toutefois d’expliquer que cette somme de 1,1 milliard de dollars implique tous les accords de prêts ou de dons qui ont été validés par le Conseil d’Administration de la Banque mondiale pour cette année 2021, y compris les budgets qui ont été insérés dans le fonds COVID. D’après les informations, le déblocage d’une somme de 490 millions de dollars est prévu incessamment."

      http://www.midi-madagasikara.mg/politique/2021/07/16/andry-rajoelina-en-cote-divoire-11-milliard-de-dollars-de-financement-de-lida/

      Raha hoanay dondrona arakan’ny filazan-drizareo azy, dia vola hoan’ny 2021 tokony hoa azo ampiasaina 2021, fa arakan’ny tapi-pahaizana Ingahindriana dia hoan’ny taona 2021, fa amin’ny 2024 vao azo ampiasaina.

      Hoanay aloha aleo hoan’ny votsa, toy izay hoan’ny kinga mampaisa tsy mifanaraka amin’ny lany. Aiza koa 5 Milliards no azonao lalana 9.000 km no vita, sady lafobe no vetivety dia simba, folon-taona aty aoriana tsy misy miangana intsony fa simba daholo.

    • 21 juillet à 19:08 | Rainingory (#11012) répond à Vohitra

      Vohitra miarahaba,

      Azfd tsy hakamoana fa tsy afaka mivalapatra be ka afoheziko ny soratro.
      1-1) i Ravalo dia efa mahafantatra tsara fa tsy ho tafaverina eo amin’ny fitondrana intsony fa ny manao Gandhi gasy sisa ataony, dia manao ny famatsiana ireto mpiray antoko aminy, saingy kosa tsy hay hoe iza no ahatarika vahoaka toa azy ao amin’ny TIM ? i FRP no mety ho tàfa hanao izany raha manaraka azy daholo ny lieutenants TIM rehetra, izay tsy mbola azo antoka hatreto aloha,
      1-2) i Rajao dia tsy ho tafaverina irery eo intsony koa fa be loatra izay fahanginana nataony izay, izay hoy aho hoe paika ady diso satria tsy izy no fositra fa ireo mpamadika niaraka taminy, ka tsy tokony ho niafina tany France toy izay nataony izay izy. Tsy tokony nataony nahataitra ireo mpamadika ireo satria raha vidianao vola ny mpiombona ao amin’ny antoko vaovao anao dia mety hisintaka nohon’ny vola ihany koa izy ireo, izay zava-nitranga taty aoriana. Irery izy izany izao. Fa kosa ny lanja ananany izay tsy ananan’i Ravalo na i domelina dia ny fahatokisan’ny frantsay sy ny firaisamonimpirenena eran-tany azy. Ary rsy azo esorina amin’ny dia ny fahefany ihany koa hamatsy.

      Noho izany hoy aho, ny mpikambana amin’ny ambarantonga fototra amin’ireo antoko 2 lehibe azy mitsamy ireo ihany no ahavita zavatra raha toa izy 2 lahy ireo mitsodrano olona iray na vitsivitsy izay mivoy ny marimaritra iraisana.

  • 21 juillet à 12:28 | Yet another Rabe (#4812)

    Re-,

    D’ici vendredi, pas beaucoup d’eau aura coulé sous le pont de l’Ikopa pour la tenue de ce congrès de l’opposition.

    Mais afin d’éviter de mettre de l’eau dans le gaz de cette société madagougouesque socialement à cran, je me demande si le géneralissime 4 fois crétinement étoilé RA8 ne va pas trouver un prétexte de trouble à l’ordre public afin de l’annuler.

    En d’autres temps, Richard RA8, ce GAC (général de corps d’armée) qu’il n’était pas encore et sans bouger de son bureau avait du nez pour la "découverte de bombinettes" chez les opposants au pouvoir HAT.

    Cordialement

    • 21 juillet à 12:42 | Yet another Rabe (#4812) répond à Yet another Rabe

      Errata :

      "GCA" au lieu de "GAC".

