Facebook Twitter Google+ Les dernières actualités
lundi 6 mai 2024
Antananarivo | 09h25
 

Politique

Investissements étrangers

Otrikafo dénonce la politique de Andry Rajoelina

mercredi 26 janvier 2011 |  3238 visites 

« Aujourd’hui, Andry Rajoelina s’empare du pouvoir, avec un programme politico-économique semblable aux précédents. Ce programme, il le cache bien au peuple, car c’est une politique impulsée, soutenue et financée par la France qui, se sentant progressivement devancée par d’autres puissances, craint de ne plus pouvoir sous peu exploiter à son seul profit les richesses de Madagascar ». C’est l’affirmation du parti politique Otrikafo, dans un communiqué en date du lundi 24 janvier 2011 et diffusé le 25 janvier 2011.

Selon le communiqué de l’Otrikafo « il est évident que Andry TGV s’empressera d’appliquer la politique française de spoliation, l’exemple de « TOTAL » à Tsimiroro est éloquent, il est un produit et un adepte de cette politique de droite ». Selon toujours Otrikafo, « Andry Rajoelina ouvre également Madagascar aux autres investisseurs directs, Chine en particulier, pour le malheur des entreprises locales. Il prend le même chemin que Ravalomanana et certainement sa fin ».

Deux années se sont passées

En deux ans, il n’est toujours pas arrivé à dénouer la crise politique qu’il a initiée en 2009 pour cause de « consensualité et d’inclusivité » imposée par la communauté internationale. « Cela suffit ! » dixit Otrikafo. Le temps est venu de changer la politique à Madagascar. Le parti d’Andrianjaka Rajaonah estime qu’il est temps d’instaurer une nouvelle orientation politique résolument tournée vers le véritable développement de la nation, une vraie politique progressiste de changement.

Il s’agit d’une politique qui s’appuie entièrement sur la richesse du pays et sur le peuple malgache sans attendre ni espérer l’aide extérieure pour développer Madagascar ; une politique qui s’ouvre et qui entretient des relations d’égalité de droit et de devoir avec l’extérieur ; une politique qui se base sur la souveraineté nationale et qui la préserve sans relâche et une politique qui relève le niveau de vie du peuple malgache d’aujourd’hui, afin de laisser un Madagascar plus radieux à nos descendants.

Otrikafo lance ainsi un appel à tous les patriotes malgaches progressistes à travers le pays et éparpillés dans le monde entier pour qu’ils s’unissent sans attendre, afin de diriger le pays. Otrikafo est prêt à gouverner le pays avec les forces épris de justice, de paix et de souveraineté ; de la bourgeoisie nationale à la paysannerie en passant par les forces du travail, les employés de l’Etat et du secteur privé, les intellectuels etc... Otrikafo se propose ainsi de préparer les prochaines 50 années plus radieux pour le pays et pour le peuple Malgache.

« Andry Rajoelina n’est plus la solution pour conduire à son terme le changement auquel le peuple malgache aspire » a souligné une fois de plus l’Otrikafo tout en affirmant qu’ « il est devenu le vrai problème de ce pays. Il n’arrive pas à sortir Madagascar de la crise dans laquelle il l’a entraîné ». Il est tourné en bourrique par la communauté internationale et les autres mouvances. Il déshonore le peuple malgache et la nation toute entière.

Régimes successifs

Le régime de la transition actuelle n’est pas le seul à avoir été critiqué par Otrikafo. « Depuis la création par la France d’une République Malagache en 1958 jusqu’à ce jour, et malgré l’octroi de « l’indépendance » en 1960, les dirigeants successifs ont appliqué, 50 années durant, une politique de droite réactionnaire (collaborationniste), celle des nantis qui s’appuient sur les puissances étrangères en bloquant tout réel développement pour les Malgaches ». C’est l’avis de Otrikafo

