Facebook Twitter Google+ Les dernières actualités
samedi 27 avril 2024
Antananarivo | 01h23
 

Politique

« Dernier adieu à la HAT »

La première opération a échoué

jeudi 7 janvier 2010 |  3960 visites  | Rakotoarilala Ninaivo

Les mouvances de Magro ou la mouvance Madagascar n’ont pas eu le temps d’aller bien loin lors du premier jour de leur opération « dernier adieu à la HAT » (Haute Autorité de la Transition) ce mercredi 6 janvier 2010. Bien que les manifestants aient pris soin de ne pas déborder sur la chaussée mais circuler sur le trottoir, ils ont été pris pour cible par les forces de l’ordre. Ces marcheurs ont été stoppés par les forces de l’ordre à Ankorondrano même, du côté d’Henri Fraise et Jesosy Mamonjy, à près de 500 mètres du stade de Magro. Les forces de l’ordre sont intervenues, ayant été apparemment alertées par les comportements de groupes de casseurs qui se sont attaqués à des véhicules pour leur fracasser le pare-brise. Les forces de l’EmmoReg ont dispersé à coup de grenades lacrymogènes les marcheurs qui avaient pour objectif d’atteindre le palais d’Ambohitsorohitra pour y déposer une lettre destinée à Andry Rajoelina.

Dès la matinée, les éléments des forces de l’ordre se sont déjà stationnées sur le terrain vague du côté nord de la société Henri Fraise après avoir reçu des informations sur l’intention des manifestants de Magro de descendre dans la rue sans aucune autorisation.

Le colonel Richard Ravalomanana lui-même est venu à Ankorondrano, vers 11 heures du matin, pour donner les instructions et conseils aux forces de l’ordre en faction sur place. Accompagné par le Général Viennot Christian Zafera, commandant des forces d’intervention sises à Fort-Duchesnes, le colonel Richard Ravalomanana a donné quelques leçons en matière de maîtrise de la foule.

Vandalisme

L’objectif, annoncé au Magro ce mercredi 6 janvier 2010, a été de rejoindre le palais d’Etat d’Ambohitsirohitra. Une tentative de réédition de l’évènement du samedi 7 février 2009. Mais la distance entre Ambohitsirohitra et Ankorondrano, accompagné par le désintéressement de certaines catégories des tananariviens, a joué en défaveur des marcheurs. Pourtant, les partisans des trois mouvances ont affirmé avoir réuni une foule immense au Magro ce mercredi 6 janvier 2010, après la descente de Zafy Albert et son épouse sur cette place la veille.

Les forces de l’ordre ont procédé au lancement de bombes lacrymogènes sur les manifestants après avoir constaté un acte de vandalisme sur une voiture qui est passée sur la route des hydrocarbures, route empruntée par les manifestants pour rejoindre Ambohitsirohitra. La voiture appartient à un ressortissant étranger selon les informations recueillies sur place.

À Ambohitsirohitra, le Lieutenant-colonel Lylison René et les éléments des Forces d’Intervention Spéciale (FIS) se sont déjà préparés à accueillir les manifestants de Magro. Des fouilles minutieuses sur les voitures stationnées dans les environs du palais, appuyées par des éléments de l’EMMONat à bord de trois camions, y ont été effectué pour défendre le palais.

En d’autres lieux de la capitale, des forces de l’ordre étaient également positionnées afin de faire face à d’éventuels tentatives de pillages selon les quelques responsables ayant répondu à nos questions.

29 commentaires

Vos commentaires

  • 7 janvier 2010 à 10:13 | rabri (#2507)

    la 1°, la 2°, la n-ième opération va échouer.

    Le vrai vahoaka, lui, attend sagement les élections de mars pour qu’on le considère comme des citoyens VRAIMENT RESPONSABLES !!

    Et il en est où l’ultimatum (via sa pétition)de Monsieur RAGASY, Vice Premier Ministre VIRTUEL sur Madagascar Tribune. On ne l’entend plus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Efa eny TSIAFAHY manao vacances ve ringahy RAGASY ô ??????????

    • 7 janvier 2010 à 10:55 | Mandimbisoa (#2104) répond à rabri

      Aza mifandrangitra e !

      hono oa Rabri :

      tamin-drajoelina nitarika ny « vahoakany » hiakatra an’Ambohitsirohitra na tamin’izay fietsika nataony,nilaza izy fa tsy nisy ny fahalalahana tamin’ny andron-dRavalo:Nisy NANAKANA ve izy ireo ?
      vao nivorivory ve izy ireo dia nisy nandefa bomba lacrymogènes sy fampiasan-kery ???

