Facebook Twitter Google+ Les dernières actualités
mardi 27 septembre 2016
Antananarivo | 23h04
 

Société

Attentats du 26 juin

Les partisans d’Andry Rajoelina réfutent l’accusation du régime

lundi 4 juillet | Yvan Andriamanga

Il s’agit d’un acte politique, réaffirme le Chef de l’Etat en parlant des attentats du 26 juin dernier qui a fait 3 morts et plus de 90 blessés. Les différentes autorités ont déjà pointé du doigt indirectement ou non l’opposition comme à l’origine de ces attentats « les divergences politiques ne doivent pas se terminer ainsi », martèlent les autorités politiques.

Le groupe politique d’Andry Rajoelina, MAPAR, à travers son porte parole Pierre Houlder, réfute catégoriquement ces accusations. Pour lui ce sont les forces de l’ordre qui ont failli à leurs missions. D’autant que le Chef de l’Etat a disculpé les forces de l’ordre notant qu’il n’y a pas de risque zéro. Selon le MAPAR, les éléments de force de l’ordre ne se mobilisent pas quand il s’agit de protéger les citoyens mais seulement pour les autorités. D’autres proches de ce groupe politique rappellent l’insécurité permanente dans le pays dont notamment celle du Sud pour prouver que les forces de l’ordre ne travaillent pas pour protéger les citoyens.

Rappelons cependant que les responsables des renseignements et des relations publiques ont affirmé que les fouilles multiples n’étaient pas limitées aux seuls défilés mais s’étaient poursuivi dans l’après-midi. Des jeunes témoins victimes des déflagrations ont confirmé qu’ils avaient été fouillé trois fois avant d’accéder au podium.

20 commentaires

Vos commentaires

  • 4 juillet à 09:17 | Noue (#2427)

    « Selon le MAPAR, les éléments de force de l’ordre ne se mobilisent pas quand il s’agit de protéger les citoyens mais seulement pour les autorités. »

    Et là , le mapar a entièrement raison car c’est ce qui s’est exactement passé quand le mapar était au pouvoir ! et on veut donner des leçons ou accuser maintenant ?

  • 4 juillet à 09:30 | Dadabe (#9116)

    Dadabe est de retour !
    Bonjour, donc, à tout le monde (sauf quelques uns et quelque une, naturellement, mais j’y reviendrai, comptez-sur moi).
    Pour ce matin, une petite pensée à la mémoire des victimes innocentes des attentats terroristes d’ici et d’ailleurs (France, Irak, États-Unis, Turquie, Madagascar, etc...). Et, à l’attention du ’’minus habens’’ qui sert de porte-parole au Mapar j’ajouterai : « qui se sent morveux, se mouche »... Les « partisans » perdent parfois de belles occasions de se taire !
    Enfin, deux jours après mon retour en France, j’ai parcouru le forum MT de ces derniers mois... Pas brillant, les enfants ! Ça sent le vieux et le radotage. Enfin bon, même Ndimby semble s’être un peu essoufflé... Bref, à plus tard.
    Ah, j’oubliais, mes condoléances sincères à la mémoire de Basile (l’insupportable mais respectable réactionnaire Basile qui, ne soyons pas faux-cul, ne manque pas du tout car ainsi va la vie...).

    • 4 juillet à 13:49 | betoko (#413) répond à Dadabe

      Et toi tu as raté l’occasion de te taire aussi . Sur RFI le premier ministre disait le soir même C’est sûr cela vient de l’opposition Mais quelle opposition , as tu des preuves irréfutables pour être aussi catégorique ? Rien , aucune preuve
      Toi t’étais pas présent alors la ferme roquet , Pendant cette commémoration de notre indépendance , tout le monde a été fouillé 3 fois à des endroits différents , pose toi la question , comment se fait il que quelqu’un a pu introduire soit une grenade soit une bombe artisanale dans les stade de Mahamasina , et elle a explosé après le départ du chef de l’état ?
      Chose curieuse , juste après l’explosion de cette soit disant bombe ou grenade , la télévision d’état TVM avait coupé son reportage . Qui nous dit que cette bombe n’est pas l’oeuvre des personnes proches du pouvoir dans le but de déscréditer les opposants ? Cela s’est déjà produit en 2009 , quand les MJP ( Mouvement des jeunes patriotes ) proches de Marchiavel Ravalomanana avait incendié la station de radio de l’état RNM et aussi avoir ouvert les magasins TIKO ? SCORE, et tous les magasins tout au tour ( à voir dans l’émissions donon-dresaka dont un des invités était le sénateur Lylson Rné de Roland , ce soir là il avait accusé devant tout le monde un sénateur ex -TIM devenu sénateur HVM )

