Facebook Twitter Google+ Les dernières actualités
jeudi 25 avril 2024
Antananarivo | 03h50
 

Politique

Radio Fahazavana, FM 88.6

Émission « Apenjika » et journaux d’informations interdits mais…

mercredi 23 décembre 2009 | Ben

Surprise ce mardi 22 décembre vers le coup des 19h30 quand des collègues et des proches nous apprennent que certaines émissions de la radio Fahazavana sont dorénavant interdites. Il s’agit de l’émission « Apenjika » et du journal d’informations. Les autres émissions ne sont pas inquiétées.

Au même moment, la ministre de la Communication de la Haute Autorité de transition (HAT), Natahalie Rabe, entrait en direct sur les ondes publiques pour dénoncer la station de radio Fahazavana comme étant fauteur de trouble, pour avoir diffusé à plusieurs reprises des appels à se rendre au palais de Tsimbazaza avec des pierres. Sont notamment en cause des émissions dans lesquelles les interventions téléphoniques en direct des auditeurs, peuvent nuire à la paix sociale. Lors de l’émission « Apenjika » des auditeurs qui entrent directement par téléphone dans l’antenne appellaient ces derniers temps à provoquer des troubles. En conséquence, cette émission et les journaux parlés de Radio Fahazavana sont suspendus pendant un mois et la station menacée de suspension complète en cas de récidive de comportements susceptibles de porter atteinte à l’ordre public.

Sur le coup, les responsables à l’antenne de cette radio ont observé le silence et ont semblé annuler l’émission « Apenjika ». Mais après quelque deux heures environs, ils ont repris l’émission. En tout cas, vers 22h, on déclarait à l’antenne que la radio Fahazavana n’a pas encore été informée de cette
interdiction et les appels téléphoniques ont été remis en place dans l’émission « Apenjika » après un bref rappel de l’actualité.

Même si cette interdiction du journal d’informations et d’analyses et de l’émission « Apenjika » de la radio Fahazavana n’était pas mise en force, la liberté da la presse prendrait un autre coup que beaucoup de gens des médias ne peuvent que dénoncer et déplorer voire condamner. Le pluralisme des informations et des opinions est battu en brèche et la mesure n’est autre que le signe d’un retour à la pensée unique tant décriée sur le terrain de lutte démocratique.

En tout cas, une telle mesure qui touche à la diffusion des journaux parlés limite la liberté de s’informer et de s’exprimer. Il serait sans doute plus judicieux de laisser les informations libres et de dispenser des formations aux journalistes en charge de ces émissions autorisant les auditeurs à entrer en direct à l’antenne.

27 commentaires

Vos commentaires

  • 23 décembre 2009 à 07:46 | ragasy (#416)

    Qui m’a dit déjà que cette charmante dame, jeune, dynamique et moderne, dit-on, était la femme idéale pour ce poste ministériel ?

    Il s’avère aujourd’hui que c’était une autre lapine marbrée que le magicien a sortie à sa façon de son minable chapeau.

    Et les radios VIVA, Antsiva ... ma chère ?

    La radio Fahazavana fait pourtant figure d’enfant choeur devant ces dernières.

    • 23 décembre 2009 à 08:44 | Tanindrazana (#3224) répond à ragasy

      La Pauvre M. Rabe est obligee de revenir a la case de depart. Bien qu’on ait clame partout la liberte d’expression et surtout la mise en place d’une vraie Democratie, il semblerait que la censure revient a grande allure quand ca ne convient pas a la HAT et que cette lutte pour la democratie n’etait qu’une facade. Les mensonges, l’incompetence, la corruption, la pauvrete, l’anarchie et l’insecurite se repandent a travers toute l’ile et la population se trouve desemparee. A qui se vouer ? Pas a ceux-qui ont trahi les Malagasy car au fonds, ils ne cherchaient que le pouvoir. La population n’etait que le moyen a manipuler. Ils crient haut et fort de nos jours :
      « apres moi le deluge ». Rien n’est logique au sein de cette HAT car apres toutes les etapes entreprises pour le bien de la nation, on revient a la case de depart pour le plaisir d’etre appelle monsieur le president....et tout la clique suit la vague sans vergogne. En tout cas les evenements d’aujourd’hui ne sont que le debut des confrontations decoulant du mecontentement du peuple Malagasy.Sans relache, la lutte va aboutir sa fin. Sans treve, Noel sera vecu dans la peine et la nouvelle annee ne predit rien de bon avec cette velleite d’organiser unilateralement une election legislative et la volonte des trois mouvances d’aller de l’avant a mettre en place les structures institutionnelles selon les Accords de Maputo qui sont d’ailleurs, toujours soutenus par la communaute internationale. Malagasy prenez votre destin en main et ne laissez pas l’avenir de vos enfants dans celle de l’incertitude.