    • 7 janvier 2010 à 12:30 | Albatros (#234) répond à rabri

      Bonjour Rabri,

      Pourquoi le « vrai vahoaka » n’a-t-il pas attendu les élections en 2009 ?.

      Pourquoi Mr Rajoelina n’a-t-il pas attendu 2012 pour qu’on le considère comme un homme politique VRAIMENT RESPONSABLE ?.

    • 7 janvier 2010 à 14:04 | Rasoa (#1122) répond à Albatros

      rabri définit par « vrai vahoaka » les « foza » payés par radomelina pour envahir la place du 13 mey. Les autres, quelque soit le nombre et quelque soit le motif de manifestation ne sont pas des « vahoaka ».

      Ne vous en faites pas Albatros !

      Vous savez, la base de l’humanité - en général - c’est l’éducation ! Et rabri manque d’éducation, c’est pour ça qu’il trouve du plaisir quand les « foza » s’en prennent aux manifestants légalistes.

      Et moi, Rasoa, je pense que seuls, les « inutiles » comme rabri & co bougent leurs armes dont les « pinces » en forme de V devant les légalistes.

      Mais les « foza » s’entretuent dans la soubique doucement et sûrement dans la BOUE.

    • 7 janvier 2010 à 14:08 | mpamaky (#2951) répond à rabri

      Et voilà un soit-dit ray aman-dreny comme Zafy à qui on va confier l’institution CRN. Ce qu’il a fait en 91 avec la mort de centaine de personnes à Iavoloha ne lui suffit pas et ne pèse pas du tout sur la conscience. Il va encore entrainer à la boucherie qques personnes du haut plateau. C’est un vrai mpijapy train. S’il se sent au moins responsable et poli, il doit ramener lui-même la lettre a Mr le Président. Mais il a peur de ne pas être à la hauteur. Si vraiment il est aimé, qu’il se présente aux elections. Puis c’est tout. D’ailleurs en terme de solution de crise, je pense que Jean PING a compris. Carrément il a écarté Chissano (hypocrite et vendu).

    • 7 janvier 2010 à 14:31 | Albatros (#234) répond à Rasoa

      Bonjour Rasoa,

      Merci pour votre post. Je ne sais pas si Rabri est un « inutile » mais j’aimerai juste qu’il reconnaisse que Mr Rajoelina n’est pas le sauveur irréprochable qu’attend Madagascar. Qu’il reconnaisse que Mr Rajoelina utilise les mêmes méthodes que celles qu’il critiquait chez Mr Ravalomanana. Que Rabri reconnaisse aussi que si Mr Ravalomanana avait des tords, Mr Rajoelina n’a rien a lui envier. Et que seul le peuple souffre de cette situation.

      Cordialement.

    • 7 janvier 2010 à 14:44 | Rasoa (#1122) répond à rabri

      rabri définit par « vrai vahoaka » les « foza » payés par radomelina pour envahir la place du 13 mey. Les autres, quelque soit le nombre et quelque soit le motif de manifestation ne sont pas des « vahoaka ».

      Comme la base de l’humanité - en général - c’est l’éducation ! rabri manque vraiment d’éducation, c’est pour ça qu’il trouve du plaisir quand les « foza » s’en prennent aux manifestants légalistes......« ...la 1°, la 2°, la n-ième opération va échouer.... » Et oui, en primaire on apprend ceci : le verbe s’accorde avec le sujet......rabri

      Et moi, Rasoa, je pense que seuls, les « inutiles » comme rabri & co bougent leurs armes dont les « pinces » en forme de V devant les légalistes.

      Mais les « foza » s’entretuent doucement et sûrement dans la BOUE.

      Et pourquoi rabri cherche-t-il Ragasy ?

      Je vois bien que Tsiafahy est le territoire de rabri et il se met dans la cervelle que tout le monde devra y passer ! Vous n’êtes pas à la hauteur de ragasy ! Cherchez ailleurs.... disons auprès des ravazaha ou rafrantsay ... s’ils voudront bouger leur cils pour vous regarder !!!!!