Sous Philibert Tsiranana, la politique néocoloniale mise en place a été manifeste. Seuls le président et quelques ministres étaient malgaches, les Français ont continué à diriger l’économie et la politique du pays. L’appareil administratif et économique était entre leur main. Sous Ratsiraka première épisode, bien que celui-ci se soit qualifié de « socialiste » au départ, il a plongé le pays dans le gouffre de l’ajustement structurel (politique ultralibérale, imposé par les bailleurs de fond) qui n’est rien d’autre que la « restitution » des entreprises nationalisées aux Français par le biais de la privatisation. Il a également entraîné le pays dans l’engrenage de la dette étrangère, et leurs conditionnalités qu’ils exigeaient, dans l’ultralibéralisme économique. Sous Zafy Albert et Norbert Ratsirahonana, la privatisation des entreprises nationalisée s’est poursuivie, voire accélérée (banque etc..). La nation a plongé plus profondément dans l’ultralibéralisme et la paupérisation des couches moyennes. Et sous Didier Ratsiraka deuxième épisode, les privatisations et l’endettement se sont encore renforcés, les étrangers sont devenus les maîtres à Madagascar.

Marc Ravalomanana

« Marc Ravalomanana a continué de contracter des dettes auprès des institutions financières étrangères pour son enrichissement personnel, tout en laissant les étrangers de toutes origines accaparer les richesses dont regorge Madagascar, si bien que le peuple et la nation malgaches continuent de s’enfoncer dans une pauvreté galopante » selon Otrikafo. Et durant ces cinquante années, cette politique de droite réactionnaire bloquant tout véritable développement pour les Malgache a régné. Madagascar n’y a trouvé aucun profit, bien au contraire, le peuple et la nation malgaches ont été plus appauvris et totalement piétinés.

Recueillis par Rakotoarilala Ninaivo

17 commentaires

Vos commentaires

  • 26 janvier 2011 à 08:24 | Dandeen (#458)

    « Ny nenina tsy eo aloha hananatra fa ao aoriana handatsa ». Bien que la partie Otrikafo a enfin pu ouvrir les yeux, il y a deux ans de celà, cette partie a bel et bien cautionné ce Pouvoir ; mais mieux vaut tard que jamais.

    • 26 janvier 2011 à 18:35 | Serasera Victorien (#5221) répond à Dandeen

      Dandeen ah.
      Efa ela ny Otrikafo no nilaza ny zava-misy fa ianao no tsy maharaka.

    • 26 janvier 2011 à 19:02 | manantena fa niova (#4971) répond à Dandeen

      Mba olona manam-pahaizana ihany ve nefa tsy nahita akory fa i Frantsa no ambadik’i TGV hatrizay, na ireny fialofany tany @ ambasady ireny fotsiny aza ?

      Ary i Frantsa matoa manohana ao raha.

      Izao aza, rehefa hitany fa tsy hanaraka ny antsony hampiasa hery hanala an’i Gbagbo indray i Afrika dia tsy menatra akory izy mandroso sahady ny hoe « PARTION de la Côte d’Ivoire »...

  • 26 janvier 2011 à 08:27 | Ramanana (#3969)

    Pour Rajaonah, tout le monde n’est pas clean. Il n’y a que lui qui l’est ! Fa taiza ianao r’Ingahy no tsy namosaka ny hevitrao t@ andron’ireo olona nitantana talohan’ny FAT ireo ? Nanantena ny hahazo toerana ianao kinanjo voatsipaka ambavafo. Tsy hita mihitsy ianao t@ ireny andro nolazainao hoe naharatsy ny fitantanam-panjakana ireny. Izao vao milelalela !

    Vous êtes cupides et rien d’autre qu’une bonne place au sein du FAT ne motive votre voracité.