  • 23 décembre 2009 à 10:16 | balita (#2555)

    hehe ! aleo hanaonao foana eo !!! tsy ny fanidianan ny viva ve no niatombohan’izao coup d’etat izao ???
    Pretexte fotsiny iny viva iny.

    Dia ho sahala @ izay koa ity fahazavana ity fa aleo hanao eo
    @ izao tension efa henjana izao.

    Tipik’afo kely fotsiny dia lasa zao raha tsy mitandrina

  • 23 décembre 2009 à 10:39 | ragasy (#416)

    Tsy aleo ve hajanona @ izay ny resaka sy tombatombana manimba « clavier » ?

    Tsy « action » @ izay ve izao ?

    http://www.petitiononline.com/ampyizay/

    Ny olona nanao sonia hatramin’’izay dia tena efa leo sy tofoka avokoa ! Ampio tosika. Soraty ao @ petition ny sosokevitra rehetra.

    Misy ny maratra sy voasambotra izao. Ndao ampiana izy ireo !

    Lasa izao

  • 23 décembre 2009 à 11:04 | Manantena (#1345)

    Comme les bombes et les lance pierre et autres, cette interdiction a été préparée : une voix d’homme mûr a bien appelé lors du dernier Apenjika pour dire qu’il fallait apporter des pierres ; le journaliste a de suite coupé l’appel en ajoutant que ce genre d’appel était nuisible.

    De même ce tapage médiatique sur l’arrestation d’un individu qui distribuait de l’argent, cela rappelle le temps où ce pouvoir était sur la place du 13 mai. Que de mauvaise foi de ne pas voir que les opposants, manifestants contre ce ce régime putschiste, donnent lors des quêtes pour les victimes ou pour fêter l’anniversaire de Ravalomanana mais ne reçoivent RIEN !

  • 23 décembre 2009 à 12:05 | da fily (#2745)

    Coupez !

    On coupe et on manipule, voilà encore la vilaine censure tant décriée chez le prédécesseur, tant reproché aux autres, et celle-là même qui devient l’outil suprême.

    Le média radio doit vivre, il doit perdurer, c’est encore le seul espace de liberté, c’est le peuple en live.
    Le malagasy a perdu la liberté : liberté de travailler foulée pour 100 000 acteurs et collaborateur qui n’ont pas de commissions sur le négoce de bois de rose, liberté de ne pas suivre le courant orange sinon pan-pan sur la tête et FIS au train, liberté de penser à autres chose qu’à la gamelle des enfants, liberté de choisir celui ou celle qui représente le PEUPLE, liberté de dire tout haut ce que le reste pense tout bas...

    Liberté que diable, il y a la liberté pour ceux qui ronronnent aux pieds des prédateurs,et il n’y en aurait pas pour ceux qui ne veulent plus être des proies ? Quelle injustice !

    Je répète encore, si nous avions injustice avec le pouvoir d’avant, et il y en a eu, ce n’est pas une raison recevable de fermer le clapet et les yeux vis-à-vis de celui là qui s’avère jours après jour aussi toxique et encore plus nuisible. Les malagasys n’ont rien gagné au change, ny eo ihany no mihodina, ny eo ihany no mody mamafy nefa toa mandady mihely ny aretina. Aretina toy ny homamiadana, tsy haino ny feriny raha tsy efa ambava-pahafatesana.