  • 4 juillet à 10:49 | ratiarivelo (#131)

    Salama e ! Ka izay anie maha-fozaorana, no sady manao VOVON’ALIKA****no miaro ny RAMBO-ny tsy ho tapaka !!!!mahereza o !!!

  • 4 juillet à 10:54 | Noue (#2427)

    coucou Dadabe , tongasoa indray ianao !

    « Enfin, deux jours après mon retour en France, j’ai parcouru le forum MT de ces derniers mois... Pas brillant, les enfants ! Ça sent le vieux et le radotage. »

    on fait ce qu’on peux lol , atao ahoana fa ny omaly tsy niova e

  • 4 juillet à 10:55 | Noue (#2427)

    ary toa nalana ilay « répondre à » ?

  • 4 juillet à 11:02 | Ibalitakely (#9342)

    « Le groupe politique d’Andry Rajoelina, MAPAR, à travers son porte parole Pierre Houlder, réfute catégoriquement ces accusations. Pour lui ce sont les forces de l’ordre qui ont failli à leurs missions. D’autant que le Chef de l’Etat a disculpé les forces de l’ordre notant qu’il n’y a pas de risque zéro. Selon le MAPAR, les éléments de force de l’ordre ne se mobilisent pas quand il s’agit de protéger les citoyens mais seulement pour les autorités. D’autres proches de ce groupe politique rappellent l’insécurité permanente dans le pays dont notamment celle du Sud pour prouver que les forces de l’ordre ne travaillent pas pour protéger les citoyens. »
    Non seulement les foza les morveux ne se mouchent pas mais plutôt montre leurs visages horerabe en parlant de leurs habitudes & spécialités de faire du peuple une innocente victime mais en plus de déjouer des forces de l’ordre, comme ils le savent, en profitant par exemple de la cassure du mur côté Institut° Ste Famille Mahamasina pour esquiver les multiples fouilles & ... vloum. Dia manenji-keloka anie izany e !

  • 4 juillet à 11:12 | Ibalitakely (#9342)

    Dia mihevitra ve ianareo fa misy antony inona @ foza izay rindrin’ny Mahamasina ka ny làpa Ambohitsirohitra faritra mena aza notafihiny & ny Ministère de l’Intérieur aza nopitsohany !!! Dia amin’izay reraka eo foana izay mpisava fa ...

  • 4 juillet à 11:17 | kartell (#8302)

    Nous voici plongés au coeur du domaine dans lequel le pays excelle : les rumeurs fumeuses, opaques, brumeuses où chaque ’ informateur" croit tenir la vérité aussi volatile que celui d’un avenir radieux !….
    Mais quand, ce pays aura-t-il fini de se raconter des histoires, de s’accuser entre clans d’être celui qui a commandité l’attentat ?.
    La rumeur institutionnalisée est l’instrument médiatique qui permet de pallier aux carences d’une police impuissante, d’un régime sans direction, d’une société en quête de vérité et qui faute de la trouver, se cherche, frustrée, un bouc-émissaire, un auteur plausible pour pouvoir exercer sa vindicte populaire dont elle est si friande !…
    Aujourd’hui, on tente de racler les caniveaux et les coulisses du pouvoir pour se convaincre que la solution est dans ce chaos démocratique alors que les marionnettistes de cet attentat goutent à une impunité de plus en plus certaine….
    Nous assistons à une joute entre adversaires politiques qui, au travers de cet événement, sont prêts à en découdre, le moment est propice pour le faire, pour une fois, qu’ils peuvent s’étriper sur autre chose qu’un bilan présidentiel moribond , ayant eux-mêmes, peu d’arguments à faire valoir en contre-partie !.. …
    Cet attentat arrive au « bon moment » pour distraire une société obnubilée par un quotidien compliqué qui l’éloigne de plus en plus de sa demande insistante : la stabilité de sa démocratie et de ses institutions !…