    • 7 janvier 2010 à 15:59 | mpamaky (#2951) répond à Rasoa

      Et toi Rasoa, allez quand même pas me dire que tu donnes gartuitement en envahissant les rues de Tana ???
      Si Ra8 n’etait trop gourmand, il n’y a pas eu de crise a Mada. Et c’est ça l’education pour Rasoa. Que tu le veuilles ou non, c’est Andry qui est président aujourd’hui. Ton Ra8 est tellement dondrona que ce sont les fusils qu’il a achetés qui l’a tués. L’armée c’est fait pour.

      Bob courage Rasoa, et continue à donner gratuitement

    • 7 janvier 2010 à 16:20 | Rasoa (#1122) répond à mpamaky

      Le titre de « Président » n’est pas alloué gratuitement à qui, mpamaky le veut. Ce titre EST ou SERA ATTRIBUE à QUI le MERITE.

      Jusqu’à preuve du contraire, ton Andry n’a pas de « titre » - sinon « sans qualité » !!! Et tu ne peux pas NIER CETTE EVIDENCE !!! Et je signe : je ne veux pas de ton Andry comme Président et je ne me laisse pas faire non plus - je ne me tairai pas et personne ni toi ni ton Andry ne m’empêchera d’exprimer mes opinions - et je ne suis pas du genre « foza » non plus et je ne changerai pas pour de la monnaie sale.

      Car évidemment, le financement parallèle par la vente de bois de rose est pratiqué aujourd’hui par ton Andry et on se demande comment ils font (ton Andry et le ministre des finances) pour faire rentrer les monnaies sales dans le budget de l’Etat ?

    • 7 janvier 2010 à 16:27 | Rasoa (#1122) répond à mpamaky

      C’est mpamaky qui a vendu son âme au diable ! Mais bon ... il fait ce qu’il veut de sa personne mais qu’il s’occupe de son « kitay » !

      Les « mpamaky kitay » : c’est fait pour .....

    • 8 janvier 2010 à 02:30 | Basile RAMAHEFARISOA (#417) répond à Rasoa

      Rasoa !!

      J’aimerais avoir votre point de vue sur « les bois de rose ».Votre version est bonne à savoir.

      Ok !!l’histoire de monnaie sale aussi.

      De plus, vous parlez du financement parallèle par la vente de bois de rose.

      Un peu de preuves tangibles mais pas de bobard,RASOA.

      Basile RAMAHEFARISOA

  • 7 janvier 2010 à 12:22 | dieg (#2041)

    Dans ce pays c’est l’armée qui décide.

    avant que andry et ses ministres s’installe,un haut resposable millitaire a dit sur RFI,on ne soutien pas un president désavoué par le peuple.

    Pour arrèté un mouvement de pillage qui a duré 3semaine dans une ville,en fin de l’après midi les millitaires ont mis une balle dans la tête à 2 jeunes et le 3eme une balle dans la cuisse,et s’en est fini mivorivory.

    Les mouvances n’arrivent à rien sans le soutien de l’Armée,et celui qui ne comprend pas ça connait très mal ce pays

  • 7 janvier 2010 à 12:26 | Raol (#529)

    Samy nanao tolona tokoa na ny mpitondra fanjakana ankehitriny dia i Andry Rajoelina sy ny vahoaka momba azy, na ny mpitondra fanjakana voahongan’ny vahoaka : i Ravalomanana sy ny mpomba azy mbola ampian’ireo Filoha hajaina roa tena « tia tanindrazana ?? » sy ny mpomba azy koa. Fa tsy mitovy fa mifanipaka atsimo sy avaratra ny zavatra notakiana, tsy mitovy ny fanohanan’ny vahoaka ny tolona nisy sy ny amin’izao. Tsy adala aho na ianao na ny olona rehetra ka tsy hahalala ny tena fototry ny olana rehetra. Ny amiko dia efa fantatrareo mpamaky : manohana ny tolona teny @ ny 13 mai aho ary mitady fiovana lavitra ireo nanao ratsy rehetra teto. Fa ho an’ny tsy mitovy hevitra amiko indray dia ny mifanipaka amin’izay : mila miala ny « mpanongam-panjakana », mila miverina i Dada etsetra miaraka amin’ny fanerena (tombony ho an’ny 3 mouvances io) ny fiaraha-mitantana tsy ho tafavoaka. Koa raha tena mitady filaminana, tsy mila ady isika dia izay hampandresena ny hevitra tohanantsika no tokony hataontsika. Mazava tsara ny fifandanjan-kery rehefa avy eo, ka hilamina moramora ny tetezamita satria arakaraka ny safidim-bahoaka ny governemanta sy ny Praiministra eo. Tsy afaka hanery vay manta ny Malagasy ny GIC, fa ny vahoaka no tompon’ny teny farany.