    Nidradradradra ery ilay kely t@ iny viva nogadraina iny, izao toa izy indray no miverina @ nataony ny sasany, aiza re izany tsy mena mivadika izany ! Izany mpitondra be dongy sy mivadika izany ve no azo homena toky ? Mialà @ maizina ry malagasy, ataovy tanjona ny hazavàna ary tadiavo hatrany ny fivoarana, ahirato ny maso !

  • 23 décembre 2009 à 12:27 | Albatros (#234)

    Bonjour Ben,
    Ce qui est surprenant c’est votre surprise.

    Pour moi il n’y a rien de surprenant dans les actes de Mr Rajoelina. Etant un clone plus jeune de Mr Ravalomanana il utilise les mêmes armes que ce dernier. A l’époque il criait bien fort au scandale quand il était empêché de s’exprimer, mai maintenant il fait la même chose. Il a le pouvoir (lui, pas le peuple) et veut le garder par tout les moyens.

    La réaction vive et rapide des forces de l’ordre n’est pas plus surprenante.

    Deux augmentations de salaire depuis l’arrivée de Mr Rajoelina cela jsutifie bien un peu de zèle. Non !!!.

    L’information du peuple !!!!. Mais pour la classe politique malgache : le peuple n’a pas à être informé. Il (le peuple) doit juste savoir dire « amen » et « merci bwana ».

  • 23 décembre 2009 à 12:31 | kakilay (#2022)

    Une fozaorana parle aux fozaorana : vous croyez que notre esprit critique a été laminé par vos speakers sotpoudrés ?

  • 23 décembre 2009 à 13:40 | mpitily (#1212)

    Ravalomanana continue d’exploiter la FJKM à des fins politiques, et ce, avec la complicité coupable du bureau central de la FJKM présidé par M. Rasendrahasina.

    Ces émissions partisanes et militantes sont tout simplement une injure à la neutralité de l’Eglise FJKM, voire une transgression flagrante de l’Evangile de Jésus-Christ qui nous incite à aimer tous les hommes et à éviter les querelles et les esprits partisans (« Ne faites rien par esprit de parti ou par vaine gloire, mais que l’humilité vous fasse regarder les autres comme étant au-dessus de vous-mêmes. » Phillipiens 2 : 3)

    La FJKM ne dort pas, elle ronfle carrément ! à quand le réveil ?

    • 23 décembre 2009 à 17:22 | Albatros (#234) répond à mpitily

      « Ravalomanana continue d’exploiter la FJKM à des fins politiques ... » et Rajoeleina continue de favoriser (financièrement sur le dos du peuple) les forces de l’ordre pour conserver SON pouvoir.

      C’est une insulte et une transgression flagrante au rôle de vraies forces de l’ordre.

      Pour finir je doute fort que Son Altesse Sérénissime Rajoelina regarde les autres comme étant au-dessus de lui.

    • 23 décembre 2009 à 18:19 | Annie Remh (#3572) répond à Albatros

      Albatros,

      Un conseil : Ne jamais mêler la religion et la politique !

      Religion = Pratique morale

      Politique = Pratique amorale ou immorale.

      Et ne soyez pas étonné ou « kivy », si le Dieu auquel vous adressez vos prières ne vous répondent pas ou vous coupe les ailes ! La politique n’est pas vraiment son affaire !

    • 23 décembre 2009 à 23:37 | Albatros (#234) répond à Annie Remh

      Bonsoir Annie Remh,

      Je ne pense pas avoir mêler la religion et la politique dans mon post.

      Et, vu l’âge de mon plumage, si Dieu décide de me couper les ailes cela ne sera pas trop grave.

      Ce qui m’inquiète actuellement ce sont plutôt les ailes des « jeunes papangues malgaches » qui ont les ailes brisés par les politiciens égocentriques et véreux.

      Amicalement.