  • 4 juillet à 11:33 | Isandra (#7070)

    # 4 juillet à 11:12 | Ibalitakely (#9342)
    « Dia mihevitra ve ianareo fa misy antony inona @ foza izay rindrin’ny Mahamasina ka ny làpa Ambohitsirohitra faritra mena aza notafihiny & ny Ministère de l’Intérieur aza nopitsohany !!! Dia amin’izay reraka eo foana izay mpisava fa ... »

    Raha ny efa manana traik’efa amin’ireny baomba toy ireny aloha dia ny ZD,...raha jerena ny natoany nadritran’ireny tetezamita ireny,...Raha tsy teo ny Jeneraly Ravalomanana niezaka nanakana ireny fanorohoroana nokasaina hatoa ireny, angamba asa fotsiny ny zavatra nitranga teto,...

    Ary io piste iray, tsy tokony hatao ny mpitandro filaminana ambanin-javatra, indrindra moa toa avy eo nisy nanamafy ny filatsahana herin’andro avy eo...Fifandrifian-javatra fotsiny ve...?

    Mety hanontany tena ny sasany hoe inona no mety ho antony manosika andrizareo hanao izany.

    Tsotra fotsiny, ny olona tena atahorana amin’ny 2018 indrindra dia Rajoelina,...ka mety nohararaotina ny lonilony kely nisy teo amin’ity fitondrana sy tariny, mba hanapoahana iny baomba iny, amin’izay ny olona mino mora foana, fa tsy faly sy manao valifaty iretsy farany, ka nanao iny fanankorontanana iny,...Mba hampihenana ny fitiavan’ny olona an-dRajoelina,...

    • 4 juillet à 12:32 | Ibalitakely (#9342) répond à Isandra

      De qui parle-t-on, de rajoelina tgv, de rajoelina u-drc, de rajoelina mapar, de rajoelina armada, de rajoelina maurice-dubai, de rajoelina qui se cache tjrs derrière des gens (& à l’ambassade de France !) & de dire après appelez mouhà monsieurleprésident ??? Dia tena marina tokoa ny voalazanao hoe atohorana izy izany @ 2018.

  • 4 juillet à 11:42 | DanBe (#2256)

    Dadabe 2, le retour, à 9h30

    « Ah, j’oubliais, mes condoléances sincères à la mémoire de Basile (l’insupportable mais respectable réactionnaire Basile qui, ne soyons pas faux-cul, ne manque pas du tout car ainsi va la vie...). »

    Vous ne nous avez pas manqué vous non plus ! Sauf que Basile, lui, ne peut pas nous jouer le numéro de l’éternel départ… et de l’éternel retour, jusqu’à sa mort.

    Mais c’est vrai que vos polémiques, comme celles de Basile, vont peut-être relancer les participations au forum, dont vous signalez certaines absences « pour cause de vacances »…

  • 4 juillet à 12:11 | Gérard (#7761)

    parmi les hypothèses les plus loufoques, j’aime celle du « crime » passionnel.

    Celle de la dame à l’ananas, qui folle de jalousie aurait voulu faire éliminer une rivale potentielle ou avérée, nul ne sait ?

    de toute façon ça ne peut finir que dans le vody, n’est il pas ?

  • 4 juillet à 12:47 | Ibalitakely (#9342)

    « Raha ny efa manana traik’efa amin’ireny baomba toy ireny aloha dia ny ZD,...raha jerena ny natoany nadritran’ireny tetezamita ireny,...Raha tsy teo ny Jeneraly Ravalomanana niezaka nanakana ireny fanorohoroana nokasaina hatoa ireny, angamba asa fotsiny ny zavatra nitranga teto,... »
    Voalaza matetika fa t@ tAtezamihitatra dia foza ny fitsarana, foza ny bôdegany, foza ny f.i.s ka izay tiany notsaraina no notsarainy & izay tiany nosamborina no nosamboriny fa raha tsy foza malemy dia avereno daholo, ary eo anatrehan’ny mpitsara iraisam-pirenena, ireny fiitsarana ny 07/02/2009 sns miampy ny 26/01/2009 & ny cemgamnareo nanampy anareo nanonga-mpitondra ka tapitra ny tatezamihitatra izay vao nesorina niala t@ mpiray tsikombakomba. Dia toa anjely ange ireto foza rehefa manadio tena & mihezaka mba mandoto ny hafa. Fa betsaka hoy aho ny ho Zampera Rabemba eto !!!