    • 7 janvier 2010 à 13:07 | Mandimbisoa (#2104) répond à Raol

      Marina ny anao ,tsy afaka manery ny « vahoaka » ny GIC no sady TSY afaka hanery ny Malagasy ny HAT na FAT izay hilazanao azy hanao fifidianana maimaka amin’io 20/03/10 io,

      Nisy olona hafa ankoatrandry zareo mpitondra ve afaka namoaka ny heviny teto ?

      Ny lalana sy ny decrets miraraka ohatran’ny avandra ,inona sy iza ary aiza sy ahoana no hilazany fa hangarangarana izay zavatra ataony amin’io ?

      Minoa azy raha te hino sy hanaraka azy ianareo ,fa amiko ampy izay !!!

      izaho tsy momba an-dRavalo fa ny teniko dia izao : RAHA nahay niandry tatana i tgv ka namolavola tsara ny tetik’asa ho etiny nandravana an’i Ravalo , tsy nisy izao KRIZY tsy roa aman-tany izao !!!

      izay no nandefasako ilay soratra nataon’ny Confucius hoe :« UNE PETITE IMPATIENCE RUINE UN GRAND PROJET »

  • 7 janvier 2010 à 12:40 | Albatros (#234)

    Dans son éditorial du jour Patrick A. parle des « armes » et des « âmes ».

    Au prétexte d’un seul pare-brise cassé et d’une seule vitrine brisée lors d’une manifestation forcement « non autorisée », les « armes » vont pouvoir parler afin de montrer au « Peuple » ou se trouve la vérité.

    « Il y a un an je manifestais pour toi le Peuple. Pour ton bien ».
    Aujourd’hui « je t’interdis de manifester. Toujours pour ton bien » Dixit Mr Rajoelina.

    On appelle cela « une dictature ».

  • 7 janvier 2010 à 13:41 | Annie Remh (#3572)

    Il est vraiment étonnant que certains intervenants, dans ce forum, fassent montre d’une mauvaise foi et d’une subjectivité plus qu’extraordinaires. On a plusieurs fois fait appel à ce qu’on hisse un peu le niveau des débats dans l’intérêt de tous,à ce qu’on fasse prédominer l’objectivité. Mais, hélas, maro ny very fanahy mbola velona, hoy ny Ntaolo.

    Ils jubilent dès que les militaires font usage de leurs kalachnikovs et/ou des grenades lacrymogènes. Ils ne se gênent pas d’utiliser des mots vulgaires ou des phrases insultantes vis-à-vis des ceux qui subissent ces barbaries injustifiées et injustifiables. Averiko eto indray : Mbola misy maha-olombelona an’ireny ve ?

    Marina fa lova napetraky ny repoblika faharoa ny didy jadona sy ny herisetra ary ny rotaka. Cette culture du rotaka et de la violence gratuite à tous les niveaux a été érigée en mode de gouvernement. On a beau critiqué l’ex-puissance coloniale usant et abusant du « zarazarao hanjakàna », mais le régime actuel ne fait que l’imiter ! Les putschistes ne font que perpétuer des pratiques inavouables et inexcusables (moins utilisées sous la 1ère république, mais « tandra vadin-koditra » sous la 2è republique kosa).

    Arrêtez de cautionner ce régime illégal et illégitime et ses actes de barbarie !

    • 7 janvier 2010 à 17:34 | rakoto09 (#1735) répond à Annie Remh

      Mme Annie Remh...La recherche de l’objectivité doit aussi venir de votre côté, madame la faiseuse de morale.Arrêtez d’user des « fara teny » et prendre tout le monde de haut.
      Les militaires ne font que leur travail pour contrer toute manipulation de ces politiciens sans âme,
      sans scrupule et passe leur temps à palabrer à ne plus en finir.
      Comme je vous l’avais dit la dernière fois, je soutiens ce régime pour rompre avec la dictature de votre maître à penser qu’est Ra8. Point barre comme il dit notre ami Basile Ramahefarisoa.

    • 7 janvier 2010 à 19:38 | Albatros (#234) répond à rakoto09

      Remplacer une dictature par une autre n’est pas la solution pour le peuple !!!.