  • 23 décembre 2009 à 13:59 | Fanoro (#1962)

    Qui dénonçait la dictature de Ravalomanana et son manque de démocratie, en début d’année ???? Et qui bâillonne et censure tout le monde aujourd’hui...répressions, censures, emprisonnements, on revient au bon vieux temps du DGID.

  • 23 décembre 2009 à 15:02 | Mahagaga (#3606)

    Salama aby e !
    Dia mbola gaga amin’ny toe-tsain’ny sasany hatrany aho, fa angaha ny fahalalahana midika hoe ataovy izay tianao atao, ka na hampihanana maloto olona aza ny lazaina ao amin’ny serasera dia ekena sy ankatoavina daholo, mba mieritreritra fa aza entin’ny fo fotsiny, ka olona milaza sy mitarika ny hafa hanakorantana ve dia ho ekena fotsiny amin’izao, ary ny zanaka tiana hono tsy hitsisiana rotsakazo, fananarana no atao amin’izay station radio izany mba handanjalanja izay ataony sy lazainy, sady ny loza koa anie dia radio filazantsara izy izany nefa mitory ady sy fiantsiana fotsiny ary dia izany no mbola arovan’ny ankamaroan’ny hafa ihany ? Tena mahamenatra ary tena very hasina tanteraka ny filazantsara ka mila harenina haingana izany. Aoka tsy hatao fitaovana politika intsony ny fiangonana en aoka tsy hatao fitaovana politika intsony ny soratra masina ka entiny ampiadiana ny vahoaka.
    Dia mbola mamerina ny firariantsoa ho an’ny rehetra amin’izao noely izay dia samy ho tahin’Andriamanitra e !

    • 23 décembre 2009 à 22:49 | fanilo (#3441) répond à Mahagaga

      fa tena efa tsy miasa ntsony ve ny lohanareo ve zany e ?

      anaty liberté d’expression daholo zany leretsy e !

      ary maninona koa anefa no afangaronao lé resaka fivavahana sy resaka politika e ? mihavaka tsara ilay izy rehefa @ radio, misy fotoana hiresahana politika, misy fotoana kosa hiresahana fivavahana !!!

      toy ny radio don bosco ihany io !! nga zany voarara ?

      ary manaraka izany, nisy ve aloha ny enquete hoe iza tokoa moa ilay olon-tokana nanao antso hoe mitondrà vato ry zareo ??? iza no afaka hanaporofo fa légaliste ilay olona fa tsy olon’ny HAT natao fanahy iniana hiantso mba hiprovoquéna an’ilay interdiction ???

      efa ao anaty plan an’ny hat daholo izany, f’aza mora voafitaka nareo.

    • 24 décembre 2009 à 15:52 | ANATOL (#593) répond à Mahagaga

      MISAOTRA ANAO RY MAHAGAGA FA NOHEVERIKO TSY MISY OLONA MBA MISAINA SAHALA ANAO ATO AMIN’ITY FORUM ITY FA DIA MIREDIREDY DAHOLO

      TSY MAINTSY FAIZINA IREO ZATRA MANAO NY LALAN-DRIRININA IREO FA SAROTRA TENENINA

      IZAHO DIA MABA GAGA MISTSY AMIN’ny mbola mampanompo andra8 ireo olona sasany ireo sa dia tena ninana ny tsy fantatro mihintsy e.

      samy manaova fety sambatra e.

  • 23 décembre 2009 à 16:29 | Raoelina (#3622)

    Dans tous les cas, si au Rwanda les Autorités du moment ont su museler à temps la « RADIO DES MILLE COLLINES », le génocide dans ce Pays aurait pu ne pas être aussi catastrophique.
    Alors, avant de lancer des boulets à tour de bras, je crois qu’il vaut mieux réflechir à ce genre d’antécédant, et plutôt essayer d’évaluer les tenants et aboutissants des émissions à verbes acides, avec tendance d’incitation à la haine et au mépris.
    QUELLE QUE SOIT LA RADIO ET SA LIGNE EDITORIALE.