    • 4 juillet à 13:12 | Isandra (#7070) répond à Ibalitakely

      Miray hevitra aminao mihitsy aho,...tokony natao mihitsy aloha ny fitsarana ireny raharaha rehetra ireny, vao nanao an’ity fifamelakeloka sy fampihavanana izay nataon-dry Hery sy ny FFKM ity. Izao lasa ny mpanao ratsy indray no midingin-drambo,...

      Ka lasa tsy misy valiny ny fanontaniana maro :

      - Iza marina no nanome baiko ny garde présidentielle tamin’ny 07/02...?

      - Nahoana no olona maro no tsy hitam-popoka hatramin’izao tamin’iny raharaha iny, inona no antony najavonany...?

      - Inona no antony tsy nahoana no tsy nomena baiko ny mpitandron’ny filaminana hanakana ny fanimbana tamin’ny lundi noir...? Sa misy zavatra kotrehina avy eo...?

    • 4 juillet à 14:15 | Ibalitakely (#9342) répond à Isandra

      Minia tsy mijery & mihaino izay efa voalaza rehetra tany aloha ianao fa ankohatra izay dia ny anohizako azy dia mba efa sendra niaino ireny valan-dresaka nataon-dRatsiraka Didier Ignace ireny ve ianao ohatra ka nisy mpanao gazety vitsivitsy (RVM, RTA, Ny Antsiva) nanontany azy momba ny raharaha 2009 hoe marina ve fa nanampy an’i Andry tgv ianao (nanonga-pajankana) nanonga-pitondrana dia ieny hoy izy ary notohiziny tamin’ny hoe « ny nanesotra an’i Ravalomanana Marc t@ fitondrana no nifanarahanay fa i Andry tgv rehefa nilaza hoe tokony hisy rà latsaka dia nilaza t@ aho hoe tsy miaraka aminao amin’izany aho kanefa notaterainy ihany iny 07/02/2009 iny dia hoy aho hoe hatreto ihany aho no miaraka aminareo », tao @ Carlton Anosy io valandresaka io fa na ny voatsokajy ho amiral rouge aza tsy nety niaraka intsony taminy. Efa nisy mpanao gazety vahiny koa nilaza momba ny resaka nataon’i Rasolosoa Dolin t@ io andro io, ny mbola nanosehanareo ny olona tonga teny androso na dia fantatra hoy Deba fa naiza naiza eran-tany feno antonta ttsy & basy & bala ... mikasika ny ain’ny firenena ve dia avela ho tafihan’olona fa tonga dia Rrrrrrrr hoy izy (miaramila izy manao an’io). Dia ny tifitrareo avy taty aoriana, 7,62 mm hoy Deba hatrany ny bala an’ny GP, nefa 5,5 mm anareo no nahaty olona voalohany (tsy natao tsara ny autopsie ary ny bala & pièces à convict° rehetra tsy misy tokotaniny) ary ny diam-balanareo taty ivelan’ny tamboho an’Ambohitsirohitra koa mbola manamafy izany. Farany nisy miaramila GP nataon’ny mpanao gazety fanadiadina no nanambara fa raha nisy feom-basy voalohany dia samy gaga izahay mpiambina ny làpa satria izahay tsy mbola nisy nitifitra fa rehefa kelikely vao namaly izahay. Tsy resaka ohatra ny anao izany fa mbola velon’aina daholo izany olona izany. Mba ovay amin’izay ny fomba firesaka ./. Tsy resahana eto intsony hoe mody nanatitra an’iza ianareo nafahanareo nandatsa-drà iny.

    • 4 juillet à 14:28 | Ibalitakely (#9342) répond à Ibalitakely

      Misaotra anao ’Sandra nahafahako nanampy betsaka kokoa ny zavatra efa fantatry ny olona rehetra amin’ny ankapobeny ary indrindra ny mpamaky ny MT manokana. Ibalitakely.