  • 7 janvier 2010 à 14:46 | Ra Paoly (#3660)

    Fa maninona tokoa moa no tsy i Zafy sy ry Fetison no nanatitra ilay taratasy e. Manao adin’ny KANOSA. Ny vahoaka madinika kely atidoha no mijaly amin’ny bombe lacrymogène fa ry zalahy mamporisika fotsiny.

    • 7 janvier 2010 à 14:59 | Annie Remh (#3572) répond à Ra Paoly

      Ra Paoly,

      Maninona moa ireo olona ireo no tonga dia lazainao fa « kely ati-doha » ? Satria ve sahy maneho ny heviny ?

    • 7 janvier 2010 à 15:57 | Rasoa (#1122) répond à Ra Paoly

      Vahoaka misaina ireo fa tsy foza ! Tsy amporisihin’iza n’iza ireo fa mahafantatra ny ataony : ... ils savent ce qu’ils veulent... ary raha hanapepo andrizareo ny but-nao eto dia « raté » ! Fa tsy hataony an-tsalàka intsony ny heviny fa harangarangany ary tsy mijanona intsony ny fanehoana izany ka MATAHORA DIA MANDROVITA TSIHY !!!!

      Ka raha KANOSA i Pr Zafy sy Pdt Fetison - maninona no tsy rizareo no notadiavin’ny miaramila sy norarafana bombe fa maninona no vahoaka tanam-polo ? Tsy hitandry Lilison & Co angaha ny tranony ?

      Sa mbola mila ampidirina ao an-tsainao kely io hoe : ny vahoaka no tompon’ny làka ? Ny hevitry ny vahoaka io no nosaratan’i Pdt Fetison sy Pr Zafy anaty taratasy fa tsy ny azy manokana akory !!!

      Ne soyez pas plus c... que les c... Mais bon : raha tsy takatry ny sainao dia izao indray e :

      Mipetraka ny fanontaniana hoe : IZA MARINA NO KANOSA ? Na IZA NO AMBANY SAINA ?

      Ny vahoaka maneho ny heviny ve ka maneho izany an-tsitrapo amin’ny saina sy tanampolo madio SA ry radomelina sy ny miaramila manao « tenue de combat » (tsy mahalala menatra) mirongo basy marovava mandrahona ny Malagasy ?

      Mbà misaina e !!!

    • 7 janvier 2010 à 16:03 | Rasoa (#1122) répond à Annie Remh

      Bonjour Annie Rehm,

      Ka tsy takatry ny sain-dra paoly mihitsy hoe ny « hevitry ny vahoaka » no noraiketin’i Pr Zafy sy Pdt Fetison tamin’ny taratasy ary an-tsitrapo no hanehoany izany !!!

      Ny atao hoe « kely ati-doha » dia ny tsy mahatakatra izany ary mialokaloka amin’ny basy sy tafondro ary tenue de combat.

      Ary ny vahoaka tsy hiandry an’i paoly e !

      Na hiandry an-drakoto.....zaka tsy hivalana ! Maika ny vahoaka - maika handrodana ny mpandroba sy ny mpandainga sy ny mpamitaka sy ny mpangalatra bois de rose !!!

    • 7 janvier 2010 à 16:42 | Mandimbisoa (#2104) répond à Ra Paoly

      aiza ilay démocratie novazavazaina tetsy Ambohijatovo e ?

      aiza ilay fahalalahana ?

      Mba afaka miteny ve ny Malagasy amin’izao fotoana ?

      Dia iza no tena kely ati-doha ny vahoaka an-tana-polo mitady izay hilaminana am-pahatsorana sa ireo manana bomba sy ny basy atao fampitahorana ireo ?

      asaivo adabony ny hery setra,fa tsy hitondra azy ho aiza izany fa vao maika hamery azy ; dia izay tena resaka no alefa fa efa 1 taona izay no lany mbola tsy hita foana ny vokany !!!