    Raha ny fijeriko anao dia mitovitovy génération t@ ry Me Olala sy ry Constant ianao io. Nefa dia tena tsy hita ianao t@ ireny raharahan’ny 13 mai 1972 ireny. Tsara ny fitiavan-tanindrazana, tsara koa ny mampiseho ny lesoka sy ny tsy nety rehetra kanefa raha mitanila kely fotsiny ny hevitrao dia lasa extrêmiste ianao ka tsy mitondra ny soa andrasana fa mitondra kosa any @ ny lonilony tsy hiato....

  • 26 janvier 2011 à 08:36 | betoko (#413)

    Encore de la désinformation , qui a signé le contract avec TOTAL ? mais c’était Ravalomanana . Que ce Otrikafo nous donne des preuves de l’implication de la France sur le financement de la HAT , et dire que ce journal ose publier une bétise pareille . Dans cecas n’importe qui peut accuser telle ou telle personne sans avoir apporter des preuves ?DANGER

    • 27 janvier 2011 à 12:14 | rakoto (#5034) répond à betoko

      Vous prenez vraiment les malgaches pour des arriérés mentaux.
      Vous n’arrêtez pas de demander des preuves sur les implications de la France, qui n’arrête pas de se réfugier derrière une pseudo-légalité alors que sa position est aussi claire que le nez sur la figure.

      1 - pendant les évènements de 2002, la France, se réfugiant derriére la « légalité » n’a jamais reconnu l’élection de RA8 victime d’1 braquage electoral, et sans les USA et la communauté internationale on ne serait jamais sorti de l’auberge et RA8, élu par les malgaches, ne serait jamais président

      2- depuis le début de la crise (2009) la position de ce pays est nette et claire : c’est le seul pays (à part ses satellites) à accompagner à mort et sans décence aucune et encourager le Président de fait Rajoelina dans son entêtement à vouloir sortir de la crise sans passer par l’inclusivité (la présence dans nos murs d’une « délégation » en est une des preuves), prolongeant indéfiniment la crise et plongeant les malgaches dans une spirale sans fin dans la misère.

      3- il est ainsi évident que le tandem France-« Pdt de fait » a pour principal objectif d’empêcher par tous les moyens l’inclusivité car ceci entrainerait la ré-election certaine de RA8.

  • 26 janvier 2011 à 09:14 | Basile RAMAHEFARISOA (#417)

    « OTRIKAFO »,

    Les richesses naturelles de Madagascar étaient déjà répertoriées depuis « X » années par l’IGN.

    Alors du calme !!!Toujours cette rengaine anti-française.

    Basile RAMAHEFARISOA

    b.ramahefarisoa@gmail.com

    • 26 janvier 2011 à 09:24 | MILAMINA (#4588) répond à Basile RAMAHEFARISOA

      OTRIKAFO,

      Tsy ianareo ihany ve no nihezaka nanohana ny DJ sa efa adino izany. Izao ny gasy rehetra no mizaka ny tsy laitra vokatry ny adalana nataonareo....Tsy mpikambana vistivitsy toa anareo no mihambo hitondra an’i Madagasikara....Aleo miandry ny fifidianana iarahan’ny rehetra manomana sy mikarakara dia hita oe...

    • 26 janvier 2011 à 10:34 | le critiqueur (#4650) répond à MILAMINA

      o ry milamina !!! adalana ve ny nanala dictateur taim’ny toerany ? raha navela teo 30 taona iny dia toa an-dry Ben Ali fany olonarehetrano nahita ny adalany ! ny fanakanana an’i PDT ANDRY RAJOELINA tsy hitondra tsara ataon’i Ra8 no mbola tsy mahatafavoaka an’i M/kara satria te hiverina izy !

      tsara ny orgueil tian’i Otrikafo ambara nefa mbolatsy maintsy mandalo izao isika mbola manarina ny adalana nataon’ny teo aloha rehetra nameno paosy toa andry RATSIRAKA sy RAVALO !

      VIVE ANDRY RAJOELINA

    • 26 janvier 2011 à 15:54 | Rabe (#3378) répond à le critiqueur

      Tsy efa eo ampelatanan’i dj/levendrana/mpandainga/mpangalatra ve zao ny fahefana e. K’inona indray no mbola anononana an-dR8. Izy aza efa lasa.