    • 21 juillet à 12:47 | Isandra (#7070) répond à Yet another Rabe

      YAR,

      Le déconnecté continue à dire des âneries,...Les opposants n’ont jamais pu faire leur congrès,...ex : panorama la semaine dernière,...

      Les RMDM auraient dû descendre sans autorisation sur l’avenue champs Elysée pour voir la réaction de CRS Français.

    • 21 juillet à 13:16 | Yet another Rabe (#4812) répond à Yet another Rabe

      @ Isandra,

      A Madagougou, que l’on demande ou non des autorisations pour tenir un congrès ou à fortiori manifester, celà vous sera toujours refuser sous divers prétextes sauf bien entendu si votre congrès ou manifestation est pro-pouvoir.

      Pire, il suffit que vous portez un polo rouge pour que les forces dites de l’ordre vous trouvent une place pour le régime manioc (pain sec et à l’eau version madagougouesque) d’ Antanimora.

      C’est celà la démocratie et liberté d’expression version Madagougou.

    • 21 juillet à 13:18 | elena (#3066) répond à Yet another Rabe

      À YAR

      Errata :
      "GCA" au lieu de "GAC".

      Non, ce n’est pas une erreur, c’était un vrai GAG
      🤣

    • 21 juillet à 13:51 | Isandra (#7070) répond à Yet another Rabe

      YAR déconnecté total,

      Bien sur, les manonjana n’ont pu faire ni leur pique-nique, ni leur zaikabe à Tanjombato,...!

      Il est intéressant de demander à RMDM de déposer une demande une autorisation pour descendre sur l’avenue de champs Elysée pour voir s’ils seront autorisés...!

      https://www.francebleu.fr/infos/economie-social/gilets-jaunes-nouvelle-interdiction-de-manifester-samedi-sur-les-champs-elysees-1554388096

    • 21 juillet à 14:45 | Yet another Rabe (#4812) répond à Yet another Rabe

      @ Elena,

      Bonjour,

      Merci d’apporter une note de fraîcheur😉, dans cette atmosphère appesantie par les exhalations délétères des Isandra & Co et de la fumée des foyers couvant sous la cendre et des brûlis de la société malgache.

      Cette inconscience et inconséquence de la société malgache quant à son devenir, est malheureusement due par l’impérieuse nécessité de satisfaire ses besoins immédiats et primordiaux (niveau 1 dans la pyramide de Maslow)

      Et l’avenir de cette société est tristement obéré par son indigence matérielle et intellectuelle, laquelle indigence est soigneusement entretenue par ses soi-disant élites afin de maintenir et perdurer son emprise.

      Cordialement

    • 21 juillet à 14:50 | Yet another Rabe (#4812) répond à Yet another Rabe

      Correction :

      "faire perdurer" au lieu de "perdurer"

    • 21 juillet à 14:50 | Yet another Rabe (#4812) répond à Yet another Rabe

      Correction :

      "faire perdurer" au lieu de "perdurer"

    • 21 juillet à 18:41 | Rainingory (#11012) répond à Yet another Rabe

      Sady efa adala kaondrana mitapy lay Isandra ty no mbola doma ihany koa, tsy hainy fa ny place de la République arak’izany anarany izany no TOERANA fanaovana hetsika demokratika any Paris, na frantsay io na vahiny, tsy misy olona hanao hetsika eny amin’ny Champs-Elysées zany satria magazay hoan’ny be sôsy ny eny ka tsy eny no fanaovana fitakiana.
      Mangala aloha fahaizana ary mianara vao miresaka eto fa na zaza vao 5 taona aza mahay no ty 😆😂😭🤣

  • 21 juillet à 12:31 | vazahagasy taratasy (#10911)

    Na dia efa lazaina hoe ny mpanohitra no tompon’ny fitenenana eto dia mbola I..andra ihany no mivazavaza eto. Heveriny ho ambanin’ny baikony daholo ny malagasy rehetra.
    Tohizo ihany fa ny tany mihodokodina, izay no tena tsy takatry ny sainy. Angaha ireo lolohaviny isan’andro ireo heveriny hanavotra azy ? Samy ho ela velona hahita ny tohiny...