  • 23 décembre 2009 à 18:37 | xena (#774)

    Tena mba manala baraka ny FJKM kosa aloha ny fisian’itony Radio Fahazavana itony e ! Tena henatra be ho an’ny Protestanta mihintsiny ny fisian’ireny ! Ny anaran’ilay Radio dia Fahazavana fa ny fanjakan’ny haizina ny azy no voiziny ! Ady, Herisetra, Valifaty, Fankahalana no ambarany ho filazantsara. TENA MAHAMENATRA !

    • 23 décembre 2009 à 22:53 | fanilo (#3441) répond à xena

      raha tena mpihaino radio fahazavana enao dia tokony hahalala fa i andriamatoa Lolo Ratsimba dia miezaka ny mifehy ireo mpihaino, tapahany raha vao manomboka misendahotra, ary zany misendahotra zany aza tsy hoe manopa fa manao ohatra hoe : Radomelina, Lavanify, sns...

      fa tsy mbola nisy niantsy ady, na fankahalàna, na valifaty zany mihitsy ny radio fahazavana.

    • 24 décembre 2009 à 10:13 | mpitily (#1212) répond à fanilo

      Tsy natao hanaovana politique partisanne fotsiny izao ny radiom-piangonana tompoko. Tsy i Don Bosco akory no filamatra, maninona koa no tsy maka tahaka ny Katolika @ fivavahana ho haingana ? (papa ray masina, masina maria, sakramenta 7 ets...).

      Soa fa misy ny MRE, RVM, 103 Mhz sns ho an’izay tena liana fiderana sy fivavahana marina.

      Amin’ny maha FJKM ahy dia mahafaly ahy izao fanasaziana ny radio Fahazavana izao, rehefa tsy mahay mitsara tena sy manaja tena dia aleo faizin’ny hafa any. Enga anie ka tsy hisy intsony ny apenjika ary hiverina @ izay ny Hanitry ny alina izay nampandeferina fotsiny izao, mampalaelo an.

    • 24 décembre 2009 à 11:07 | fanilo (#3441) répond à mpitily

      raha mba ampenjiky ihany mantsy no voasazy, tsy dia maninona loatra ! fa ny vaovao manontolo koa, nga vaovaoa politika fotsiny no misy anaty vaovao ? vaovao sosialy, vaovaom-piangonana, isan-karazany !!!

      rehefa faly @ fanasaziana ny hafa ianareo dia mifalia saingy tsarovy fa io sisa no any mba onjam-peo sahy nilaza ny marina teto @ firenena !!!! tena muselage tanteraka mitsy, ny tedavin’i Hitler kely dia endoctrinement an’ny vahoaka malagasy !!!

      tsy mbola nanaratsy an’i Andry Rajoelina mihitsy ny radio Fahazavana tompoko, tsy toy ny viva manaratsy lalandava an’i Ravalomanana ohatra ! ny olona mandray anjara no indraindray manaratsy, saingy ny mpanao gazety tsy mbola nanaratsy zany mihitsy !

      ka mba saino ihany zay lazaina e !

    • 24 décembre 2009 à 11:19 | fanilo (#3441) répond à mpitily

      angaha koa raha hoe hiresaka politika dia hoe mivadia katolika koa ??? zany sainareo lehiretsy, tena lomorina !!!

      angaha tsy azo resahina ny resaka politika ? ry MRE no tsy te hiresaka fitantanana ny firenena dia ny hafa no fehezinareo ? taiza tao anaty baiboly no misy hoe voarara ny miresaka politika ? au contraire, tao @ testamenta taloha dia misy avokoa ny resaka fivavahana, finoana sy fitondràna ny firenena !ohatra @ zany, i Solomona !

      amiko aloha tsy partisane zany ny radio fahazavana ! zao ny antony ! tsy mbola nanao propagande an’i Ravalomanana zany mihitsy ny radio fahazavana fa niezaka ny milaza ny zava drehetra ! na i Rajoelina aza mbola antsoiny hoe filoha, na tsy mendrika an’izany aza !!!! tsy mbola nanaratsy ny hafa mihitsy ny radio fahazavana, ary rehefa misy ny apenjiky dia miezaka foana ny mifehy ireo mpandray anjara mba @ fifanajana tanteraka, tsy misy fanaratsiana ny hafa !

      tsy toy ireny radio viva sy antsiva ireny, ireny no atao hoe radio partisans, radio an’i devoly !!!