      Il faut vraiement s’appeler OTRIKAFO pour ne pas savoir, comprendre et anticiper que le dj/putchiste/voleur/menteur/sanguinaire est une marionnette utilisée, manipulée et protégée par la France.

      Avoir la fibre nationaliste est bon mais ne suffit pas.

  • 26 janvier 2011 à 12:07 | gasy (#5216)

    Faly miarahaba antsika Malagasy Rehetra
    Mety misy fahamarinana io voalaza ao amin’ny lahatsoratra io fa tokony hitandrina isika amin’ny fanehoan-kevitra satria hiara-mahalala fa na dia teo aza ny sarim-pahaleovantena nomena antsika dia mbola tsy mahaleo-tena isika ary sarotra ho antsika mihitsy no ho tonga amin’io tena fahaleovan-tena io. Izay nijery ny France 2 tamin’ny 2 volana lasa izay dia samy nahita ny reportage nalefa tao momba ny Françafrique izay mahatonga ny fanjanahana antsika amin’ny endriny vaovao. Izay ny antony nitenenako hoe tsy ho afaka amin’io mihitsy isika satria isika Malagasy dia tsy mba manana saina tia tanindrazana fa fitiavan-tena no betsaka ka raha vao omen’ny vazaha (frantsay io) tombon-tsoa kely dia mahavita mamadika tanindrazana. Ka na iza na iza no eo amin’ny fitondrana raha tsy ny Malagasay iray manontolo mihitsy no miray hina sy manana saina tia tanindrazana (toy ny japoney sy ny hafa ankoatran’ny Afrikanina) ka tsy mety vidina fa vonona ny hiaro ny fiandrianam-pirenena mipetraka eo dia tsy miova velively mihitsy ny toe-piainantsika. Marihina ihany koa anefa fa na iza no milaza fa hanao zavatra tsara ao Madagasikara raha izy no mitondra eo dia tsy ho tanteraka mihitsy satria ny Baiboly milaza fa miharatsy izao fiainana izao ka tsy hihatsara mihitsy. Efa andro farany izao ka tokony hiorina amin’ny finoana fa tsy hanao ady lahy politika foana. Aoka tsy ho momba olona isika Malagasy fa ny fahamarinana ihany.
    Mazotoa daholo Tompoko

    • 27 janvier 2011 à 10:49 | niry (#210) répond à gasy

      Ssshh ! Olona ohatran’i « Gasy » mihitsy no mahatonga ny firenena hikatso foana !! Izay finoana finoana izay foana no natsofoky ny mpanjana-tany ao an-dohanareo, dia iny tokoa fa 100ans plus tard, mbola manaiky milefitra foana vao mitrerona kely Reny Malala..

      Raha i Gasy foana no henoina, dia hiandry hitan-takolaka eto foana isika, mihaino an’i Gasy milaza fa tokony hiova ny mentalité, hiova ny malagasy, fara- andro izao fa tsy misy fivohàna, tsy misy fanantenàna intsony, ets ets..

      Efa ela kosa izay nandrenesana fa mila miova isika. Izao fotsiny tadidina : TSY HIOVA IZANY MIHITSY ISIKA. Samy hanana ny fomba ratsy sy ny fitiavan -tena daholo isika rehetra satria olombelona tsotra izao. Aleo hazava tsara fa ny lalàna, ny Constitution mifehy izay zavatra azo ato na izay tsy azo atao ara-politika ihany no mitondra an’io ! Rehefa mafy orina ny Constitution, rehefa matanjaka tsara ny institutions hiaro azy, rehefa manaiky hilefitra sy hanaiky an’io daholo ny mpitondra rehetra, dia hanaraka ho azy ny mentalité - mentalité n’ny olona..