    • 7 janvier 2010 à 18:03 | Rivoson tina (#1011) répond à Mandimbisoa

      Zao ry Mandimbisoa a ! Tsy mety intsony @zao vavinandro izao ny teti-kady ataon’ny Ratsirakist sy Zafist ary ra-8ist ary zalao azy reo fa FIFIDIANANA atrehana, raha Andry Rajoelina no tsy tokony hitondra intsony dia tsotra:teneno @ manaraka azy 3lahy reo (sady efa Raiamandreny rahateo ka mahataka-javatra tokoa ange reo e)AKAMBANO HONO NY HERY hoe fa miala ho azy io Filoha tsy tianareo io hoe.Ra-8 hono hoe efa nahazo 48% hoe, Ratsiraka 32% koa hoe, Zafy koa hono hoe efa nahazo misimisy ihany hoe : eo @ 19,4%% oe ho eo hoe dia akambano ireo fa lasan’izy 3lahy daholo ny Malagasy hoe, dia iza aminareo 3 ireo hono hoe no tena ho filoam-pirenena INDRAY rehefa vita ny fifidianana hoe fa i Andry Rajoelina dia vahoaka kely tsy misy hafa tsy 0.6% hoe. Marina sa tsy marina Mandimbisoa a ! Ny anaranao koa anie tena tsara fa tokony HANDIMBY an’i Andry Rajoelina e ! sa matahotra ianao ? Hanampy anao zahay marina e ! zaho Rivoson koa ange mba mino aho fa hisy ARIVO (1.000)olona eo mba hanaraka ahy e ! Miteny izany aho ary tsy ho an’i Manbimbisoa ihany fa ho antsika rehetra mifamaly eto @ty forum ity. Zao ve nareo dia mbola hanao fihetsiketsehana ihany ? tena gaga amintsika aho. Ny Filoha Andry ange ka tsy lany eo raha tena miray hina nareo e ?? Milaza nareo fa mahantra ny vahoaka ; M’car afaka t@ AGOA dia mbola totofanareo FAHORIANA afa hatreny an-tendakelin’ny Malagasy ?? Ndeha hiray hina hanatrika FIFIDIANANA dia vita e...! sady ampiana VAVAKA...! sa ahoana ?

  • 7 janvier 2010 à 17:08 | rakoto09 (#1735)

    Rasoa... Toujours dans la vulgarité n’est ce pas.

  • 7 janvier 2010 à 17:43 | xena (#774)

    Mampahonena ny mahita ireto forongon-dRavalo ! Herin-taona lasa izay, na dia efa nanomboka aza ny tolom-bahoaka notarihan’ilay mahery fo, Andry Rajoelina, dia tsy nisy nanam-po mihitsy hoe ho resy sy ho KO tahaka izao ireto TIM ireto, tena azo lazaina hoe any anaty ranom-potaka mihitsy izy ireo no milomano ankehitriny, tena lavo any an-davam-piringy mihitsy e ! Nanampatra fahefana anie izy ireo rey olona e ! Teo amin’ny manko ny vola sy ny fahefana rehetra, saingy tsy hainy ny nampiasa azy, satria tia tena loatra izy ireo, sady niavonavona ! Ankehitriny nefa dia : TSÖÖÖÖ !

    • 8 janvier 2010 à 12:06 | Mandimbisoa (#2104) répond à xena

      tsy misy K.O eto ry Xena ,tsy ny ’forongon-dRavalo" araka ny teninao no mitlona fa IREO rehetra tsy manaiky an’i Rajoelina ,

      Ataovy ao an-tsainao tsara izao :ny litanie anareo hoe fanonganam-panjakana daholo ny filoha nisesy teto ;izao ary no tiako ho VALIANAO :

      Maninona io fitondrana io no mbola tsy tafainga toy ireo fitondrana teo aloha ?

      maninona no mbola betsaka ny tsy manaiky azy ???

  • 7 janvier 2010 à 20:59 | Rakotoasitera Fidy (#2760)

    J’espère que Rabri n’a pas confondu le ’vrai vahoaka’ avec son ’vrai-faux toaka’

    • 8 janvier 2010 à 00:05 | rabri (#2507) répond à Rakotoasitera Fidy

      Mr Rakotoasitera ô !

      Vous avez vraiment la mémoire courte !!

      Le « vrai faux toaka VFT » (= toaka gasy betsabetsa), nous l’avons bu ensemble ’y a pas longtemps à l’angle de la maison (teo an-joron-trano). C’est vous même qui avez dit qu’avec sa puissance de « déménageur », le VFT vaut mille fois mieux que le « Walkera des Vazaha »

Publicité




Newsletter

[ Flux RSS ]

Suivez-nous

Madagascar-Tribune sur FACEBOOK  Madagascar-Tribune sur TWITTER  Madagascar-Tribune sur GOOGLE +  Madagascar-Tribune RSS