    • 4 juillet à 15:27 | Isandra (#7070) répond à Ibalitakely

      Mampihomehy ahy ihany ianao...!

      Raha ny resak’i Ratsiraka no hinoanao, dia hihevitr’azy ianao fa anjely izy,...na dia efa zavatra hitam-poko hitam-pirenena izao fa izy no nampivarina toy izao ny firenena, dia mbola sahy mihira ihany ny anao lahy hoe « je ne regrette rien »,...Laviny daholo ireo fandisoana sy heloka maro izay nataony,...na dia misy manana porofo mazava ny amin’ny sasany amin’ireny aza,...ohatra ny raharahan’ny 10 aout,...

      Raha ny rediredin’olon’antitra rehetra io ve no henoina(retour d’age,...), sady olona tsy dia mpilaza ny marina loatra tamin’izy tanora,...tsy ho vita eto isika mianankavy,...Sahiny ankitsirano izao ny milaza fa Général Andriamahazo no namono an-dRatsimandrava, dia hino izany ianao,...

    • 4 juillet à 16:16 | Ibalitakely (#9342) répond à Isandra

      Hitako ry zalahy forumistes sasany milaza anao hoe tsy misaina hay ianao sady mody tsy mahazo resaka no tsy mitombona avokoa ny teneninao, ianao no mody voan’ny alzeimera tsy mitadidy izay lazaina anao :
      - nilaza ireo rehetra ireo Deba efa ho roa taona mahery (03/2014) izao tsy mbola nisy « démenti-poza » hatramin’izao (qui ne dit mot y consent) ary fanaonareo io satria raha t@ 07/2010 koa ohatra ka nangataka sady tsy handoha hetra na IRSA & ny hampisondrotana ny karamany ny miaramila COSOFAM izay nanambara t@ izany fotoana fa tsy nisy iny tAtezamihitatra iny raha tsy ry zareo, iza taminareo no nanao fanambarana hoe tsy marina izany fa voamaika tonga dia nekenareo tsy misy hatakandro ny fangatahany. Ary ny voalazan-dRatsiraka, izay nahazo tehaka mirefodrefotra, ihany angaha no hainao valiana, sa aminao voan’ny retour d’âge koa ireo mpanao gazety vahiny sy ireo miaramila nilaza izay hitany ? Nazavainy tsara koa fa heritreritra fotsiny ny azy momba an’i Gal Andriamahazo (supposit°) satria hoy izy mety nahalahelo ity farany hoe le plus ancien dans le grade le plus élevé nefa naninona no i Ratsiraka na i Ratsimandrava no nomen’i Gal Ramanantsoa ny fitondrana ??? Aza tia mamadi-dresaka ary aza mamaly intsony ianao fa ianao izay milaza ny olona mampiomehy & mirediredy & voan’ny retour d’âge ... dia tena mampadoha./.

  • 4 juillet à 16:41 | jangobo (#8776)

    Dénie la verité celui se sent coupable.

    Quand quelqu’un me pose la question sur la veracité des rumeurs, je dis toujours que je n’ai pas été avec celui qui est accusé.

    Ny zavamisy kosa aloha dia nahoana no tsy hitan’ny mpitandro ny filaminana izany lazaina fa baomba nataon’olona izany nefa dia nolazaina fa nisy ny fisavana mandrapahariva ny andro. Sa mitombina ihany ny nolazain’ny olona hoe rehefa tsy hita i bevolo dia nirava ny lanonana fa mbola maika hamonjy fety tany Mavoloha ?

    Dia mbola vitan-drajao ihany no manohana ny olona tsy mahefa ny asany : tsy aleo ve nangina toy izay hiteniteny foana toa ireny ?

Publicité

Vols, Hôtels, Séjours

Les meilleurs prix


Publicité

Newsletter

Les actus du jour directement dans votre boîte email

Suivez-nous

Madagascar-Tribune sur FACEBOOK  Madagascar-Tribune sur TWITTER  Madagascar-Tribune sur GOOGLE +  Madagascar-Tribune RSS 
 
 

Visiteurs connectés : 198