      Il faut commencer par les bases, avant de rêver changer la mentalité de tous les malgaches, raGasy an ! C’est possible mais pas qu’en priant seulement.

      Io Constitution vitam-bazaha io mbola tsy izy io.
      Efa ho vita atsy ho atsy ny andron’ny françafrique é. Anjàran’ny Chinafrique izao. Anjarantsika fotsiny ny mailo.

  • 26 janvier 2011 à 13:54 | Jipo (#4988)

    Sans vouloir defendre la france, otrikafo affirme des faits pour ne pas dire accuse, mais un peu plus d’argumentation et surtout de preuves seraient les bien venues , il y a eu en france 15 ans de socialisme, et je vous garantie (sans preuves ici) qu’ils n’ont pas appliqué une politique de droite, bien au contraire, ils auront été les premiers à se débarasser des anciens TOM, DOM ou POM, qui leurs coutaient bien trop cher, alors , de dire que c’est la france qui finance les malheurs de Madagascar est à mon humble avis plus qu’exagéré., elle n’en a tout simplement pas les moyens,qu’elle soit de droite ou de gauche.
    A titre indicatif, la dette publique est de plus de 22.000 euros par tete d’habitant,et hypothequer de la sorte ses contribuables et futurs ,si ce n’est peter plus haut que son c-l, pour se maintenir dans le peloton de tete ,et avoir encore un semblant de credibilité, je ne pense pas qu’en plus des déficits crées par Mayotte, la Reunion, et la polynésie, sans parler de la Guyane et Nelle calédonie, elle ait encore non seulement les moyens , mais en plus l’envie de soutenir un jeune inexpérimenté,sans projet,sous pretexte qu’il ait la Nationalité, c’est soit un leurre, soit de la mauvaise foi facile pour se dé -responsabiliser

  • 26 janvier 2011 à 18:00 | Serasera Victorien (#5221)

    Tsy mahalala na inona na inona ianareo exportés ireo. Hatrany amboalohany ny Otrikafo dia efa nanohitra an-dRajoelina ary efa nilaza hoe : i Lafirantsa no ao ambadik’io mouvement an’i Ledala io. Misy fanambarana nataon’ny Otrikafo milaza izany nefa toa tsy mahalala ny zavatra mitranga eto an-tanindrazana ianareo. Rehefa tsy mahalala aza miteniteny foana.

    Ny Otrikafo dia nitrangana tany @taona 1998 (izany hoe mbola Ratsiraka no teo @ fitondrana). Nanangana komity nitaky ny fitsarana an-dRatsiraka izy t@ izany.
    Ny Otrikafo t@ 2001 ( tsy 2002 fa 2001) dia efa nampitandrina ny vahoaka malagasy @ fanarahany an-dRavalo. T@ izany izy no efa nilaza hoe : Fidinana an-dalambe no fanalana an-dRavalo (ary tanteraka moa izany).
    Ny sasany @nareo no milaza hoe taiza i Rajaonah t@ 1991 ? T@ 1991 i Rajaonah nanohitra ny politikan’i Zafy Albert ary t@ 1972-1975 koa dia efa nanohitra ny fiakaran’i Ratsiraka.

    • 27 janvier 2011 à 10:58 | niry (#210) répond à Serasera Victorien

      Aza mihatsara ivelan-tsihiy eo M. Serasera fa efa natao’ Otrikafo ren-tany ren-danitra ny tehaka mafy sy ny fifaliany nony niakatra am-pangalàrana teo Rajoelina é.. Tsy nanohitra an-dRajoelina velively izany mihitsy izy fa aza manova Tantara eo indray ! Na ny eto an-tanàna ihany aza dia mahatsàpa an’izany daholo !!
      Rehefa mahita fa miova indray ny rivotra politika dia iny indray Otrikafo fa mitady lalan-kàfa fotsiny haingana..