    • 24 décembre 2009 à 11:58 | mpitily (#1212) répond à fanilo

      Efa jamban’ny fitiavana ny apenjika tokoa ianao izany ka tsy mahita ny fitongilanany.

      Efa nihaino matetika ny vaovao sy apenjika aho matoa nilaza an’io. Aiza ve koa ny vaovaon’ny Magro no mibahan-toerana tao, averina alefa mihitsy ny kabary natao tany ny atoandro, ny feon’ingahy Constant no fahaino matetika tao, tetsy ankilany kosa dia tsy nisy vaovao momba ny fitondrana ankehitriny ankoatry ny fanenjehana sy fanakianana angaha. Izany ve no hoe tsy « partisane » aminao ? hafa kely ! Ny vaovaom-piangonana indray dia zara fa nisy.

      Ny apenjika moa dia tsy hahitana vahiny afa tsy izay mankasitraka an’i Magro. Mody hoe tsy mety asaina ny hafa fa ilay fanasana mihitsy no tsy nisy.

      Nisy fotoana tao ny fikamabanan’ny intellectuels izay niezaka ny ho neutres fa nataon’ny mpiantso maivana sy nahamay mihitsy. Izay mpiantso manakiana ny fandaharana sy ny eny @ Magro koa tonga dia henjehin’izy mianakavy.

      Efa hatry ny ela anie no fantatra fa Ravalo no mandoa ny karaman’ny mpiasa ao e, ary araraotiny izany mba hibaikoany izay azo tsy azo atao ao. Mbola vao tafiakatra teo @ fitondrana izy dia efa censuré ny Pr Rabemanahaka satria sahy namoaka an’ilay boky hoe Laisite izay tsy hoe mitsikera azy akory fa manoro hevitra azy mba tsy hanafangaro ny fivavahana sy ny politika saingy tsy nahafaly an-dramose izany ka dia notsipahany i Pasitera na dia mentor spirituel-ny taloha aza. Aiza moa no tsy hivalana ny FJKM ? Raiamandreny be sy hendry ohatra an’ireny notampenam-bava sy natao tsinontsinona. Izay mpisolelaka sy mpanandra-tena ihany sisa no nahazo niteny.

    • 24 décembre 2009 à 15:34 | fanilo (#3441) répond à mpitily

      dia mba avereno vakiana hoe io commentaire-nao io fa interprétation be fahatany no mibahana ao anatiny, « mody hoe zao », zany ve tsy interprétation maimbo be fotsiny ?

      rehefa misy resaka ataon’i andry Rajoelina Tompoko dia alefan’ny radio fahazavana an ! fa kosa ! ny radio hafa tsy mandefa ny misy any @ magro, aiza izy no tsy handefa ny rehetra zay misy ? efa nolazaiko fa ny radio fahazavana dia mandefa ny zava drehetra fa tsy ny ankilany fotsiny, ny viva no mitongilana satria tsy mandefa ny any @ magro mihitsy an ! aoka hazava. Ary lainga zany hoe vaovaom-pinoana zara raha misy, arakaraky ny androny ihany io, misy fotoana ny vaovaom-pinoana no tena mibahana, fa hita ianao fa tsy mpihaino isan’andro ka manjary miteniteny foana.

      na ny zavatra lazain’i Rajoelina tany @ Maputo 1 sy 2 aza nalefan’ny radio fahazavana, angataho ny bande rehefa tsy mino fa teo ny tenanay nahare tsara an’izay.