  • 21 juillet à 12:32 | vazahagasy taratasy (#10911)

    Na dia efa lazaina hoe ny mpanohitra no tompon’ny fitenenana eto dia mbola I..andra ihany no mivazavaza eto. Heveriny ho ambanin’ny baikony daholo ny malagasy rehetra.
    Tohizo ihany fa ny tany mihodokodina, izay no tena tsy takatry ny sainy. Angaha ireo lolohaviny isan’andro ireo heveriny hanavotra azy ? Samia ho ela velona hahita ny tohiny...

  • 21 juillet à 12:33 | vazahagasy taratasy (#10911)

    Na dia efa lazaina hoe ny mpanohitra no tompon’ny fitenenana eto dia mbola I..andra ihany no mivazavaza eto. Heveriny ho ambanin’ny baikony daholo ny malagasy rehetra.
    Tohizo ihany fa ny tany mihodokodina, izay no tena tsy takatry ny sainy. Angaha ireo lolohaviny isan’andro ireo heveriny hanavotra azy ? Samia ho ela velona hahita ny tohiny...

  • 21 juillet à 15:42 | purgatoire (#11152)

    ISANDRA je suis toujours effaré et effrayé quand je lis vos commentaires … moi qui suis un étranger mais qui aime votre pays autant que j’aime le mien je me demande si réellement vous habitez à Madagascar ? Ce n’est pas possible d’être aveugle à ce point et de annihiler une grande partie de la population malgache … Pour vous tout va bien alors que je côtoie au quotidien un peuple qui souffre … j’entends bien que tout n’est pas parfait que le président part de loin etc etc tous les commentaires que vous sortez à chaque instant … mais franchement vous êtes fière de ce qui se passe actuellement dans « votre » pays ? Ce n’est pas possible il ne peut être votre pays pour en parler comme vous le faites ! Des gens souffrent des gens meurent et vous ? vous vous satisfaisez de cette situation ? Ce n’est pas possible vous devez avoir un problème à quelque part pour vous comportez de la sorte … dès que les frontières rouvriront (enfin si le Président en est d’accord … venez me voir à tamatave et je vous emmènerai une journée avec moi pour vous montrer dans quelles conditions des milliers de malgaches vivent …
    Nos billets d’avion sont reportés chaque mois avec air austral car a priori air Madagascar n’existe plus … nos avoirs sur cette compagnie ont été supprimés … nous arrivons en principe début septembre à tamatave je peux vous donner mon numéro de téléphone sur votre mail que vous me donnerez et vous viendrez distribuer avec nous des médicaments du sucre de l’huile du riz le minimum d’effets scolaires et vous pourrez vous rendre compte de visu des résultats de la politique de votre Président … ne craignez rien vous n’aurez rien à porter depuis des années nous nous en chargeons

    • 21 juillet à 16:08 | vazaha84 (#9187) répond à purgatoire

      Purgatoire, je suis exactement dans votre situation et je connais et aime ce pays, ou plutôt ses habitants, depuis 20 ans que j’y séjourne pendant plusieurs mois en province et essaye de mon mieux, avec l’aide d’amis vazahas, d’aider ces personnes complètement en détresse...
      Mais pour ce qui concerne Isandra et ses délires sectaires qu’apprécieraient beaucoup certains despotes , j’ai renoncé depuis quelques semaines à lui répondre car c’est peine perdue et il n’y a jamais de réponse concrète à ce que vous pouvez développer, arguments à l’appui...Chose ignorée par cette personne devenue pour moi "personne"...J’ai déjà incité les forumistes sérieux à ne pas entrer dans son jeu qui ne fait que la valoriser...

Publicité




Publicité

Newsletter

Les actus du jour directement dans votre boîte email

Suivez-nous

Madagascar-Tribune sur FACEBOOK  Madagascar-Tribune sur TWITTER  Madagascar-Tribune sur GOOGLE +  Madagascar-Tribune RSS