    • 27 janvier 2011 à 18:41 | gasy (#5216) répond à niry

      Faly miarahaba anao Andriamatoa Niry
      Misaotra anao namaly ny resaka rehetra izay nataon’ny olona ary fantatro fa olona mety manana ny maha-anao anao hianao fa dia aza faly manohitra ny hafa be fahatany raha toa ka tsy fantatra ny zava-misy. Tsy haiko aloha izay finoanao fa ny fahalalako ny Malagasy dia betsaka no Kristianina. Ka raha amin’ny maha-Kristianina ahy no hilazako ireny satria izay no voalazan’ny Sorara Masina (Baiboly) hoe andro farany izao tadidio fa tsy izaho no toherinao fa izay nanoratra ny Soratra Masina ary ataoko hoe izay nampanoratra Azy io. Raha Kristianina kosa hianao dia tandremo ihany ny lazaina satria toa manao hoe : tsy hain’ Andriamanitra ny zavatra rehetra, nefa dia voalaza fa TSY MISY TSY HAIN’ANDRIAMANITRA eny na ny manova olona aza Tadidio izay. Ka raha mitodika amin’Andriamanitra hianao dia ho tanterahiny aminao ny fanovàna araka ny voalazany ao amin’ny Soratra Masina. Malagasy daholo isika ireo ary aoka haneho ny hevitrao hianao fa tsy hanaratsy be fahatany satria milaza aminao aho fa raha zavatra mbola vitan’olombelona dia tsy ho tonga lafatra velively na ny constitution inona na constitution inona, fa ny fanovàna no hangatahina amin’Andriamanitra. Tsy misy toy ny vavaka Tompoko raha ny fanovàna no tadiavina fa tsy vitan’ny sain’olombelona io. Que Dieu vous benisse Monsieur Niry.

  • 26 janvier 2011 à 18:30 | Serasera Victorien (#5221)

    Tsy mahalala na inona na inona ianareo exportés ireo. Hatrany amboalohany ny Otrikafo dia efa nanohitra an-dRajoelina ary efa nilaza hoe : i Lafirantsa no ao ambadik’io mouvement an’i Ledala io. Misy fanambarana nataon’ny Otrikafo milaza izany nefa toa tsy mahalala ny zavatra mitranga eto an-tanindrazana ianareo. Rehefa tsy mahalala aza miteniteny foana.

    Ny Otrikafo dia nitrangana tany @taona 1998 (izany hoe mbola Ratsiraka no teo @ fitondrana). Nanangana komity nitaky ny fitsarana an-dRatsiraka izy t@ izany.
    Ny Otrikafo t@ 2001 ( tsy 2002 fa 2001) dia efa nampitandrina ny vahoaka malagasy @ fanarahany an-dRavalo. T@ izany izy no efa nilaza hoe : Fidinana an-dalambe no fanalana an-dRavalo (ary tanteraka moa izany).
    Ny sasany @nareo no milaza hoe taiza i Rajaonah t@ 1991 ? T@ 1991 i Rajaonah nanohitra ny politikan’i Zafy Albert ary t@ 1972-1975 koa dia efa nanohitra ny fiakaran’i Ratsiraka.

    Betsaka @nareo no tsy tia ny fotokevitray satria « efa any andafy angamba ». ...Ny firenena dia mila arovana @ fampahantrana ataony vahiny sy ny saribakoliny. Tsy mankahala vahiny izahay fa tsy manaiky baiko managotry, manindry, mandetika ny firenentsika.
    Mba ahafahanao mahafantatra ny fotokevitray izay tsy niova h@ izay dia tongava ao @ tranompokonolona analakely ny 05 febroary 2011 @ 10 ora maraina. Tongava maro fa raha tsy izay dia hisy malentendu foana @nareo sy ny Otrikafo.

Publicité




Newsletter

[ Flux RSS ]

Suivez-nous

Madagascar-Tribune sur FACEBOOK  Madagascar-Tribune sur TWITTER  Madagascar-Tribune sur GOOGLE +  Madagascar-Tribune RSS