    • 24 décembre 2009 à 15:37 | fanilo (#3441) répond à mpitily

      ary mba fantatrao moa fa misy mpiantso ao @ ampenjiky isan’andro manaratsy an’i Ravalomanana, ary midoka be an’i Andry Rajoelina, kanefa izy nga censuréna ? nga izy kianina ? au contraire, lazaina izy hoe : « misaotra anao noho ny fanehoan-kevitra », mitovy sahala @ mpandray anjara rehetra ny traitement atao aminy ! fa tsisy an’izany hoe rehefa tsy misolelaka dia faizina na inn ! ka aza mamorona eo ry rangaha ty a ! renseigne toi avant de dire n’importe quoi et base toi sur des éléments véridiques fa tsy des « on-dit ».

  • 23 décembre 2009 à 20:51 | Tanora (#714)

    Mbola ho an’i Mahagaga koa ity,

    Na eto na ary @ article iray dia hita miharihary ny fihatsaram-belatsihy. Mody manao tenin’olon-kendry nefa tonga @ lay fiteny hoe « amboadia mitafy odin-janak’ondry ». Tsy adala hoy aho ny olona ka tsy hahita sy hahatakatra ny fitongilananao io makany @ HAT. Tsy misy tsiny akory @ ilay fitongilanana fa safidinao iny. Ny tsininao dia ianao Miseho na Mody Miseho ho olon-kendry sy neutre ka manitsy nefa tsy neutre akory fa mitongilana mitsikera ny 3 mouvances ary manohana ny HAT. Maninona moa no kanosa e ? Mijoroa fotsiny hoe pro-HAT ianao dia lazao izay lazainao fa tsy manao toy io. Ny fihatsaram-belatsihy toy izao no poizina manimba fiaraha-monina sy fahalovana goavana indrindra.
    NY tena olona neutre sy madio dia tsy mitsara ny hafa na manamarina ny hafa. Tsy anjaranao ny mitsara izay ataon’ny radio fahazavana any. Ny tena kristianina matahotra an’Andriamanitra tsy mitsara ny hafa fa mandinika ny tenany sy mibebaka @ zay tsy mety nataony. Tadidio ilay Ohatra ao @ Evanjely nataon’i Jesoa mikasika ilay roalahy niakatra hivavaka tany an-tempoly. Diniho tsara fa ianao mihitsy ilay « mpanora-dalana » nilaza ny tenana ho tsara sy nanaratsy ilay ’poblikana’.

  • 24 décembre 2009 à 13:24 | ramanankasina (#3023)

    Nathalie Rabe monte au créneau pour dénoncer ! première étape dont l’objectif est la fermeture de cette Radio qui ne chante pas les louanges des putschistes.

    Elle ne peut pas attaquer directement le journal d’information. Elle prend prétexte d’un appel d’un simple auditeur pour sanctionner la radio.
    Et pourquoi reste-t-elle muette face aux vindictes des journalistes professionnels de Viva et Antsiva ? Supporter la mauvaise fois, les lainga be, les fanaratsiana variraraka vis-à vis des opposants aux putschistes ne troublent-ils pas l’ordre publique ?

    Les vrais fauteurs de trouble sont ceux, dont vous soi-disant moderne, qui promulguent le fanapenam-bava, la pensée unique pro-HAT.

    Et d’abord, il faut reconnaître que c’est parce que votre pouvoir n’a aucune légitimité, que cela vous pousse à être féroce contre quiconque qui ose se démarquer !

    Nathalie Rabe, vous avez vécu en France : comment osez-vous piétiner la liberté d’expression ? Avez-vous bradé les bons principes ? à combien ?

    Si vous voulez être crédibles, accordez un minimum de confiance aux malagasy, quoiqu’on leur raconte sur n’importe quelle radio : hainy ny manavaka ny mamy atelina sy ny mangidy aloa !

    Ka na olona voavidy toa anao ihany koa aza ilay nanao antso an-tariby, tsy adala akory ny olona. Fahafirin’ny baomba noforonin’ny colonel Richard Ravalomanana izany ?

Publicité




Newsletter

[ Flux RSS ]

Suivez-nous

Madagascar-Tribune sur FACEBOOK  Madagascar-Tribune sur TWITTER  Madagascar-Tribune sur GOOGLE +  Madagascar-Tribune RSS